15 Kasım 2008

NERDE KALMIŞTIK?

Geniş ve ne nerede belli olmayan fazlaca free temaları sevmiyorum.
en azından şu kenar(sidebar) ayrı bi yerde olmalı vs.Neyse elim mahkum seçmem lazımdı hepsini denedim ve ilk göz ağrım bayılırım bu temaya bunu seçtim.
Azıcık daha yazı yeri geniş olsaydı şahane olurdu ya,neyse...
Şöyle açıklıyım,sorun çözülememekle beraber,devamını oku eklentisi kodları konduğu an IE de görünmez oluyo sayfanın yarısı ve sidebar.
Konmayıncada fazlaca uzun oluyo ama şimdilik başka yol yok.
İsteyerek oynamamak ne kadar can sıkıcı ve hep bu başıma geliyor blogger da.
Ama adım çıktı dokuza inmez sekize:S
Artık birbirimize dayanamaz hale geldik sanırım bu şiddetli geçimsizliğin sonu ayrılık olucak.
Yakındır güzzel bi ev tutup yerleşicem.Bekleyin:))

9 yorum:

Flame dedi ki...

Ben ilk günden beri Blogger'ın temasını kullanıyorum. Bana göre çok abartılı ve sürekli değişen şablonlar göz yoruyor. Kalabalıktanda hoşlanmadığım için bloguma ne kadar çok şey eklersem o kdar dağınık hissediyorum kendimi. Ne de olsa o da benim bir parçam.

Kısaca fazla takılma Bendenizcim. Nasıl yazdığın nereye yazdığından çoook daha önemli bence. Sevgiler...

Nurtella dedi ki...

Flame blogger ın yeterli ve ihtiyaçları tam karşılayan bir teması yok malesef (mesela post yeri normal genişlikte ve beyaz,sidebar biraz daha uzak ve başında ikon olan)
ve sürüdeki koyun gibi olmaktan hoşlanmadığım için istemiyorum kullanmak.Ve ne kadar sevmem kalabalıkta desen,sidebar ayrı yerde olmadığı sürece karışıklık kaybolmuyor gördüğün gibi,eklentilerin ve yazı bölümü birbirine çok yakın senin de.:((

Ben de bunun sidebarı ferah göründüğü için ve önemli yerlerde ikoncuklar olduğu için bunda karar kıldım.Çok tercih edilen bir tema olmaması da etken tabii:))ama çok değişiklik var orjinal halinden buna bile bir emek verdim.

hazır temaları da olduğu gibi kullanmadım ben hiç sonuncusu hariç,onu çok sevmiştim sorun düzelse yine geçerim gözümü kırpmadan..ben sadece beni yansıtan,blogumla örtüşen bi tema istedim hepsi bu.

ama bir daha uğraşmama gerek kalmadı zaten bu son...:((

KaMPaNYa GüNLüĞüü dedi ki...

Her geldiğimde farklı bir tema görmeye o kadar alıştım ki bendeniz buda güzel olmuş.. ama Heather yok yaa bunda :)

Nurtella dedi ki...

Ruya ben kimse farketmiyo sanıyorum ha:))
çok tşk ama cidden hep sorun çıktıkça değiştim siyahlar hariç onları da arkadaşlar istemedi.
dün o kadarsıkıldım ki header falan görücek gözüm kalmadı yaa:(

cimcime dedi ki...

tatlım yemin billah senin hızına yetişemiyorum blogun infilak edecek artık sinyalleri vermeye bile başlamış:D
çok sevindim herşeyin düzeldiğine:D

PaNDoRa dedi ki...

Eskiye dönüş yapmışsın şeker. Bence tüm şablonların sana bir pretostusu bu, aralarında anlaşmışlar belli. Baksana her biri başka bir sorun çıkarıyor.

E-ee sen habire yap et, beğenme değiştir olacağı bu "sen misin bunu bize yapan, bak biz de sana ne yapıcasss" dediler bence :pPp

Nurtella dedi ki...

Cimcime artıkın biz anlaşamıyoruz bloggerla ondan bana son pislikleri bunlar:PP ama boşıcam az kaldı..izlemeye devam et tatlım

Pandora msn den cvp verim sana küfür edesim var:))o blogger beni öpsün başına koysun yüzlerce tema yaptım tanımadığım insanlara,bloglarını sevmelerini sağladım bana ödül vermesi lazım.ama suyu ısındı ya ondan azıyo:))

Emre KORLU dedi ki...

canım benim bak bu güzel olmuş..çok hoş ben bayıldım..

Nurtella dedi ki...

gayyor benimde içimi açtı hakikaten,amaaannn önemsiyosam önemsiyorum demi hiçç:))