02 Kasım 2008

OZETLE...

Akslikler bitmek bilmiyor.Dün gece canım Elv im blogun siyah olmasından üzüldüğünü söyledi,tam da aynı anda aynı yerdeydik:))
Keyfi yerinde değildi şair yüreklim in..
Susarken bile bu kadar güzel ifade eden kalbinden geçeni var mıdır?
Dedi ki:
Sözlerin ardına takılırda kanat çırparsa yeniden yüreğim
bilki kapında bekleyeceğim
kelimelerden yaptığım kolyeyi boynuna asıp
gözlerinin efkarında biriken sisi ellerimle sileceğim
Ama şimdi zaman, susma vaktidir.
kanayan yaralara tuz basma vaktidir.

Daha önce de arkadaşlarım siyahın yakışmadığını söyledi ve içimdeki sıkıntıyı daha fazla yansıtmamak için değişmek istedim.Ama içimden gelmiyor ya ayağıma dolaştı resmen.
Olmadı gitti.
En sonunda blogger sürekli hata verdi virüs uyarısı gibi bişey ama virüste yok.
Neyse öylece bıraktım mecburen bu yüzden kapalı kaldı çok özür dilerim.
Habersiz çekip gittim sanmayın.

Bu arada Emrecim 1 yaşında!!
Yazmaya içini dökmeye başlayalı tam bir yıl olmuş sarı bebeğin:D
Ben daha nice yıllar diliyorum
Daha nice güzel haberlerini duymayı,sevinçlerini paylaşmayı diliyorum.
inşallah yaza çize böyle dede olur gene resmini koyarsın kutlaya kutlaya:))
(gerçi bu ne kutladığını unutmuşa benziyo ama hehe:))

2 yorum:

Emre KORLU dedi ki...

sana ne diyebilirim bilmem ki çok teşekkür ederim..bu güzel yüreğin her zaman bu kadar güzel çarpsın..bu arada evet siyah kötüydü:(

Seyyah dedi ki...

Denizlere vurgun yürek.Sana bu yakışmış.Hemde öyle çok yakışmış ki,sakın çıkarma üzerinden.Siyahları bırak dolapta asılı kalsınlar.