22 Ağustos 2008

CANIM YAZMAK İSTİYOR..YAZAMIYORUM..



Sürekli bir şeyler anlatma isteği içindeyim.
Sü-rekli bir şeyler keşfediyorum,öğrenmek bana delice bir mutluluk ve en önemlisi keyif veriyor,paylaşmak istiyorum bir an..
Bir oyun,bir blog,bir şarkı,bir kitap,bir fikir hatta.
Belki de işimizi kolaylaştırıcak bir çözüm.Teknolojik veya sıradan bişey..
Hayata dair yeni öğrendiğimiz o kadar çok şey var ki..
Yaşayıp bitirdiklerimiz,güldüklerimiz,ağladıklarımız..
Ve blogumuz olmasının bir yükümlülüğü,yaptırımı bir amacı olmasa da içtenlikle yaptığımız şey zaten kişisel paylaşımlar..
Bildiklerimizi ve elimizden geleni birbirimiz için kullanmak kadar güzel bir şey var mı?
Ve toplumsal sorumluluklarımız da var elbette böyle bir şansa sahip olduğumuz için.
Elimizdeki fırsatı suistimal etmeye ve boşa yer kaplamaya gerek yok.

Neyse uzattım gene ama beni anlar sevgili blogdaşlarım,
Sonra diyorum ki,bunu çoktan bilenler ve hatta bıkanlar vardır,yolları düşer şimdi
"amaaan bunu mu keşfettin peehh!" derler diye vazgeçmiş buluyorum kendimi.

Oysa benim duymadığım gibi başkaları da duymamış olabilir pek çok şeyi.
Mesela okumaya doyamadığım bloglar var,her gün açıp hepsini şöyle bir readerimden okuyorum "google reader" i bilmeyen varmıdır diyorum,tam olarak anlamam ve kullanmaya başlamam zaman aldı ama benim için çok faydalı(arada format attırdığımda kısayollara eklediğim sürekli bloglarımı kaybediyordum mesela yada blogrolluma tek tek eklediklerim arada blogger ın azizliğine uğrayıp kayboluyordu ve daha bir çok şey var anlatacak)
Yok yok biliyolardır diyorum kalıyorum:S
Hoş incegülüm bilmiyomuş hatta tongaya basmış bu yüzden ona faydam olurdu ancak ama:)

Mesela şu aşşağıda gördüğünüz pembe beyaz blogrol şaheseri kendi google readerimden ve oraya yönlendiriyor sizi.Benim okuduklarımı(bir kısmını)siz de okuyun diye.

Baştaki pembe widget se rss sağlayıcımdan onu da bugün keşfettim:)
Rss nizde sorun varsa nasıl yeniden alınır onu bile keşfettim ama adres çubuğunda rss sembolü neden görükmüyor bulamadım sanırım yeni alındığından:S
Her haltı da bilmiyorum yani.

kısayollarımdan geziyorum(diğerlerini),örneğin bir fotograf düzenleme sitesinde neler yapılabileceği beni hayrete düşürüp mest ediyor ve bunu anlatmak istiyorum bazen eğitimci araştırmacı blogger edasında sonra bunu yapan forumlar vardır diyorum.Oysa ben aradığımda da indirip kurmak dışında online seçenekler birarada bulamadım.

Gönlüme göre bir dolu header yapabildim artık tema değişmemeye kara verdiğime göre header değişebilirim dünya para veriyolar bazı şahıslar(isim vermiyim) 4 dandik header için her mevsim değişiyolarmışş:PPyirim aklınızıı

Html şablonda bildiklerimi unutmuşum oysa eskiden blogcuda deli gibi şablon yapardım değişirdim vs ama uçup gitmiş bi headeri oturtamadım geçen gün deliricem yapamazsam,
bilen duyan yardım etsin.Gasu ya da yasin e sormaya utanıyorum artık yaa çocuklar okuyomusunuuzzz:((

İşte böyle kafam karman çorman bu ara.Bu yüzden oturup adapte olup yazamadım.
Çok ta sıcak sıkılıyorum artık sonbahar gelsin:((.

4 yorum:

HAYAT dedi ki...

her yeni öğrendiğini yada bilidiğin şeyleri bizimle paylaş.herkes bişi biliyo sanma benim bilmediğim bi şey vardı hatta sana sorucaktım maille.sonra msnde nagiş vardı sağolsun yardım etti hemencik.mesela bloğumu yapmıştın bilmediğim bi şeydi bazı şeyleri öğrettin arasında sen olmasaydın bunu yapmam zordu biliyorsun değil mi?içinden geldiği gibi karala onu bunu düşünme...yani KİM ne der diye:)))

umar dedi ki...

Bilgi paylaşıldıkça güzeldir...

Nurtella dedi ki...

Hislerim benim sen ne lazımsa mail at ben öğreetirim:))

Umar evet sessizliğe konuşmak çok zor..ve manasız..
Bildiklerimizi de paylaşmayı sevenlerden öğrenmiyormuyuz zaten:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kaç gündür bu yazına bi yorum yazmaya çalışıyorum. Teknik aksaklıklar var kardişiiiim.:((

Sen paylaş güzelim. Benim gibi özürlü arkadaşlara çok yardımın oluyor.

Öperim...