09 Ağustos 2008

DEREDEN TEPEDEN

Bugün büyük bir tembellikle evde oturup kalakaldık cadıyla bir yere gitme planımız vardı ama oğluş gece bize gelen babanesiyle gitti orda kaldı ertesi gün dersaneye gidicek diye bütün gün ulaşamadık her ikisinede gelirse kapıda kalıcak diye çıkamadık.Bende yarın formata yollarım pc yi bugün artık kendime özel bir şablon yapmalıyım dedim,azcıkta sevgili dostumun dürtmesiyle:)

-sade yap artık şu blogunu yaa değişip durma yeter..!!
okuyucuları kaçırıcaksın bak çok güzel bir kitlen var senin,her gelişte başka olmaz ki canım (bi tatlı söz bir iğne tekniğiyle çalışıyoruz yalnız:))

-yaa bende istiyorum da kesin karar veremiyorum tam yapıyorum bitiyo ya bir aksaklık oluyor temadan gelen,en iyisi sade beyaz tema dedim ama header benim için önemli ve nedense bu blogumda görünmüyor,dün bütün gün uğraştım(valla bak)eski blogumda da aynı sorunu yaşamıştım,yerleşim-sayfa öğelerinden eklediğim header görünmedi pc den kaynaklanıyor herhalde dedim önce ama başka bloggerlara yaptım oldu,neyse kafam karıştı sizinkini de benzetmiyim bana,şablon seç ten kalsik bir şablon seçerseniz yandaki eklentilerde kaybolmuyor hadi başlayalım dedim aa bir baktım sabah yorum yeri üstteydi gece altta:))

acaba görünürmü dedim denedim bir header aaaaaaaaa şok!!!!

nasıl oldu bu diye ben kendimi kaybetmiş görmezken dünyayı elektrik kesildi:(
bahtsız bedevi tabi ben bi vakit balkonda oturdum bekledim cadımla çene yaptım ama sonunda yat borusu ile gidip zıbardım:))
Neyse sabah kalktım ah dedim şimdi gene kurulucak sistem ve gene görünmüyecek header ama bozulmadı baktım şablon düzelmişti:)
deli gibi bin tane header baktım en sonunda bana özel olması gerektiğine kanaat getirip yarı html den yarı diğer türde bunu yaptım çünkü normalde hem paint hem photoshop hemde genetor sitelerini birarada kullanıyorum yokluktan doğdu bu header yani.
Ama çok içime sindi ,eklenti yapmıcam başka zaten sidebar a.Bu arada her kelimenin terimin türkçesi olmadığı için mecburen kullanıyorum yoksa bu tarzancadan nefret ediyorum ben:(
Ama artık utanmıcam en azından değiştirip durmaktan temamı:)
E sade yaapp diye isyan eden dostumda beğendi geçtik sınıfı,sağolsun desteklerinden ötürü:)

Neyse akşam oğluşum geldi evde şu ağzı diş sularından var ama diadan aldım tabii gayet ekonomik ve 500ml, çok bilmiş oğluşum dün babanesine aldırtmış c...e marka 250ml ve bizimkinin iki katı fiyata:))
Birde meraklı ve her konuyu 45 dk anlatabilme ve üzerinde tez hazırlarcasına konuşabilme yeteneği var ki arada bayılırsanız çaktırmamak gerek getirdi ikisinide masaya bu nası kokuyo bakalım mı,nası kullanlıyo bakalım mı,
Cadıya malzeme çıktı tabi hemen

cadı-Ben dün babanecimden 1ytl bilem isteye kıyamazken (yalaaannn) bu gargararagorgor yapıp tükürcek diye bak5ytl harcatmış görün

bendeniz-Sus be cadı,e oğlum ama hakikaten seninkinin 1000ml si 20ytl bunun 5 yazık değil mi

oğluş-E ama bu marka daha iyi annecim (daha şimdiden aklı fikri markada)

cadı-Heee ben var ya o kadar parayı vercem tükürmem onu yutarım sen de yut(kardeşine diyo cani:)

Beş dakika sonra da reşit olcam az kaldı modunda haber izliyo cadoloz,gençleri koruma kanun tasarısıyla ilgili bir haber var,
-Ayy hele şükür devletim beni 6 aylığına koruyabilicek,ondan sonra seyredin beni sizz (6 bastırarak ve anırarak söylenir,ama kime söker?)
-Kızım reşide de olsan boş,bizim evde tek diplomanın sözü geçer,getir diplomayı öyle reşit sayıcaz.
-E en azından kanunlar tanıcak beni,oy bilem atabilicem,hıh

