19 Ağustos 2008

SAHİBİNE BENZEYEN OBJELER:)))))))))))))



Bunları ilk keşfeden kim sizce?
Doğru cevap, tabii ki binbir surat,çokamaçlı cadı:)
Adını da SEBATİ koydu:P
Ama birini bir akrabaya kaptırdı delirdi dişlerini sıkarak vermek istemiyorum yaaaa
bile dedi lakin benim zorumla verdi yeniden aldı ertesi gün,
E dedim bize de alsaydın ya
Veee bizim de birer tane oldu benimki bebe olan adı BEBATİ
Diğeri oğluşun adı NEBATİ ymiş ve aileymiş bunlar,ve kalem olarakta görev yapıyolar isterseniz:))
Eee sahipleri gibi çok amaçlı sırıtıklar acaip şekerler dimi:D

9 yorum:

HAYAT dedi ki...

ilahi bendeniz çok alemsiniz yaaa.sahibine benzeyen objeler demek :) çok yaşa emi

SeiNeP dedi ki...

bu kalemden benimde vardı bi aralarr.yüz ifadeleri çok şirin ^-^

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Çok şirinler yaaa:)))

Bri; dedi ki...

Senin bu cadının nine olmuş versiyonunu çok merak ettim ben niyeyse...
torunların oyuncaklarıylada böle pozlar verir mi acep:)

Mutluveumutlu dedi ki...

Kendileri gibi isimleride pek şekermiş :)))

иαℓαи dedi ki...

bende istiyorum bundan yaaaaaaa, çok hoş :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

:)))) İlahi siz.:)) Öpüyorum analı kızlı...

Fıkraya da ba-yıl-dımmmm.:)))

MERKEZ BURASI dedi ki...

sizin yoklugunuzun farkındaydık gittiginiz günden beri ama bizler biraz motivasyon kaybı yaşıyoruz sanırım. Uzun süredir albüm paylaşamadık, yorumlara bile cevap yazamadık. Belki mi? belki evet. belkide hayır.

Nurtella dedi ki...

topluca cevap vereyim,çok tşk ve cadı sırıtıyo baktıkça bu posta:)