12 Kasım 2008

BLOGA VİDEO NASIL KONUR?

Akşamüstü mailleşiyoruz;
-canım iyi akşamlar..bir şiy soracaktım..bloga vıdeo linkini nasıl veriyoruz..bana yazabilir misin..
ama lütfen çok karışık yazma olur mu..şimdiden çok teşekkür ederim..:)

bendeniz-ya sen ne alemsin yaa haha karışık yazmıyım napim nası anlatım o zaman?
bak şimdi,http://www.dailymotion.com/tr
den anlatayım,heryerde aynı
aradığın videoyu bulduğunda hemen altında 2 kod göreceksin
*Permalink:
*Katıştırılabilir Oynatıcı:
katıştırılabilir oynatıcıdaki kodu kopyalıyosun yani bunu:
..(kodun tamamı yazıyo kırmızıyla)
ve bu kodu sayfana tersten ekliyosun (yazı panelinden html ye tıklayarak yani)
bu kadar.

1-evettttt çok iyi anladım:)canım senin karşında pc ye kıt olan biri duruyor:)
google da baktım nasıl nasıl filan diye sade yalın hiç kimse anlatmamış..zaten bilmiyor.Okulda sorup öğreneyim artık..
denemeli göstersinler bana..ama çok teşekkür ederim canım çok sağol..
(NASI YAA GERÇEKTEN Mİ ANLAMADI MAKARAYAMI SARIYO BENİ:))
2-dur tamam o kodu yapıştır yapıyorum peki tersten olayı nasıl oluyor şimdide onu anlamadım:)
ama çözdüm o diğer işlemi..
3-html ye tıklanınca tersten yapışmış oluyor öyEl değil mi..şimdi acil lazım değil zaten sadece bilmek açısından sordum canım benim..

bendeniz-yok illa ben anlatıcam yaa!!!!
hayatım KAYIT EKLEYE TIKLA
yazı panelinde sağ köşede
HTML'yi Düzenle ve oluştur yok mu??
hah HTML Yİ DÜZENLE tıkla ordan yaz kodu
sonra oluştura bas
yayınla bakım dene bi

-tamam kızma canım benim:)deneyeceğim video ekleyeceğim zaman sadece öğrenmek istedim..ben kaçayım yoksa kulağım çekilecek..:)
(HAY ALLAH KORKUTTUM ÇOCUĞU YAAW,BAK BİDE ŞİMDİ LAZIM DEĞİL SONRA DENİCEM DİYO ANLAMADI YA ÇAKTIRMICAK)

-YOK KUZUUUMM DEME ÖYLE KIZMADIM DA BEN ÖĞRETEMEZSEM ÜZÜLÜCEM
KENDİME KIZICAM
DUR BEN EKRAN GÖRÜNTÜLERİYLE ANLATICAM SANA
AMA ŞİMDİ DİZÜSTÜNDE ZORLANIYORUM BİLİYOSUN YA:))

-yok ben ciddi yazmadım "kızdın bana" diye..şimdi lazım değil ki zaten canım benim ben sadece gerekli olduğu zaman nasıl yapılacağını öğrenmek istedim..
html olayını anladım son yazdığın post gayet açıktı gerçekten..uğraşmana hiç gerek yok..çok kocamnnnnnnnn öptüm seni..
(BU ÇOCUK BENİ MAKARAYA SARDI DİMİ? :p)
sonraaaa (tıklamalısın hemenn)
TAKILDIM BEN BUNA,MADEM AÇIK BİR DİLLE ANLATAN Bİ YER YOK BEN ANLATIP MAİLLE YOLLIYIM DEDİM (HIRS YAPTIM İLLE BEN ÖĞRETİCEM YA)
AMA BUNLARI TEK TEK İNİDİRİP OKUYUP YAPMASI DAHA DA KORKUTUCU OLABİLİR:))
EN İYİSİ BURDA HALKA SUNALIM,HEM DE BELKİ DUA ALIRIM AMME HİZMETİ YAPIP DEĞİL Mİ?
AYRICA BUNU DAHA ÖNCEDE YAŞADIM BİRİSİ ŞABLONDAN KOYDUYDU VİDEOYU TEPEYE:)

RESİMLERE TIKLARSANIZ BÜYÜYOLAR,BUYRUNUZ





***SONUÇ BUDUR:

Rafet El Roman & Yusuf Güney - Aşk-ı Virane
Yükleyen yyklip

YİNE ANLAMADIM DİYEN VARSA BERİ GELSİN BEKLİYORUM
ELİMDE TÜFEKLE:))
YA ONU YA KENDİMİ VURUCAM:p
Gizlenecek yazı

9 yorum:

Nurtella dedi ki...

BU ARADA BU ŞARKIYI İNANILMAZ SEVİYORUM VE BANA BU MAİLİ ATANI HATIRLATIYOR HEP NEDENSE:))
BENDEN HEDİYE OLSUN SİZE

pandora dedi ki...

Yaa sen ne şekersin yaa, koptum sabah sabah. Dün gece bi videoyu eklemek için 2 saat çırpındıımm durdum ve sabah bir baktım Bendeniz bloga nasıl video ekleniri anlatmış. Seni seviyorum canım!

Nurtella dedi ki...

tesadüfe bak sen ala ala hehe:D))

Seyyah dedi ki...

Ama bu kadarda yetenekli olunmaz ki canım.Aaaaaaaa olan var olmayan var değil mi ama?Bu arada şarkı seçimin harika.Belirteyim istedim.

KaMPaNYa GüNLüĞüü dedi ki...

Geçen hafta yarım saat uğraşın sonunda çözdüm bu işi ama birde pcdeki videolar nasıl bloga yüklenir var bendenizcim :))) Bundan çok daha zahmetli oluyo onları yüklemesi...

Nurtella dedi ki...

ELV şarkıyı özel seçtim,ben debayılıyorum ve bana bir çifti anımsatıyo nedense;)

RUYAYLA canım inan o da basit ya burdan direk yüklüyosun(bloggerda yazı panelinde)
ya da http://video.google.com/
yada herhangi bir video paylaşım sitesine üye olup yükleyip link verebilirsin ve burda anlattığım gibi eklersin bloguna.

pandora dedi ki...

bi satır!

nilay :) dedi ki...

seni çoook seviyorum sayende ilk videomu koydum sen bi tanesin ya muck muck muck bana da bi uğra
rockpartisi.blogspot.com

saygılar ve sevgilerle nilay seni çççok seviorum

TA dedi ki...

video kenara taştı.bunu nasıl düzeltebilirim?