08 Ağustos 2008

MSN KURMADAN MESSENGER ACMAK??

Tamam teknolojik konular sana mı kaldı diyebilirsiniz ama günlerdir yerleşik düzene geçemeyen ama formatada gidemeyen sevgili bilgisayarım bana yeni yollar öğretti,Ubuntuda msn yok,pidgin var ama alışık değiliz tabii e bazı yerlerde de msn açmak yasaktır mesela işyerlerinde.
Benim gibi bilmeyen varsa (kaldıysa) gerekebilir işinize yarar diye paylaşayım dedim.Kendi unutkanlığımdan değil yoksa hehe:P


GOOGLE A "HOTMAIL" YAZILIR
AÇILAN SAYFADAN "SIGN IN" YAZAN BAĞLANTIYA TIKLANIR,O DA ŞUDUR:
TIKLA
AÇILAN SAYFAYA ADRESİNİZ VE ŞİFRENİZ İTİNAYLA YAZILIR BÖYLECE MAİLLERİNİZE BAKABİLİRSİNİZ.

ŞİMDİ,MSN KURMADAN KULLANABİLMEK İÇİN SOL ALTTA BULUNAN "BUGÜN" BÖLÜMÜNE TIKLAMANIZ GEREK.


WEB-MESSENGER YAZAN YEŞİL ADAMIN OLDUĞU YERE TIKLAMALIYIZ,BUYRUN
TIK


SEÇENEKLERDEN TEPEDE POP UP ENGELİ ÇIKICAKTIR SAĞ TIKLAYIP İZİN VERİYORUZ
SIGN IN AS TAN DURMUNUZU AYARLIYOSUNUZ
YENİDEN PAROLANIZI SORAN BİR SAYFA GELİCEK,YAZIYORUUZZ
VEE İŞTE MSN MESSENGER KARŞINIZDA:)))
TIKLAYIN RESME BAK:d

SONRA MI?
SİZ MUTLU LERZAN MUTSUZ HEHEHE:p))
iğrençti kabul ediyorum

Neyse,birazdan bu şablon değişme faciasınada bir çözüm bulucam ve birdaha değiştirmicem ruh durumuma göre.

4 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Teknoloji özürlüleri için özel ders veriyon mu bacım? Hemen geliyorum. Para möhüm deel. Sen yeter ki he de.:)

Atın gözüsü çok ilginç. Gözlüklü adamı görünce şokladım. Nereden de buluyorsun bunları? Şaşırdımmm.:)

Dekorasyon işlerinde kolaylıklar diler, sevgiyle öperim gülüm...:)

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Aaa çok iyi olmuş bu post :)AA bu sabah konustumuzda ssen web msn deydin dimiii :) Bu arada şu mozaik leri bi çözemedim gitti ya :) Ne kadar ilginçler,çok güzel :) Öptm şimdi hadi byyy

HAYAT dedi ki...

bide msn nasıl iptal edilir onuda bir öğrensen:)

Nurtella dedi ki...

incegülüm benim,sana her zaman hazırım yardıma:)) hemde bi kahveye..ee kendime has bir tema yapmanın zamanı gelmişti,bu son,header için söz veremem:))

ezgicim evet bildiğim herşeyi belki benim gibi bilmeyen vardır mantığıyla yazmak istiyorum bazen.bende öptüm seni

hayat canım isteğin yukarıda:))