25 Ağustos 2008

DAHA MUTLU OLAMAM..



BUGÜN PAZAR YEMEĞİNE ÇAĞIRDI ANNECİĞİM SONRA ONU DA ALIP ALIŞVERİŞ MERKEZİNE GİTTİK.ÇOCUKLARA SÖZ VERDİĞİ OKUL ÇANTALARINI VS ALMAK İÇİN ANANE KIYAĞI DURUMLARI YANİ:))
BİZİM NAZLI ANNECİĞİ ÖNE OTURTTUM BİZ ARKADA TEPİŞE SAVAŞA GİDERKEN SAKİNLEŞİP MP3 DİNLEMEYE DALDIM.CADININ MP3 Ü AMA BU SEFER:))
HİÇ DUYMADIĞIM Bİ ŞARKI BENİ MEST ETTİ GELENE KADAR TEK KULAĞA O TEK KULAĞA BEN DEFALARCA TEKRAR DİNLEDİK.
DÜN GECE MOR VE ÖTESİNDEN Bİ ŞARKI İSTEMİŞTİ CADIM O ARADA BENDE MERAK EDİP "DAHA MUTLU OLAMAM" ADINDAKİ ŞARKILARINI İNDİRMİŞTİM.DUYMUŞMUYDUM HİÇ HATIRLAMIYORUM AMA MUHTEŞEM.
SİZ DE DİNLEYİN İSTEDİM:))
GÜZEL VE MUTLU GEÇSİN GÜNÜNÜZ..
BENİM GİBİ KÜÇÜK ŞEYLERLE MUTLU OLMAYI BİLEN BİRİ YAZMIŞ OLSA GEREK:)

güne kahveyle başladım
ağzım kuru zihnim açık
beyaz camda görüntüler
hepsi o kadar dürüst ki

hayatımdan çok memnunum
aşk bitti aşk aptallıktı
bir de sigarayı bıraksam
kimse tutamaz artık beni

küçük şeyler sevindirir ruhumu
hayal bile edemezdim ben bunu

daha mutlu olamam
daha mutlu olamam

yağmurlu bir akşam üstü
radyo açık, köprüdeyim
derken bir anda fark ettim
başka bir hayat yok ki

durdum sustum gülümsedim
gözümü açtım ben değiştim
kızdınız,siz haklıydınız
artık size gerek yok ki

küçük şeyler sevindirir ruhumu
hayal bile edemezdim ben bunu

daha mutlu olamam
daha mutlu olamam (bu akşam)

6 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Tepişe, savaşa :))) Alemsin alemmm. Mor ve Ötesi yapmışsa illa güzeldir, seviyorum onları bende yaa. Gidiyorum yine hastaneye canım. Görüşürüz...

Flame dedi ki...

Ayy ayyy, ne güzel geçmiş hafta sonu. Benim ki de çok güzel olduğu için hasetlenmedim hiç :) Hemmm bende annemleydim.

Şarkıyı merak ettim, bulayım bende. Kahve içmek gibisi var mı? Canım çekti, şu yorumu yaziim hemen alıcam bir kahve kendime...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bu ananeler olmasa, he bir de bu şarkılar olmasa ne yapardık bilmiyorum.:)

HAYAT dedi ki...

gençliğimden utanıyorum şimdi yaaaa ben böyle müzikleri hiç duymam :( bende var bişi kesin :)
sözler süper ama .

SeiNeP dedi ki...

bu postu görüncee ilkokul yıllarımdaaki okul alışverişi heyecanlarımı özledimmm : ) bende çok seviyorummm mor ve ötesinin bu şarkısınııı ^-^

Nurtella dedi ki...

Pandora canımm,tepişmeden duruyomu cadı sen bizzat şahitsin daha ne diyim;))

Flame dinle burada var canım,insanın içini açan bir şarkı:)

İncegülüm müzik benim doktorum,terapi:) annem hasta eden bi faktör zaman zaman:P

Hisli hayatım bunları dinle kendine gel:)

Seinep sevilmezmi süperler,okul heyecanı defter kalem kosus bambaşka aahh ah:S