14 Ağustos 2008

ÇOK YAKINDA SİNEMALARDA..!!

Yeterince fotoğrafı olmayan bendeniz,sonunda bir yüzü olmadığı sonucuna vardırtmaktadır.
Oysa fotoğrafını çektirtmeyi sevmemekle birlikte,bunun ardında derin izler taşımaktadır..

Resmini çekecek hiç kimsesi yoktur ve fotojeni denen şey onun yakınından bile geçmemektedir.
Kendisini ne zaman azıcık hoş hissetse ve bunu kendisi objektiflere yansıtmak istese,
aman tanrım!!!
Ya aynada gördüğünün alakası olamayan bir yüzle karşılaşır (çekebildiyse)

ya da resimlerde tanımlanamayan bir cisim çıkmaktadır onunla birlikte ama her sefer!!!!!!!!

Bendenizi nasıl bir son beklemektedir ve yanıbaşında ne vardır??

DEVAMI KİTAP VE SİNEMALARDA!!!

(AMA TIKLAYIN GENE DE AFİŞ VE KİTAP KAPAĞI İÇİN!)
..


























VE TABİİ KİTAPÇILARDA..!!!
TÜKENMEDEN AYIRTINIZ..

GALA ÇOK YAKINDA:)

ASIL YILDIZIN GERÇEK YÜZÜ VE HALİ İÇİN TIKLAYIN

(BÜTÜN KARİZMAMI YERLE YEKSAN ETTİN DİYE FECİ BOZULDU DA CADI,AMA AFİŞLERİ BERABER YAPTIK O AYRI HEHE)

12 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Yerim ben o tehlikeyi. Baksana ya, ne kadar tatlı bi kız. Bana verseneeee. Hem ben aksiyon severim.:) Bir de bu kızın annesiyim diye dolanma ortalarda.
Çok çok aplası olabilirsin bu görüntüyle...

Flame dedi ki...

Bu fotojenik olmayan halin mi pehhhhhhh....

PaNDoRa dedi ki...

Hayatta ki bütün tehlikeler senin tependeki gibi olsa keşke. Yine kopardın beni gülmekten. Süpersin süper... Öptüm seni ve cadını :))

HAYAT dedi ki...

vaşşş.........
süpersin kız sen.
anam mahşallah anne kız değil abla kardeşler nazarlardan kem gözlerden korusun sizi.güzelliği arkalarda saklama:))))

ChoKingCandy dedi ki...

Gerçekten yaa bu mu resimlerde kötü çıkan halin :)) valla fıstık gibiymişsin bu fluluktan bile görebiliyorum bunu.

Foto çektirmeyi zorla da olsa sev bence. çektire çektire fotojenik olmanın yollarını buluyosun :) Gerçi ben hala bulamadım, 1000 fotonun 990nında iğrenç sadece 10 nun da iyi çıkıyorum :) bu da bi başarı gerçi, hiç olmamasından iyidir

umar dedi ki...

Kızına bak anasını al dedikleri bu olsa gerek :)

Bri; dedi ki...

yeter beee..
poz poz resimlerin var elimde en nihayetinde çarşaf çarşaf yayınlıcam blogumda bütün blogspot ailesi rahatlıcak

Nurtella dedi ki...

İncegül zaten bir bu cadı eksik sende,al senin olsun ertesi gün gelirsin iadeye:))
hem ben o olmasa naparım,tatlı belam o benim..evet ablasıyım zaten numara yapıyorum hehe:))

Nurtella dedi ki...

Flame cidden değilim ya,yamulmuşum onu görünce hele ilk resimde gözümün teki bile kapalı türkcel tavuğu gibi:)

Pandora niye gülüyon kız hayati tehlike taşıyoruz ensemizde:)

Hayat tşk canım o senin güzel kalbinden:)

Nurtella dedi ki...

Candy sağol canım benim o senin güzelliğin,ayrıca sende gayet güzel çıkıyosun,hele manzaralı olanlarda;)

Umar onu öyle demiyolardı galiba ya,uyarlamışsın he :)))

Bridget senin daha beter resimlerin var elimde ne kıskanıyosun hem hee bi kerede güzel bişi yazsan ölürsün demi:(( bütün blog aileside beni merak ettiydi sanki pehh

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Vaaaaav şu ana kıza bakın.Gerçekten abla kardeş gibisiniz maşallah...Sevgilerle öptüm.

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Bendenizim;
ben de aynı dertten muzdaribim:)
Fotojenik değil foto-değişikim:)
Hiçbiri birbirine benzemiyor,
bilemedim ki hangisi benim?:)
Senin yüreğin güzel,varsın çirkin çıksın suretin:)