22 Ekim 2008

ÖZLEDİİİMMMM



Bir süredir yoktum elimde olmayan sebeplerden dolayı,uzun süren ve süründüren bir gripte cabası.İnternet yoktu ve ben de silinip gittim sanki:((
Gerçi yokluğum farkedilecek kadar olmadı ama ben yokluğunu ve yokluğunuzu hissettim.
Anladım ki her bir "dostum" dediğim blogdaşım ailemden biri gibi (hatta daha yakın)olmuş bana.
Sizi merak ettim,sıkıldım,üzüldüm hatta mesajlarınıza cevap yazamadığım için ezildim.
15 inde burda olamadığım en azından yorum bile yazamadığım için kahroldum.
Telafi edicem söz.
Yarından itibaren tam mesai burdayım inşallah çok özledim diyorum başka da bişey demiyorum.
Şimdilik....

7 yorum:

HAYAT dedi ki...

bende sanmıştım yine bilgisayar yada modemle ilgili diye:)) meğerse gripmiş cnm geçmiş olsun ne kadar koru kolla kendi desemde bu havalar böyle gittiği sürece salya sümük olucaz:)))

ŞAHMARAN dedi ki...

iyi ki de geldin grip umarım tamamen terk etmiştir seni.

ChoKingCandy dedi ki...

Geçmiş olsun bendeniz, yeni yazılar bekliyoruz..

Sevgiler

Emre KORLU dedi ki...

canım ne demek yokluğun hissedilmedi ben hissettim ve diğer arkadaşlarında öyle hoşgeldin..iyileştin dimi iyisin dimi..

PaNDoRa dedi ki...

Bende nihayet diyorum, başka birşey demiyorum. NİHAYETTT!!!

Özledim bende seni çok, bunu söylememe gerek yok zaten tahmin etmiş olman lazım değil mi canım. Sevindim geldiğine, çok öptüm görüşürüz...

Ümit Kurt dedi ki...

Geçmiş olsun, hepimiz çektik sanırım bu sene gripten :)

Nurtella dedi ki...

hayat yanılmadın canım öyle karman çorman bişiler işte:)aman gribe dikkat aşınızı olun.

salih ben de öyle umuyorum canım,vakit varken aşı olsak mı diyorum:)

candy çok tşk canım inşallah bıkmazsınız okumaktan

gayyor iyiyim canım benim,ben sizi cidden çok özledim ya,şükür kavuşturana:))

pandoram biz hep kalp kalbeyiz canım:))bende nihayet dicem ama eltim efenim dicek (ismi bu valla)hehe:P

Ümit çok teşekkürler,malesef bulaşmadan atlatmak mümkün değil gibi.sağlığınıza dikkat edin aman:))