15 Kasım 2008

Annem bizdeydiii!!!!!


Bugün cadının hastayım numarasıyla (numara diilmiş öyle diyoo:)) dersaneyi asmasının ardından,evde bütün gün bi oraya bi buraya yuvarlanıp battaniyesi elinde yattı dıkandı:)) Ben de nasıl sinir olurum buna biliyosunuz artık.
İnatlaşmaktan geberdik iki keçi gibi ve bi kahvaltı edemedik benim "iş bitince" ve onun "bananneee ben yapmam bişey" krizinden.

Sonraa kasvetten gebermek üzere olan bendenizi bi yandan annesi arar napıyosunuz çocuummm gelsenizde çay içseydik vıdı bıdı yapsaydık teklifiyle.Aslında geç olunca evden çıkmayacağımı bilen anne sultan şunu demektedir(iç ses olarak):kızım sen beni çağırsana ben geleyim:)
Motor takılmışcasına kalan işler bitirilir,çay konur anne sultan çağırırlır:
-annecim hadi çay koydum gel,gelirkende .....al tamammı çabukk
-ay ben yedimdi ama hadi geliym,ama ....almam onun yerine ...var bende onu getirem
-ya annecim yapılmamış bişey getirme boşa,hadi gel(kırk yılda bişey ısmarladık illa alternatif şeyler önerir hiç şaşmaz)

Sonraa annem gelirmi gelmezmi emin olamadığımız için biz atıştırdık biraz,ama naz yapmaya yer arayan cadı çorbasını içti bi yandan da söyleniyo
-başka yok deme sakıın diye:)
-Ya cadı 2 tabak kadar zaten o senin o kadar çorba içtiğin nerde görülmüş?
-E napim aç bıraktın beni bakmıyon bana sen sölicem herkese(ağlama efekti veriyo suratına bu arada)
-He belli bakmadığım söyle kız da gülsünler sana.!

Annesultan geldi gelmesine,ısmarladığımız hiçbişey yok ama bizimde karnımız doydu zaten,oğluşa sevdiği ....llardan getirmiş fransız ekmeği almış baton vs,sandviçler yaptı bize sağolsun oturduk muhabbet ettik cadı tabi onları da yedi,birde kendine acındırdı bana küççük verdi anane buuu böööö diyerek:'(

Nasıl bir şımarık,nasıl neşeli mutlu cıvık bişey bu kız anlamadım gitti,hep kıyaslarlar ya annesinin melankolik havası hiiç yok bunda maşallah diyim:D
Bir saniye susmuyo o kısık garga sesiyle her dakka espri yapıyo anırıyo resmen,dizide birini gözüne kestirsin " ben olsam senariste derim ki,bi bölümün parasını almıyım beni şunla öpüştür hihihihihih" o tiksinç esprileri sıralıyo aralıksız,hepsinin sonunda bi saat hihihihi diye bağırıyo bide aslında onu gizlice çekebilsem o yüz ifadesi kaçırılıcak gibi değil,
*senin gibisini kim sever seray sever
*sana kim mesaj yazar gönül yazar
*fransızların nesi eksik franı
*adamın biri bigün karısını dövüyomuş kapı çalmış kim gelmiş?eşek sudan gelmiş
*bi aile varmış sürekli patates yiyolarmış kapı çalmış kim gelmiş gına gelmiş:)

Birde babane dansımız var,bi dansstar olsa kesin birinci!!

Derken fırdönen biz oturduk yeniden çay içiyoruz göya,masanın yarısı kalkmış bi baktım bu ekmek yiyo gene
-Kızzzz yeter doymadın mı yuh, genemi yiyosun babana kalmıcak hem gitmessin de ekmek almaya bırak onu uuu!!
Ananesi pek sevdi öptü mıncırdı bugün cadıyı seneye gidicek sanıyo ya böhöhöhöh:)))
Ay bana demez mi
-Aaaa çocuuum kibar olsana kızına ekmek kalmıcak deme aaaa,
"dümbelek gibi oldun yime artık de!!"

Biz artık aynı anda yerlerdeyiz kızla,
-ah anneciim acaip nazik oldu hakkaten,babana kalmıcak deme dümbelek oldun de
puhahahahahaha hala bunu yazarken gülüyoruz halaaa,annem benim yaa:*

4 yorum:

KaMPaNYa GüNLüĞüü dedi ki...

"dümbelek gibi oldun yime artık de!!" ayy ilahii çok güldümm :)) davul gibi olucan lafını duymuştum da dümbelek lafını ilk defa duyuyorum :D babannem bana fil gibi olucaksın der hep :D
Allah neşenizi arttırsın bendenizcim. Bu arada bu smileylere bayılıyorum ben (pembe tokalı olanlar favorim) çok şekerlerr..

öykü dedi ki...

Super neselı bı yazı . oOurken yuzum sureklı guluyordu:) Allah neşenızı daim etsın sevgılerımle

Nurtella dedi ki...

ruyayla smileyleri çalmanız için ekledim zaten:)
bende bu minnacıkları seviyorum ve ifadeyi nasıl sığdırdıklarına şaşakalıyorum hele ağlana bittim,
ve cidden dümbelek olduk bu sene yaa hehe:D

öykü çok tşk canım amin,hepimizin yüzünden gülücükler eksik olmasın

PaNDoRa dedi ki...

Ay ben ne deiim size yaa, sizi gidi komedigiller sizi :) Kopardın gene, ben orda olsam bütün gün gülmekten, sırıtmaktan kahkahadan ya patlarım ya ağzım yırtılır, çok tehlikelisiniz çokkk :) Sigoya geçmiş olsun kuzu, sen bakamıyorsan bana gelsin ben bakarım ona, yeme ekmek bitti de dememmmm senin gibi.