08 Ağustos 2008

HOTMAİL (MSN) HESABI KAPATMA

Ben bunu çok yapıyorum ama sevgili HAYAT sormuş yazayım dedim:))

MSN MİZİ KAPATIP (MASAÜSTÜNDEN)
MAİL HESABIMIZI AÇIYORUZ YA DA NETTEN TIKLIYORUZ
SEÇENEKLER-DİĞER SEÇNEKLERİ TIKLIYORUZ
(YA DA ESKİ SÜRÜMSE MAİL KUTUNUZ HESABINIZI GÖRÜNTÜLEYİN E)
SOL ÜSTTE HESAP BİLGİSİ,HEMEN ALTINDA AYARLAR SEKMESİNE TIKLAYIN,SONRAAA

"Genel görevler
* Ağ durumunu denetleyin
* Bize başvurun
* Görüşlerinizi bildirin
* Hesabınızı kapatın GÖRECEKSİNİZ
TABİİ Kİ BUNA TIKLIYOSUNUZ

DEVAM BUTONUNA TIKLIYORUZ EN SON HESABIMI KAPAT BUTONU ÇIKICAKTIR ONA TIKLIYORUZ İŞLEMİ BİTİRİYORUZ.
Hesabınızı silme talimatı verdikten sonra vazgeçmeniz halinde, 120 gün içerisinde hesabınız ile giriş yaparsanız silinme işlemi duruyor ama açmazsanız 30 gün içinde hesap kapanmış oluyor,sanırım 3 ay içinde adreslerde siliniyor ve 6 aydan sonra aynı adresi başkası alıp kullanabiliyor.

2 yorum:

HAYAT dedi ki...

cnm benim sağol bitanem yaaa hemencik yapıcam bunu:)

Nurtella dedi ki...

bişey değil canım kırk yılda bişey sordun yazmazmıyım,öpüyorum:))