10 Kasım 2008

SENİN RESMİNİ BEN YAPACAĞIM


Kimseler yapamaz senin resmini
Kıyıdan açılanın tanyerinden esenin
Aramasınlar seni renklerin atlıkarıncasında
Dayanmış tahta parmaklığa bir bağ taraçasında iklimler

Bizden en uzak gezegenin kederi
Aramasınlar seni uyaklarında ışıkla gölgenin
Sen oyunun dışındasın oylumların da yüzeylerinde
Bir yerlerde bir sevinç günün birinde fışkırır

Kimseler yapamaz senin resmini
Kıyıdan açılanın tan yerinden esenin
Sen kendi resmini kendin de yapamazsın
Gümüş kanatlı bir balık sıçrıyor enginde

Aynaların içine girip ötelere gitme boşu boşuna geceleri
Yitirilmiş erkekler gelir kadınlar koğuşuna geceleri
Sen kendi resmini kendin de yapamazsın
Bir açılıp bir kapanır kapılar yüreğinde

Senin resmini ben yapacağım...

Nazım hikmet

ÇOK ÇOK SEVDİĞİM BİRİ YOLLADI BU ŞİİRİ BANA,ÇOK TŞK:)
not:resim benimdir:))BURDA yapıldı

7 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Bana da anca "bak akp napmışşş, bak burda nolmuşşş, cehalete bak" gibi yazıları geliyor. Niye bana hiç şiir gelmiyoorrr :'(:'(

Çok güzelmiş canım, şiirden hoşlaşmayan ben bile beğendim doğrusu :))

Öptüm kocamannnn!

Nurtella dedi ki...

ee Allah dağına göre kar verirmiş hehehe:)))

sen çemkir çemkir şiir bekle du ben sana yollayam:D

Emre KORLU dedi ki...

pandoracığım ben sanada yollarım:)
bendenizim ben o kişiyi tanıyor muyum:)

Flame dedi ki...

Bendeniz, bayıldımmmm.

Hele son dize bitirdi beni!

My kooo; sende o yetenekte yok kim yapacak peki benim resmimi :))))

Nurtella dedi ki...

gayyor
tanımazsın tatlım nerden tanıcan,e panduşada sen yolla bari kıskandı ben ona yazıcam akşam bekle sen hehe

flame bizede ko mo yapmıyo anacım kendi resmini kendin çiziceksin hayata başka yolu yok

ŞAHMARAN dedi ki...

ama var ya o kişiyi benden çok kimse sevemez:D
gerçekten çok hoş bir şiir.Ve o resim müthiş oturmuş.ımmm nasıl diyorlardı cukkkk diye:D

Nurtella dedi ki...

kalpte her sevginin yeri ayrıdır ve hepsine yer vardır salocum,hiçbiri diğerinin yerini alamaz..
evlat,anne,arkadaş,dost,kardeş sevgisi ve aşkın yeri bambaşka...

bilirim sevemez kimse sen gibi..
evet resim acaip uydu ama sizin yapmanızı yeğlerim:))