08 Ekim 2008

"DAYAN KOCA ADAM " Bir kişi bir umuttur...

Bugün klavyemin nedensiz inadı yüzünden yazımı düzenleyemedim malesef.Gece canım çok sıkkındı napıcağımı bilez vaziyette alttaki postu yazdım ama düzenlemeye kalktığımda artık çok geçti:S

Hayatının baharında ciddi hastalıklarla boğuşan hayatı altüst olan yürekler var.
Kar yağdı mayıstan itibaren seven yüreklere ama inanıyoruz güneş açıcak.
Sevdiceği eridikçe gözünün önünde eli kolu bağlı dua etmekten ve bu kabusun biteceğine inanmaktan başka bişey yapamayan,ama hep onunla olan bir dostum,kardeşim var her an yanıbaşımda.Hayat dolu neşeli,güçlü bir kız o.
Gözlerinde zaman zaman umut,bazen çaresizlik,bazen hüzün var.Anlatılmaz bir kaybetme korkusu var.Ama bir o kadar da inanç var kalbinde..Sevginin gücüne inanmak istiyor ama yetmiyor bazen.
Nasıl girizgah yapılır nasıl bağlanır bu konu bilmiyorum.
Bri nin erkek arkadaşı kanser.Lösemi.Bilenleriniz vardır.
Kısa bir zaman zarfında KEMİK İLİĞİ NAKLİ olması gerekiyor.
(Bir kişiden hematopoetik kök hücreler alıp bunları başka birisine(Allojenik ), veya ileride aynı kişiye(Otolog)aktarmak mümkündür. Eğer verici ve alıcılar uyumlu iseler aktarılan hücreler kemik iliğine göç edip kan hücreleri üretmeye başlarlar. Kök hücreler genelde ya ilium tepesinden genel anestezi ile alınır (bu işlem pek çok iğne batırması gerektirir) veya kök hücrelerin kemikten kan dolaşımına salınmalarını sağlayan bazı ilaçlar kullanılır, ardından bu hücreler kandan izole edilir.

Bir kişiden diğerine nakil, kemik iliğinde ciddi hastalıklar olması durumunda yapılır. Hastanın iliğindeki hücreler önce radyasyon veya ilaçlarla öldürülür sonra yeni kök hücreler aktarılır.
Kanser durumunda, radyasyon terapisi veya kemoterapiden önce hastanın hematopoetik kök hücrelerinin bir kısmı bazen toplanır, terapi bitince bağışıklık sistemini yeniden oluşturmak için hastaya geri verilir..)
Nasıl bağış yapabilirim diyenler için bilgi:TIKLAYIN
Ben Bri nin sayfasına davet ediyorum,okuyun ve yanında olun siz de lütfen:BUYRUN
devamı var burdan lütfen..


Zekirdek te kampanyadan haberdar etmiş,BURDAN
Facebookta toplanmışlar TIKLAYIP DESTEK OLUN
Ultraslan üyesiymiş Galatasaray ın resmi internet sitesinde yer almış TIKLAYIN
Galatasaray tv desteğe başlamış:BURDA


Burda da gelişmelerden haberdar etmeye çalışıcam.Öncelikle İzmirde olan dostlar,
Desteklerinizi bekliyoruz.
3büyük ilde çalışmalar başladı ve KAN GRUBUNUN BİR ÖNEMİ YOK.
Linklerden ve bri den bilgi alabilirsiniz yanlış yönlendirmekten ödüm kopuyor.

Neyse satır altında kalamayacak kadar önemli bir konu bu ve adım atıldığı an epey elele verilmiş durumda.Bu beni çok sevindirdi.Türk halkının duyarlılığı ona şifa getirecek inşallah.
Mail olarak atın,bloglarınızda minicik bile olsa yer ayırın,bilgisi olanlar Bri ye ulaşsınlar lütfen..

11 yorum:

Zeugma dedi ki...

Güzel yürekcim,hoşgeldin meleğim..Özledim seni yine..görünmüyordun..
Ama ..ama ..Buraya aktardıkların yaktı içimi..
Genç birine yapıştı mı dermanı güç bir illet,daha bir başka sarsıyor insanı..
İnşallah umutlar boşa çıkmaz.Maddi,manevi her haliyle şifaya dönüşür tüm çabalar ve unutulur tüm acılar..
Sevgilerimle...

Nurtella dedi ki...

ZEUGMA canım kasımpatım çok tşk,buralardayım da işte napıyorum belli değil yazasım yoktu pek.Şimdi üzülüyoruz ama belki yarın sevinicez elele:))

Emre KORLU dedi ki...

bendeniz'im hemen bakacağım elimizden gelen herşeyi yapacağız Ailem ve şahmaranla..arkadaşlarada söyleyeceğiz..

Seyyah dedi ki...

Suan elım kolum baglı kendı adıma evet,cunku uzaktayım.Ama bu adresı ızmırdekı dostlara,arkadaslara veremeyecek kadar da baglı degıl elım kolum.Sımdılık elımden bu gelıyor.Ve yaradana acıl sıfa dılekmekten baska bısey yapamıyorum.Acıl sıfalar dılıyorum.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hayatım, inşallah kurtulacak genç arkadaşımız. Kavuşacak sevdiceğine sağlıkla. İnşallah. Ben de adresi blogumda yayınlayacağım en kısa sürede. Keşke elimizden daha fazlası gelse. Rabbim şifa versin.

cimcime dedi ki...

ÇOK ÜZÜLDÜM abimede tahmini birşey söylemişlerdide dünya başımıza yıkılmıştı:(
BUNUN ACISINI AZÇOK BİLİYORUM.
eniştem abim elele vericez.elimizden geleninde fazlasını yapacağız.

cimcime dedi ki...

maile benim için gönderdiğiniz süprizler için çok teşekkür ediyom.
açamamış olsak bile inanın düşünülmek güzeldi.
göndermiş olduğunuz sitelere bakacağız.
tekrar çokkk hemde çokkkk teşekkür ederim.
abim şu an okul yorgunu uyusun uyansın bakacağız.:D

HAYAT dedi ki...

koca adam bunca kişiyi üzmiycek direncek ve bu savaşı yenecek.
allah acil şifalar versin en kısa sürede en iyi haberleri hep beraber alıcaksınız...

Nurtella dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinize duyarsız kalmayacağınıza ve anladığınıza eminim.
cimcimem biliyorum o günleri çok acıydı şükür ki geçti,inşallah bu da kötü bir kabustu bitti diyeceğiz hep beraber.

etki alanı dedi ki...

Çabanız çok güzel...
Ufak bir çaba da benden...Bloğumda yayınladım...
Dilerim,bir an önce aranan kan bulunur...
TüTü

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

İnşallah be abla,Umarım umudumuz kaybolmaz hiç.