02 Ağustos 2008

heyyyyy



100 uncu postumu havai fiseklerle kutlayasim vardi
hatta tam dogum gunume denk getiricektim ama mumkun olmadi marmariste

Sonra `ben geldim` e denk geldi heyecandan unuttum ve sonra o postu ikiye bolunce bu 102 oldu
iyiki gelmisim ve tanimisim blogger dunyasini
bana kattiginiz cook sey var ama siz bilmiyosunuz
ben ne kadar degersiz ve beceriksiz bulsamda yazdiklarimi
siz `icten ve karsilik beklemeden verdigin hersey senindir aslinda` sozunu hakli cikarircasina sevgi ve ilgiyle sarmaladiniz beni

cok seviyorum hepinizi cok tesekkurler hersey icin
nice binlerce yazilara

Oylesine geniş ki yüreğim bir deniz gibi,
güler yüzün bir güneş ışığınca
tatlı ve derin yalnızlığında,
dalganın dalgaya sessiz karıştığı yerde.
gece mi bastırdı? gün mü yoksa? bilmiyorum.
güler bana o tatlı o sevimli
güneş ışıltılı yüzün,
ben bir çocuk gibi mutluyum.

gece yarısı bir de rüzgar
yavaştan yavaştan pencereme çarpar.
bir sağnak başlamış inceden
damlar odama yavaşça.
mutluluğumun düşüdür benim,
rüzgar gibi yalar geçer yüreğimi.
bir buğudur o bakışında senin.
bir yağmur tadıyla sarar yüreğimi.

nietszche

vee buda kutlama temam begendiniz mi hehehe tabii gene gasu dan


not//klavyem bozuldu smiley bile yapamiyorum bu kara bulutlar cekilsin artik ama yaaa

18 yorum:

Flame dedi ki...

Niceeeee yazılara diyorum ve havai fişek patlatıyorum gözümle :)))

İyi ki bloglarımız var, hayat daha eğlenceli böyle :)

PaNDoRa dedi ki...

Canım benim kutluyorum, nice 100lerce yazılara. Değersiz olur mu hiç, okurken ne kadar keyif aldığımız belli olmuyor mu? İyiki varsın tatlım, seni seviyorum :)

PaNDoRa dedi ki...

Heyy bu arada yeni teman da çok hoş olmuş yaaa, unuttum. Güle güle kullan şeker...

HAYAT dedi ki...

bendeniz bir geldi pir geldin yani
sen bize daha nice 100 postlar yaz emi.şablon ustası harika olmul yeni evin(:

Nurtella dedi ki...

Flame cok tsk canim bende ayni fikirdeyim cok ozel bir yerdeyiz

Pandoramm canim tsk ins hep beraber yaslancaz burda bu gidisle hehe

Hayat sagol canimsin

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sen Denizim, Bendenizim hoşgeldin çoook.:)))

Kız ben dün akşam gelmemiş miydim senin mekana yahu. Ne ara yaptın bu kadar şeyi. Yok yok dün akşam yoktum evde, evvelki akşamdı o. Bunadım zaar.:)

Çok özlemişim seni. Görünce ismini koştum geldim. Kutlama güzel olmuş. Nice zamanlarda hep beraber olalım inşallah.:)

Verdiğin içtenliktendir aldığın ne varsa benden. Ve her şeyin en güzeline layıksın.:)

Seviyorum seni tatlı kadın, tekrar hoşgeldin. Öptüm çok...:)

umar dedi ki...

Hayırlı olsun canım.Merak edip bende sayınca bende 300 olmuşum templatinde güzel olmuş.

Nurtella dedi ki...

UMAR benim gibi meraklıya nerden akıl ediyosun böyle şeyler yaa:D

05-04-2006 da açmışım ilk kez ve
İlk blogumda 232
(hatta pagerank 4 tü kapattıgımda:))
Mizah blogumda 93
e kart blogumda 105 resimli şiir
ilk blogger sayfamda 83 post varmış

(bu merak kediyi öldürmüyo boşa hehe:))
deneme yapıp bozduğum hatta pagerankı epey yüksek olan space larımı sayamadım bile:))))

gayr-ı ciddi ama bambaşka bendeniz için
anlatmıştım,bu yazıyla 104 te bunu eklersek

yani toplam 517 post yazmış bendeniz,nice mutlu yıllara hep beraber inşallah:)

Nurtella dedi ki...

İNCEGÜLÜM karşılıklı her düşüncemiz seninle,çünkü bir karşılık beklemediğimizden bu güzellik..
çok seviyorum seni..öpüyorum

SeiNeP dedi ki...

nicee yıllara,yazılaraa aplaaaa ..hayırlı olsunnn 100. postunn '^_^'

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Canım nice mutlu yıllar, nice mutlu yazılar. İyiki doğmuşsun , iyiki blogger olmuşsun.

Emre dedi ki...

Nice yıllara güzel insan, özlemişim seni, tatil fotolarını bekliyorum heyecanla, ayrıca saçlarda kısalmış bana meyl atsana yeni halini, bende kısalttım bu hafta çok rahatladım valla, msn de görüşmek dileğim, öpüyorum en çokundan.

PaNDoRa dedi ki...

Canım gidiyorum yine, iyi bak kendine. Çok öptüm baş baş...

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

Süper olmuş,
Hatırlarsın,bana da söyletmiştin bu cümleyi;
iyi ki blog alemindeyim:)
Nice yıllara,nice yazılara...

PSİŞİK KUZU dedi ki...

nice 100 500 1000 inci yazılara,darısı başıma:))))))

Mutluveumutlu dedi ki...

Daha nice nice 100. postların, paylaştıklarımız olsun canım.
Bende seni tanımaktan çok mutluyum.

Nurtella dedi ki...

ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ELİMDE OLMADAN GEÇ CEVAP VERİYORUM ÇOK MUTLUYUM SİZLERLE OLDUĞUM İÇİN...

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Geç de olsa Güney Afrika'dan tebrik mesajımı gönderiyorum...