06 Ağustos 2008

BİRİ BENİ DURDURSUUUNNNN


Yazasım var,ama pc.mden ayrılamıyorum ki format attırmaya göndereyim
lakin ne fotoğraf yükleyebiliyorum ne msn açabiliyorum her açılış kapanışta yeniden kurulmaya çalışıyor ubuntu.Canım sıkılıyor yaa
Blog şablonlarına bakıyorum oynuyorum değiştiriyorum bi yandan deli bir dönemdeyim kesin tercihimi bulana kadar denicem kusura bakmayın.
Eeee her şeyde deneye bıraka seçemezsin değil mi,tadını çıkartayım bari;))

Sabah bridget ime kahvaltıya çıktım,hatta uyandırdım yoksa öğlene kadar yatacaklardı:)
Nermoşum canımın içi bütün neşemi yerine getirdi gene,telefonu artık çok yaşlanmış o yüzden yenisini almalıymış.Bri nin telefonu iyiymiş daha yaşıyomuş ama çok yoruyomuş onu kız o yüzden bozuluyomuş:)
Arada da "aayyy şimdi beni yazar bloguna bu" diyip gülüyo bana canım benim çok seviyorum iyiki burdalar yaa

Cadım ciddi düşünceler içinde bu ara dokunmayın yanarsınız modunda.Ama dün telefon alıp mest oldu gene,bi süre oyalanır kontür ve mesaj beklentisinde,rica edicez yardımlarınızı,numarası:0539... .. 61 hehehe:)))))))))

7 yorum:

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Merhabalar yenidennn... (: Sende yeni gelmişsin sanrm bende geldim yeni..Bu şablonda çok güzel olmuş he..Nasılsın ablacm iyimisin (: Öptüm çoook..Kib

umar dedi ki...

Sen gönder pc tamirciye ben senin bloga bir kaç gün bir şeyler yazarım :)Yahu gönder şu illeti yoksa para toplayacağım blogger arkadaşlardan sana yeni bir pc yollayacağım.Sıkıldık ıma :)Teeememmmi?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Kareli kaada güzel olmuş böyle aslında. Hani lisede yapardık anket defterleri. Üzerinde motorlu çocuklar falan olurdu. O defterler gibi.:)

Komşuluk iyidir, güzeldir. Bri'ye selamlar, sevgiler benden de.

Öperim canım.

Nurtella dedi ki...

EZGI sende hosgeldin o zaman tatlim insallah guzel gecmistir tatilin

UMAR BANA LAPTOP AL hehehe
temeeemmm?

INCEGULUM bende pek sevdim bunu ama renksiz yaaww bi denede renklisi var ama super uyumsuz o da bakalim kalsin boyle simdilik yakistii komsularim seker cok sansliyim

SeiNeP dedi ki...

apla acaip beğendim şablonunu çok güzel olmuş ^-^ güle güle kullan..

SeiNeP dedi ki...

apla acaip beğendim şablonunu çok güzel olmuş ^-^ güle güle kullan..

Nurtella dedi ki...

seinep sağol tatlım ama size yakışır o şablon ben artık tamam diyorum sana yaparız inşallah diğerini:))