13 Ağustos 2008

RADYO DİNLEE

Televizyondan uzak kalmaya çalışan ve bana bir şey vermeyen program ve dizilere başkaldıran bir birey olarak:)) diye başladım ama öyle bir giriş yaptım ki gerisinde bişi yok hayal kırıklığına uğramayın.Tercihlerimden bahsetmek istedim birazcık.

Sadece abuk şeyler yerine ruhuma çok şey katan ve benim için hakikaten ilaç olan şeye yani müziğe daha çok zaman ayırıyorum bu ara diyecektim.
Özellikle tatilde zaten kafam şişmiş durumda evde de plajda da radyo dinledim sürekli.
Mp3 ümüde dinledim ama hep aynı şarkılar artı ben slow tercih ettiğim için yaz ruhuna uymadı ve bendeniz radyoya iyice dadandı.

En çok çalan şarklardan bazıları şunlardı ;
(tamamen tarzım dışı olduğunu belirtmeden geçemiyeceğim)
Ama çok güzel ve kıpır kıpırdılar,hele ajda ya bayılıyorum gene yeni albümü harika
FLU GİBİ ve HİÇBİR ŞEY ESKİSİ GİBİ OLAMAZ benim favorilerim bayıldım şu an bile onları dinliyorum.Albümü en yakın zamanda alıcam.dinlemek için tıklayın

ajda pekkan-aynen öyle

zeynep dizdar-sana güvenmiyorum

murat boz-uçurum

hadise-deli oğlan

serdar ortaç-şeytan

Tarkan-arada bir

Aşık olduğum,hüzünlere boğanlar,yani benim tarzlarım;

Feridun Düzağaç-(çok özel bir adam o)
1.söz ver
2.yüzün
3.kurumuş ölüyorken
4.özledim

Sezen Aksu
Yol arkadaşım(o ne söylese kabulüm)

Kutsi-aynadaki yüzünün karşılığı benim

Sürekli çalarak cinnet geçirtenler ise şöyle,artık her duyduğumda radyoyu bombaymış gibi kapatıp denize attım kendimi ya da çığlık atarak kanal değiştirdim ama nereyi açsam onlar vardı kabus gibiydi yarabbim,böylece neden her zaman radyoyu açık tutmadığımı da anımsamış oldum:)
Bir de cıvıttıkça cıvıtan yalak dj bozuntuları var ya,her laflarına kahkaha ve alkış efekti koyuıyorlar bi yandan,aptal ya millet galeyana gelip o tiksinç espriliere gülücekler sanki öööööööö:PPPP

demet akalın
mucize

ferhat göçer
biri bana gelsin(ıııyykkkkkk)

ismail yk
bas gazaaaa

deniz seki
aptal

Zevkler ve renkler tartışılmaz gerçi ama müziksiz geçmez benim günüm..
Ben rock severim yerli yabancı ne olursa:)) emre aydın a bayılırım.
şebnem ferah teoman ve yüksek sadakat severim.
Bir de slow..ruhuma dokunması gerek önce sözlerin sonra melodinin.
Yabancı tercihim olsa da,feridun ve sezen ilk sırada.
Çok seçiciyim ama tek şarkısına hayran olduklarım da var tabii.
Bu liste bitmez ben müziksiz yaşayamam.Yaşayanlara şaşarım.
Melodili günler dilerim...


DİNLEMEK İÇİN PLAYERA TIKLAYIN LÜTFEN
---------
Flu Gibi Remix - Ajda Pekkan
--------
Aynen Oyle - Ajda Pekkan
----------
Hic Bir Sey Eskisi Gbi Olamaz - Ajda Pekkan
---------
..

12 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Televizyon izlemekten nefret ediyorum. Ne dizi hayranlığım var, ne de kadın programları altında yayınlanan saçmalıklar. Ancak sosyal içerikli film olacak ki izleyeceğim, bu da normal kanallarda yok işte, digitürk kullandığım için bazen o kanallarda yer alıyor keyifle izliyorum bende. Benim için varsa yoksa kitap. Tv karşısında harcayacağım zamanı kitap okuyarak değerlendirmek, bana göre en güzel bir şey. Bu arada Türkçe slow dinlemeyede tahammül edemiyorum. Müzik dinleyeceksem, ya özgün ya da yerli yabancı rock. Böyle işte canımcığım. öpüyorum seni...

