20 Kasım 2008

TAŞINDIM..!!!


BEN EVİ YERLEŞTİRİYORUM
YÖNLENDİRMEYİ DENEDİM OLDU AMA FARKLI BİR ALAN ADI OLDUĞUNDAN ŞAŞIRMAMANIZ İÇİN VE READERLERİNİZİ YENİLEMEK İÇİN HABERDAR ETMEM GEREKTİĞİNİ FARK ETTİM.
RESME TIKLARSANIZ YENİ EVE KAPIDAN BAKABİLİRSİNİZ:))
SONRA DA YÖNLENDİRİCEM VE SİZİ AĞIRLAMAYA DEVAM EDİCEM.
SADECE BENDENİZ E AYIRDIĞINIZ LİNKLERİ DEĞİŞMENİZİ RİCA EDİYORUM.
YOKSA NERDEYİM NE HALT EDİYORUM HABERİNİZ OLMICAK YAPAYALNIZ KALICAM..

VE BEN YALNIZLIKTAN VE KARANLIKTAN ÇOK KORKUYORUM..HALA...
BIRAKMAZSINIZ DİMİ??

BU ARADA AKLINA GÜZEL BİR SLOGAN GELİRSE ÖNERİN BEKLİYORUM.

10 yorum:

Haydins dedi ki...

Bendeniz yeni adrs nerde canim?? ben yeni adrestemiyim ya da anlayamadim????

Nurtella dedi ki...

Haydins resme tıklayınca gidiceksin yeni adrese canım,farklı bir adres tabii ama bir kaç gün sonra buna da tıklasanız orda bulucaksınız kendinizi:))

öykü dedi ki...

Yenı adresın hayırlı olsun Bendenızcım. cok ta şeker olmus..Ben kendı sayfamda yenı adresını ekledım. yazılarını takıbe devam:) sevgılerımle

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Güle güle otur canım. Gelicez elbette ziyaretine. Yardım neyin gerekirse hiç çekinme. Temizlik, boya, badana... Lakin teknolocik yardım dersen; işte o nanay.:)

Öperim...

Flame dedi ki...

Bendenizcim; yoksa Nurhan mı diyelim :P ben yeni adrese geldim, gezdim, gördüm ama yorum bırakamadım. Yoklamadan eksik kalmmiim diye döndüm buraya geldim.
Sevdim sayfanı ama yorum nereye yazcaz kuzummm

Nurtella dedi ki...

deneme yaparken denk gelmiş flame yorum yeri üstte olan bi tema seçtim canım:))

rss den takip edenler için adres:
(http://nurhanozkan.com/?feed=rss2)

Nurtella dedi ki...

öyküm çok tşk, bugün hepinizi yanımda hissettim çok sağolun,eksik olmayın hiç hayatımdan

Seyyah dedi ki...

Yeni evin hayırlı olsun.

Zeugma dedi ki...

Canım,bi'tanem şükür kavuşturana..
Seni kaybettim ben ya:(
Dün o söyledin nurhan..'lı linke tıkladım ama yorumlara ulaşamadım,senin temalarsa durmadan değişmekte..
Az önce siyah bir temadan buraya çıktım,sağa sola baktım,yanlışlık yaptım sandım..Oy oy..Başım döndü yaa!!
Wordpress vs derken kaybolduuuuk..
Blogger yasağı sırasında çok üzüldün sen,hemen çıktın,sayfamda izle resmin falan da kayboldu..
gittiğin adresi blogger kabul etmez bir yandan..
Ee ..işte yazının başlığı ''Taşınıyoruz!'' yine..Off ki of..
Güzel yürekcim,fazla kıpraşma artık ..Koyduğum yerde bulmak istiyorum yaaaa!!!
Çünkü çok özlemişim gerçekten..
Çok öptüm,annene ve cadıya da sevgiler aşkım..
Bye !!!

Nurtella dedi ki...

Zeugma yerleşemedim daha napim gece kimse görmez sandım:))
burdaydım tatlım düne kadar,rss de bi ara sorun oldu bende anlamadım,birkaç gün içinde diğer adrese çıkıcak yolun burayı tıklayınca ama sen hemen linki değiş,olmuyosa rss adresimi yaz:
http://nurhanozkan.com/?feed=rss2

kaybolmam bi daha,çok öperim