12 Ekim 2008

ALIŞVERİŞ-BABA OĞUL KUTSAL RUH :)))

Sanırım epey yaygın şu  EVDİ mağazaları.Bu arada web siteleri olduğunu bilmiyodum pek hoşuma gitti bakakaldım valla yaa :))
Şimdi bu tür mağazalarda şöyle bir durum vardır.İçeri girmeden "amaan evde yer yok hırdavat istemiyorum hem bir eksiğim yok" dersiniz.Oysa bu bir kandırmaca ve kendine engel olma bahanesidir.Çünkü içeri girdiğiniz an kendinize hakim olmanız gitgide güçleşir,hemen kendinizi dışarı atıp oksijen almazsanız ev bütçesini şöyle bir sallayabilme ihtimaliniz vardır.Lakin gerçekten gerekli olan bişeyleri de ucuza bulmak bütçenize katkı ve psikolojik açıcan haz veriyor efem hehe:)))
(kaptırdım gidiyorum kim tutar beni?)
Cadımın pasaklılığından banyoyu envai çeşit fırça,tarak,saç kurutma,düzleştirme,kıvırma vs alet edavatıyla donatıp çamaşır makinasının üztüne yığmasından komaya giren bendeniz,sonunda çözümü bulur,hemde orda:D
Ivır zıvır askısı diye satılan bu ürün bizim zamanımıza kapitoneden dikilir temiz titiz ablalarımızın evinde kapı arkasında terliklik olarak asılırdı.
Ama aklıma bu tür bi çözüm gelse de kim açıcak makinayı,kim alıcak kumaşı,astarı yüzünü geçicek ppeehhhh
Tam da makinanın kenarında dar bi bölüm var askı var orda sabit süper yakıştı koyu mavi aldım ben ve gözlerine makinalarının başlıkları, fırçalar,taraklar, pamuk,aseton vs doldurduk nasıl derli toplu şık duruyo bakakaldım.
Ama gene o zavallı makinama rahat yok bu kez toka ,makyaj malzemesi, sivilce kremleri gidip gelmeye başladı odasında binlerce kutu var ama elinin altında olsunmuş sık kullandıkları nolurmuş yaniii
İşte eveli gün de(ben başlıyorum yazmaya haftasını buluyo bu ara hadi hayırlısı)
ıvır zıvır çantasını da buldum aynısından ve onuda kondurduk makinanın kenarcığına makyaj malzemeleri tokalar vs de kalktı toparlandı herkes mutlu oldu,mutlaka bulun derim ben,özellikle pasaklı kızları olanlar hehehe:)))
işte bunlardan,bizimkiler mavi ama,bi tanede kırmızı aldım benim bi simgeüniversiteyegiderselazımolur sandığım var ona attım:) o ne derseniz anlatırım bir gün.
..

Bugün pazar malum.Evde her ne kadar cadıyla benim dışımda bi dünya yokmuş gibi olsa da-ki gerçekten bizim itiş kakış çenemizden kavgamızdan yada kıkırdamamızdan pasif kalıyolar diğerleri:) Bugün pek bi formdaydılar.


Akşam misafir vardı ve benim sesim gitgide kısılmaya,gözlerim kapanmaya boğazım yanmaya başladı.Eyvah dedim korktuğum başıma geliyo:(
Ben grip nezle oldummu komple oluyorum yani hem üşüyorum hem nezle hem başağrısı(sinüzitten dolayı),hem boğaz enfeksiyonu hem öksürük ne arasan saldırıya geçiyor:((
Ve nedense çok uzun sürüyor geçmek blmiyor.
Hele boğazım mahfoluyo çiçek açıyo resmen yaa oofff

2 şahıs daha var evde kiii biri meşhur "ömür törpüm"
Bugün dışarı çıkmıştı sabah cadıyı dersaneye bırakmıştı telefon ettim
-İşin mi var hemen geliceksen ona göre çayı koyucam (babababa:PP)
Kıymetli cadısını kurstan alıp gelir genelde ama
-Gelirim birazdan öğleden sonra dersi varmış kendi gelicek bişey lazımmı
-(annemi taklit ederek)Ayyy benim nezle geldiii başımı duvardan duvara çarpıyorum ilaç al bana
(a saf kadın naz yapsana soytarılık yapcağına ama nerdeee sonra vahlanırsın ciddiye alırmı seni"Deveye cilve yap demişler, dokuz dükkan yıkmış!")
Neyse sudafed varsa al ama sakın THERAFLU alma bana dokunuyor evde var zaten dedim
Yine aradı 10 dk sonra
-geliyorum çayı koy,ben eczaneye uğrıcam
-tamam teraflu alma:)

Neyse geldi eli kolu dolu,kahvaltı çayda hazır ve nazır zaten,zorla oturdum limonlu çay içeyim de hap yutayım bari diye poşete bakktım,aa bu bi kabus olmalı!!!
-Törpü,bu THERAFLU değil dimi,halusinasyon görüyorum hastalıktan?
Ben bunu kullanamıyorum sersem ediyo dokunuyo demedimmi sana ya?Mahsusmu yapıyosun
(cırladım cırlıcam tutmaya çalışıyorum içimdeki kediyi,hiç bir dediğimi doğru anlayan düzgün iş yapan yok diye başlıcam amaaa)
Bi baktım bu söyleniyo zeytinyağı saf hemde,hep üste çıkıyo maşallah
-Nankör kadın,bidaha sana ilaç alırsam neyin
(??zaten ben hasta olduğumda umuruna salladığın görülmüşmü ki?)
-Eczacı senin istediğini artık reçetesiz veremiyoruz dedi,
(başka ilaçmı yoktu ?!^)
Başka bişi verdi ama ben onu tanımıyoruz diye bunu aldım gene
(seni var yaaa)

İç ses buraya kadar benim dış ses başladı,
-Be düşüncesiz insan,tanışıyosun diye iltimas mı geçtin yanii?
bunu senin fabrikada mı yapıyolar,eminmisin bundan o kadar garanti veriyon?
yoksa sen doktorsun da benim haberim mi yoookkkkk?!!!!!!

