01 Ağustos 2008

SELAM BEN GELDİMMM



Tatil bitti..her güzel şey gibi.
Bol bol güneşlendim,bronzlaştım,kendimle uzlaştım döndüm:))
Kitaplar okudum,müzik dinledim,gezdim, tekne turuna bile gittim becerip
(mucize bu) ve saçlarımı kestirdim kısacık:)
Baktım gelince 3 kg vermişim.!(temeem çok değil ama azıcıkta olsa kilo vermişim yaa yuppii:D)
Şikayet edicek bidolu şey de vardı ama olmazsa olmaz onlar hayatımızda değil mi?.
Bittiğine üzülmedim hatta 1 hafta daha kalacakken döndüm zira herşeyin olduğu gibi tatilinde fazlası zarar..yaramıyor bize:))
Her şeyden sıkılabilme gibi bir özelliğimiz var malum.
Ayrıca evimi çok özledim.Bülbül altın kafes misali..

Kötü haber.Pc cidden çöktü ve ubuntuyu kurmayı denedim(daha önce d diskine kurup kullanmıştım) bir hata var ama anlayamadım formata gitmesi gerek sanırım her iki sistemide kurdurup iyice alışmam gerek önce.Bu yüzden msn yok pidgin var,mail var.
Fotoğraf bile yükleyemedim bu yüzden çünkü çözemedim henüz her bişeylerini..
Sadece internete bağlanabiliyorum blog gezmelerine başladım ama zamanım az şimdilik.Yoruma boğucam sizi ve mail manyağı yapıcam ama söz:))
Bir arınma paklanma yerleşme başlamış durumda evde bu kadar uzun aradan sonra.Taşınıyorum sandım bugün bir an:((
Dışarıda yapılacak çok iş birikti,kimliğim bile kayıp çıkarttırmam gerek daha fazla ihmal etmesem iyi olacak.
Bol resimli ve uzun öykülerle dolu bir postta buluşmak üzere esenkalın...:)))))

---------------

6 yorum:

lottery winners dedi ki...

Whoever owns this blog, I would like to say that he has a great idea of choosing a topic.

PaNDoRa dedi ki...

Canım hoşgeldin. Çok özledim seni çokk, iyiki geldin. Güzel geçmesine sevindim canım, gerçi tatilin kötüsü olmaz :)) Bende sıkılmıştım son zamanlarda, fazlasıda boğuyor adeta. Pidgin hakkında bir konuşalım şeker, çok öptüm görüşürüz...

HAYAT dedi ki...

hoş geldin cnm.

Nurtella dedi ki...

geldim pandoram ama pc sapıtmış durumda,arıcam seni:))
bende çok özledim hemde nasılll

hayat canım çok sağol:))

Karazâde dedi ki...

Ablacığım, hoşgeldiniz! Çooookkk özledim sizi... geldiğinize o kadar sevindim ki, bilemezsiniz.Arada bir siteye girip "i love marmaris" yazısını gördüğüm de bir "tüh daha gelmemiş " deyişim vardı ki:) Güzel yazılarını merakla bekliyorum. Ayrıca birtakım değişiklikler yapmışsınız, mesela saç! Paparazziler gibi merak ettiğim doğrusu yeni saç sitilinizi,:)neyse söyleyeceğimi söyledim sanırım:) görüşmek üzere, kendinize iyi bakınnn...

umar dedi ki...

Hoşgeldiniz kuzular :)Bekliyorum tatil resimlerini...