17 Kasım 2008

ACI HABER

8 yorum:

HAYAT dedi ki...

haberi dün nalanın blogundan aldım.okuyunca şok oldum.
geride kalanlara sabır dilemekten başka ne diyebiliriz ki...

Nalan dedi ki...

Allah rahmet eylesin :(

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Akşam yemek saati haberlerde izledim. Çok üzgünüm ...

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Söyleyecek bir şey bulamıyorum. Kalakaldım kuzum ya...:(((((

Mekanı cennet olsun. Allah ailesine ve sevenlerine sabır versin...

ŞAHMARAN dedi ki...

Tanrı bir canı daha aldı yani öyle mi.Toprağı bol olsun çok üzüldüm.

Emre KORLU dedi ki...

BEN NE DİYECEĞİMİ NE SÖYLEYECEĞİMİ BİLMİYORUM..BU ÖLÜM GERÇEĞİNDEN NEFRET EDİYORUM SADECE BU..

Nurtella dedi ki...

"TEN FANİDİR CAN ÖLMEZ,
ÖLENLER GERİ GELMEZ
ÖLÜR İSE TEN ÖLÜR,
CANLAR ÖLESİ DEĞİL."

demiş ya YUNUS EMRE
başka da söz bulamadım diyecek..sonsuzluğa kavuştu sadece..

çok tşk bende ailesine ve sevdiğine sabır diliyorum

KaMPaNYa GüNLüĞüü dedi ki...

Arkasında kalıp yaşamak zorunda olanlara sabırlar diliyorum nasıl bir acıdır bilirim allah sabır versin tüm sevdiklerine...Toprağı bol olsun, huzur içinde uyusun...