Oğluşun hikayelerini sonra anlatıcam zira halim kalmadı.Ama sadece google ın tamalama formu gibi desem anlarsınız bişiler hm?

DÜN İLAÇ ALMADAN GEÇTİ ANLAYACAĞINIZ KENDİME BAKMAYI DA BİLMEM ANCA LİMONLU ÇAY İÇTİM BÜTÜN GÜN BUGÜN DAHA DA BETERİM BURNUM AKMAKTAN HAL OLDU BİRDE HALA TIKALI UTANMADAN:(
BEN GİDİP YATAYIM EN İYİSİ..

11 yorum:

ŞAHMARAN dedi ki...

çok büyük geçmiş olsun diyorum.Bende şu grip denen illeti çok ağır atlatanlardanım.Yataktan kalkamıyorum üzerime yapıştığında kendine çok amam çok dikkat et.İyileştikten sonrada.keşke grip aşısı olsaydın diyeceğim ama bunu söylemek için çok geç kaldım.
sevgiler.(şimdi derse yetişmeliyim:D)

cimcime dedi ki...

geçmiş olsun.ihlamur iyi gelir boğazını yumuşatır.bir de bebanten var dil altı pastil o da iyi geliyor.
ama ben bugün vakit kaybetmeden bir doktora git antibiyotik yazsın derim.
çok öptümmm.

Nurtella dedi ki...

aman salih dikkat et derim ben bu mevsimde salgın olmaya başlar artık,Allah zihin açıklığı versin çoocum uslu dur okulda tamam mı?:)))

Nurtella dedi ki...

cimcime bende sana yazıyodum şimdi kız ,senin okulun yokmu hee?
pastil çok iyi gelmesede şu boğazımdaki kaşıntıyı geçirir belki dimi?bide hapşırıyorum kii dışarı çıksam herkes bana bakcak o derece uçak düşüyo sanki çiiihuuuuu diye :))
yakında sağlık ocağı var bi gidicem dermanım olursa bugün inş.

iyileşince öpem ben seni bulaşmasın:)

Seyyah dedi ki...

Geçmiş olsun.Etrafında ki insanlarla ilgilenmekten yine kendine zaman ayırmadın değil mi?Orta yolu bulmak lazım.Lütfen kendine dikkatet olur mu.Benim içinde bir bardak elma çayı içer misin?Hem boğazlarına iyi gelir,hemde benim hasretim diner biraz.

cimcime dedi ki...

evet okulum var ama ben gitmedim bazı nedenlerden otürü:D
birincisi bedendersini hiç sevmem:D
ikincisi öğle iki saatimiz boştu g,tmek istemedim.:dtamam gülme ya bunlar komik nedenler biliyorum.Ama en önemli nedeni bugün ben kendi elcağazımla yaptım kaşım.:D

Emre KORLU dedi ki...

bende bugün yarın olurum..:)
aspirinde iyi geliyor..
calsuyum sandoz kullanıyorum ben o da çok iyi geliyor canım benim..
birde terlemeye çalış ev işlerini bırak simge yapar:)
çok geçmiş olsun canım ..
bende de burun akıntısı boğaz yanması baş gösterdi bile..
yüreğinle kal..

Nurtella dedi ki...

aman diyim dikkat et derken esir düşmüşsün bile baktımda canım ya acil şiflar hepimize yakında bi revir açarız artık:))

sende yüreğinle ve sağlıkla kal

Zeugma dedi ki...

Merhaba güzel yüreklim,
Demek hasta mı oldun?
Geçmiş olsun..
İnsanın kolunu kaldıracak hali olmuyor gripte..Ben de de var benzer başlangıçlar.Kaç gündür dışarılarda çok gezindim,çok işim vardı,kalabalıklara çok girdim.Ondan oldu kesin diyorum.
Boğaz için ada çayı 1 numara söyleyeyim..Milim milim yutacaksın yalnız,boğaza iyice sıvanacak..Çok çabuk geçiriyor.
Tabii bir de istirahat şart..
Geçmiş olsun tatlım.Kendine iyi bak lütfen.Uzayıp gitmesin..
Evde genç kız varsa bahsettiğin malzemelerden kaynıyor her yer..Sırf banyo olsa iyi.
Ve banyo için önerdiğin o turuncu kapitone askı süpermiş ya:)) Ama nereden bulacağız ki..Takıldı aklıma :(

Eylos dedi ki...

Bence bu mevsimde hasta olsn veya olmasın herkesin vitamin alması gerekiyor. hatta grip aşısı bile olabilir. O kadar çok hastalık varki en azından gribi bertaraf etmeli.
Geçmiş olsun.

Nurtella dedi ki...

zeugma tatlım ilaç gibi sözlerin.adaçayı çok severim.askılıkarı evdi den aldım vardır yakınlarında mutlaka sitesine baksaydın bir:))

eylos çok teşekkürler,aşının zamanı geçmedi aslında olmalıyız gerçektende.
ve hoşgeldin:))