16 Kasım 2008

bu kapıdan geçeceksin

İYİ PAZARLAR DİLİYORUM
KAPIYA TIKLAYIN:))

7 yorum:

ŞAHMARAN dedi ki...

ee ne oldu şimdi:D

Nurtella dedi ki...

açılan sayfada bir daha tıklatıp sesi açıp izlicen salo:))

ŞAHMARAN dedi ki...

:D
deneyeceğim.Çok güldüm.

WarhaWk - Cenk dedi ki...

Sevgili Bendeniz,
İyi ki blog arkadaşımsın.
Yazılarının hepsi mükemmel !
Sevgi ve Saygılarımla,
Cenk

Nurtella dedi ki...

Salo bugün coştun hee ne bekliyodun vampirmi çıkaydı aaaa,kırk yılda bi çeçik böcük koyduk:))))

Nurtella dedi ki...

Warhawk,sevgili cenk çok teşekkür ediyorum canım sen de benim için değerlisin:)

sevgiyle kal.

PaNDoRa dedi ki...

yaa habire başıma salıp duruyon bunları yaa, güzelmiş e hadi itiraf edeyim bari :P Sağol kuzum, gerçekten çok güzelmiş.

Ne dicem, msnini bi açsan ileti yolladım sana önemli bi bak bakalım. Öptüm kuzum, baş başş!