HAYAT dedi ki...

benimde dilime takılan şarkılardan biri SERDAR ORTAÇ'ın ŞEYTAN müziğini seviyorum adamın.
ha birde sezen aksu TEK GEÇİYORUM ONU ZATEN
birde KİBOŞUN tepeçikli mi oda düğün şarkısı oyna oyna dur:)
trt 1'de salı akşamları akşam sefasını kaçırmam son ses açıp bahçede onları dinleriz.radyoda eskisi gibi müzikler çıkmıyor yada ben rastlamıyorum.KÜPE fm var bizim burda onda güzel hoş şarkılar çıkıyor.
FERHAT GÖÇER BİZİM ŞARKIMIZ
ÇÜNKÜ TELEFONUMDA ÇALAN MÜZİK:)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hayaaaat, beni neden yoruyosuunnnnn.:)))

Arabada giderken, hele de sahilden doğru... Bağıra bağıra söylemek radyoyla beraber. Çok güzel oluyor gerçekten. Bu ara favorim. Yalındır. Her daim favorim Sezen'dir. Kraliçemdir, ne yapsa, ne söylese başımla beraberdir.:)

umar dedi ki...

Müzik dinlemeyi bende çok severim.Bazen müzik kalbin aynasıyken bazende ruhun gıdası oluyor benim için.

Okuduğum kadarıyla herkes sezen seviyor.Geçenlerde harbiye açıkhava konserine gitmiştim ve 1 saat 10 dk lık o muhteşem şarkılarının ses kaydını yapıp blogumda aktiviteler başlığında Sezen denince akla gelen şarkılar başlığıyla yayınlamıştım.

Radyo dinlemeyi seviyorum bende ama cıvık dj ler yüzünden pek açmıyorum.Genellikle yabancı sanatçıların müziklerini dinliyorum.

Nurtella dedi ki...

Pandoracım canımın içi gençken sürekli yabancı dinlerdik ve onları türkçeye çeviricem diye ingilizcem tavan yapmıştı,rock çok seviyorum ve bunu güzel yapan türkler de var artık.Slow un yeri başka benim için ne de olsa yengeç:)
ama kendi dilimde dinlemenin tadı başka,sanatçının bir tarzı ve sözlerin anlamı varsa tabii.örnek sezen ve feridun düzağaç diyeyim sen dinle benim için:))

Nurtella dedi ki...

Hayat sen düğün moduna girdin bakıyorum iyice:))sendemi brütüs diyorum ferhat göçertti beni bu yaz:PP

İncegülüm YALIN deme en büyük aşkımız o,cadıya lgs den çıkınca almıştım albümünü önce ben keşfedip o gün bugündür fanatiğiz bir de emre aydın,ee hık demiş kız anasının dibine düşmüş:)))
en büyük minik serçemiz ama o ayrı bir dünyaaa

Nurtella dedi ki...

Umar gördüm ve acaip kıskandım fitil oldum hala söyleme bari:((
Sezen melodiyi ve sözleri öyle içiçe geçiriyor ki ruhunuda ele geçiriyor insanın..

Ben yerli yabancı ne isterse gönlüm dinliyorum,yeter ki bir şey anlatsın yüreğime..:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Ben bu aralar en çok serdar ortaç-şeytan;Zeynep dizdar-sana güvenmiyorum;demet akalın-dans et;bengünün yeni şarkılarına hele bayıldım...Böyle işte:))
Öptüm sevgilerle...

Nurtella dedi ki...

Gökkuşağım canım yazın vaktimiz oldu epey radyolara dadandık.evet bengüyü unutmuşum güzel şarkıları vardı onunda,müzik zamanı:))

KelebekGibi dedi ki...

Bende severim radyo dinlemeyi.
Ajda Pekkan'in yeni albümünü dinlemedim, bir bakayim netten, güzel mi diye.
Sevgiler

Nurtella dedi ki...

Kelebek gibi,hoşgeldin canım,
çok güzel ben 3 şarkısını ekledim yazı sonuna dinleyebilirsin,sevgiler..

nilay dedi ki...

Biz yazın hiç televizyon açmayız ki. Nostaljik radyoya benzer bir radyomuz var. sürekli onla. Bursa'da full Fenomen dinliyoruz.