01 Temmuz 2021

Sana mı zayıfladım!

Yine kendime verdiğim sözümü tutamamış kaç yıl  bir satır yazmaya üşenmişim, 
daha önce bahsettiğim instagram ve facebook yüzünden, ha oralarda da aktif değilim özellikle facebook yalnızca doktorumu ve sağlıkla alakalı gruplarımızı arada takip ettiğim bir platform sadece.
Ama sanırım instagrama biraz daha fazla içimizi döküyoruz, gerçi bu ne gerek vardı tarzı garipsemeler yüzünden zamanla içimize kaçmamıza neden olsa da (zaman zaman) elbette bi blog değil benim açımdan.

Son zamanlarda içimin dolu dolu olduğu bir konu bu ve obeziteyi bi kenara bırakın normal kilosunun üzerine biraz çıkan herkesin bu dertten muzdarip olduğunu görüyorum sık sık.
Bu yüzden sadece bu konuya odaklı gibi görünse de yine benden bizden sizden konulara dokunmak fikir beyan etmek, ahkam kesmek atıp tutmak istiyorum, dürüst olalım bu platformlar bunun için var ama ne kadar saygılı ve tahammül eşiği yüksek olursa insanlar birbirine karşı o kadar fayda sağlanabilir bu e-günlüklerden diye düşünüyorum.
Motivasyon ve pozitif enerjiye en ihtiyaç duyduğumuz günler yazık ki sürekli çatışmalarla geçip gidiyor, yazık ettiler özellikle genç nesil..

Hiç yorum yok: