24 Ağustos 2008

HAYAT BIZE MUTLU OLMA SANSI VERMEDI...

Hayat bize mutlu olma şansı
vermedi
Biz kendimizden başka
Herkesin üzüntüsünü
Üzüntümüz,
Acısını acımız yaptık.
Çünkü dünya'nın öbür ucunda,
Hiç tanımadığımız bir insanın
Gözyaşı bile içimizi parçaladı....
Kedilere ağladık
Kuşların yasını tuttuk.
Yüreğimizin yufkalığı
Kimi zaman hayat karşısında
Bizi zayıf yaptı.
Aslında ne güzel şeydir
İnsanın insana yanması
Sevgili...
Ne güzeldir bilmediğin birinin
derdine üzülmek ve çare aramak.
Ben bütün hayatımda hep
Üzüldüm, hep yandım..
Yaşamak ne güzeldir be sevgili
Sevinerek, severek, sevilerek,
Düşünerek...
ve o vazgeçilmez sancılarını
Duyarak hayatın

Yılmaz GÜNEY

3 yorum:

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nasılda anlamlı sözler...

Zeugma dedi ki...

Sevgili Bendeniz,
İçimden geldi dediğin bu alıntı sanki tarafından yazılmışcasına seni yansıtıyor..
Çok güzel bir paylaşım,çok anlamlı sözler..
Yufka yürekli,insan sevgisiyle dolup taşmış insanlara yardım aşkıyla tutuşan birinin anlayabileceği ve içinden geçebilecek mısralar bunlar..
Hep sevgiyle kal..
Hayat sana her daim mutlu olma şansı versin...

Nurtella dedi ki...

Evet çok anlamlı ve gerçekten "ben yazsam bunları söylerdim" dedirten bir şiir bu benim için..
Hayat hepimize o şansı verse de biz kaçırmakta inat ediyoruz bazen..bilerek ya da bilmeyerek...