Çok uzattım bazı tavırları ve ses tonlamalı var ki anlatılır gibi değil görmeniz gerek videolarını yüklicem ve Marmaris maceralarımızı ama resim yükleyebildiğim zaman.Şimdi kısa bir bakım arası.
Görüşmek üzere

5 yorum:

PSİŞİK KUZU dedi ki...

bendeniz ablacım,okumak çok zevkli,şablonların da en başından beri güzeldi zaten,vallahi bak :D
zaten kutladım ama şablonlarını görünce dayanamadım,100. yazınla birlikte 100. şablonun da hayırlı uğurlu olsun,maşallah
cadıya da benden selam:D:D

Zeugma dedi ki...

Bendeniz Hanım,bir kahvenizi içmeye geldim(gönül sohbet ister kahve bahane)...
Sohbetiniz hiç bitmesin istedim.İçtenliğiniz,yardımseverliğiniz, güçlü bir ışık gibi her yeri aydınlatmış..Gözlerim kamaştı : )
Sayeniz de epey bir teknik bilgiye ulaşacağım gibi görünüyor(ihtiyacım var)ve yemek yapmak bende de bir hobi..Orada da paylaşımlarda bulunmak dileğiyle..
Sevgiyle öpüyorum...
Sıkıntım azaldı sevincim çoğaldı,çok ciddiyim.Senin ellerin dert görmesin iyilik meleği : )

umar dedi ki...

Eski temalarına göre daha güzel bir tema olmuş.Ama sidebar solda olsaydı ve yazı yazdığın alanı biraz daha daraltsaydın daha şık olabilirdi.

Psişik kuzunun dediği gibi şablonda da dalya demek üzeresin değiştire değiştire.Bende şablon çok değiştiren biriyim ama sen benden de betermişsin.

Blog dünyasında 4 seneme girmeye az bir zaman kala Bu işlerde ustalaşmış biri olarak bazı küçük püf noktaları vermek istesem sanırım kendini beğenmişlik yapmamış olurum.

Bir blog için şablon seçimi renklerin uyumu,yazının tipi,rengi okuyucu için gerçekten çok önemli.Ama bundan daha da önemlisi yazıların özgünlüğü ve içeriğidir.Okuyucuyu sıkmayacak konular,ilgisini uyandıracak konular düzgün bir şekilde yazılmalı,yazılırken de imla kurallarına uyulması yazının kalıcı olmasını sağlar.

Blogger ne yazmak istiyorsa o konuda önce düşünüp kompozisyon şekline getirip yazarsa o yazısı daha özgün olur.Bunlara dikkatte edilmelidir.Ve yazma sıklığı da çok önemli.Haftalık yazıyorsa bir blogger sadık kalmalıdır bloguna.Aksi taktirde ziyaretçi gelipte güncel olmayan bir blogla karşılaşırsa tekrar gelmek istemeyebilir.

Uğraşların gerçekten güzel,ancak ben artık bu şablon işlerini bir düzene sokup bloguna yönelmeni isterim.

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Ay çok güldüm konuşmalara hee ! :) Doğru tabi tükürmesinn.. :)
Bu şablon deiştirme MÜŞTERİELR kaçıcak gibi olmuş :) Ama yok yok buda senin tarzın bence biri şablon diyince aklıma sen geliyosun valla :) AMa bu güzel olmuş bari 1-2 gün kalsın :) Öptüüm

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bir kararda durucam diyorsun bundan kelli yani.:) Güzel olmuş bu hali. Zaten hepsi birbirinden güzeldi. Senin içine hangisi siniyorsa gülüm. Benim tanıdık bir arkadaş var, çok güzel sayfa hazırlar, bi ona danış istersen. Adı lazım değil, baş harfi Ben....:)

Ah, sen cadıdan bahsederken hep gözümün önünde canlanıyor o halleri, tavırları. Kocaman kız olmuş yahu. Ve büyümeye ne kadar hevesliler. Du bakalım 18 olunca ne oluyormuş? Bir de o görsün.:)

Öperim çok...:)