28 Ekim 2008

AA İNANMIYORUM BLOG AÇILDIIII

Aaaaa inanamıyorum burda olduğuma,günlerdir süren eziyet bitti mi dersiniz?
en çok eziyeti de kendine emrecim yaptı,(gerçi yalnız başına yapmadı da..)ve gene müjdeyi o verdi canım benim.
yalnız bende bloglar resimleri bozuk açılıyor,headerler görünmüyor ve kontrol paneli açılmıyor hala ben de
http://draft.blogger.com/home dan girmeyi denedim oldu:))
burda da tepedeki link bağlantı vs butonları yokolmuş,yorum da yazamıyorum kimseye ama herhalde düzelir akşama kadar.
mutlu olmaya bile korkuyorum her an elimizden alabileceklerini bilmek çok acıtıcı.
aslında biryer okuduğum gibi,bloggera tavır alıp bloglarımızı silip aktarıp(ben zaten aktardım da) gitmek geliyor içimden..temelli...

ya da her ikisine birden yazmak iyi fikir gibi.
zaten wordpresste burdaki gibi bi ortam yok.
blog bile bulamadım okumak için:((
ama sistemi çok daha kolay.arkadaş ekleme,yazı ekleme ve yorum yazmak daha basit.

neyse hakkımızda hayırlısı.
wordpress tam 8 ay kapalı kalmış akibetimiz benzemedi ya buna da şükür..elhamdürillah:D)

haa burda yokken yazdıklarım
http://bendeniz.wordpress.com/ da..

burda yoksam ordayım..

NTV haberde dedi ki şimdi:Blogger a konan yasak kalktı,ama mahkeme,eksik olan delillerin toplanmasına kadar açılmasına karar vermiş yani geçici bir karamış bu yasağın kalkması.tıpkı dediğim gibi.mahkeme sonuçlanınca ne olur bilinmez...:((
işte burda da taze taze

7 yorum:

HAYAT dedi ki...

EVET BENDENİZ BENDE ŞAŞKINLIK İÇİNDEYDİM AÇILMIŞ SAYFALARIMIZ:)

ChoKingCandy dedi ki...

bendenizcim orada olma yaa blogger da ol, bırakma bizi :)

bu saçmalık geçici olarak mı durmulş, tekrar mı saçmalıcak yani offff. delillerin toplanmasıymış, benim bloguma girsinler ben veriyim onlara delil. hatta delili rapor halinde verebilirim. 2007-2008 haftalık hatta günlük bazda kilo durumumu :)))

Hay allahım ne günlere kaldık...

ilham perisi dedi ki...

Ama kapatılma ihtimali bitmedi..inşallah kapanmazda wp ye muhtaç kalmayız :(

emine dedi ki...

canım ya
senin yazılarını okuyamamak...
sık sık anıyordum Türk Telekomu ve bu yasağa sebep olanları ... Kulakları kızarmıştır...

PaNDoRa dedi ki...

Bu bir gözdağıııı, bu bizi sindirmek için yapılan bir tür oyun. Yakında görürüz gerçeği kuzum. umarım yanılıyorumdur.

Çok öptüm :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Bendenizim,şükürler olsun ki açıldı.Benim korkumda youtube'a benszetmeleri.Onun gibi sürekli açıp kapamaları.Ama ayaklanırız yine biz yaa:)

SeiNeP dedi ki...

çok mutlu oldumm blogcaasıma tekrar kavuştumm ^-^ ablaaa şablonun her zamanki gibii süper olmuş :)