10 Ekim 2008

HAFTA SONU ŞAMATASI:))


Tv de haberler,Ali Kırca heyecanla anlatıyo,şimdi bir konuğumuz var,ASİMO yeniden aramızda!
Bu kadar heyecanlandı bu adam ne ola ki dedik izliyoruz çıktı şabalak robot tay tay yürüyerek
Amanın Kırca heyecanndan sevincinden gebericek el çırpıyo bide,top oynuyomuş artık maşallah haber bu
Cadı başladı:
-5 yaşındaki geriizekalıı sanki bakışa bak adamdaki çocuk gibi buldu bunu peehh
asimo yürüyo gonuşuyo asimo çişini söylüyoo (hatta ......öğrendi dedi cazgır)
Sonra el sıkışıyolar
-Ennnemmm ya bana aşık olursa bu asimo!:)
-Tek yollamayın içeri len daha yeni top oynamayı öğrendi yürüyemiyo ki
-Aha bak içerden küütt diye ses geldi ,asimo gitti:))

ama biz mutfakta kırılıyoruz gülmekten,bu ara çok muzurluğu üstümde unutuyorum yazıcakken
yazıcam deyince ben en değerli malzemenim bana para vir telif hakkı diyo,şöhretini bana borçlusun diyo,ben yazcam bunu diyo vıdır vıdır ötüyo lakin yazdığı yok zira okunmadığına inandı bi kere.Zamanı da olmuyo pek ama eli kolu çenesi durmuyo,birde şu videoyu izlese bayılıcak kesinnn asimonun resmini arıcakken buldum:(Asimo, merdivenleri çıkamadı, projeksiyondaki honda reklamı kapatıldı. sahneye aceleyle paravan getirildi..)


..

Salona geçtik İPSİZ RECEP başlamış ufaklık merak etti bakıcaktım diye aratıyoruz,
cadı dibimde tabii: "tipsiz recep" yaz valla bak bence aslı oydu:)
ohoo daha neler var bu sefer kaçırmayın tıkla:))
.....


Hıçkırık tuttu beni ve ne yapsam geçmez su içerim vs ne biliyosanız ama daha beter birde sinirlenip kıpkırmızı keserim,diğer yandan bu cadı ötüyo
-NEFESİNİ TUT ÜSTÜNE SU İÇ 20 YE KADAR SAY, AMA HEPSİNİ AYNI ANDA YAP,
KESİN GEÇİRİYO KESİİNN OLMADI KESİN BOĞULUYOSUN:))


Popmundoya feci sardık,aynı evden 3 karakter var tabii (haliyle) zamanla ilgilerini kaybediyolar yada zamanları olmuyo okulda oluyolar vs ben onlarınkini de açıp düzene sokuyorum mecburen ölmesinler diye hehe:))
Cadı diyoki:
-Bunların hepsi annem, annem BEYZANIN HATUNLARINA DÖNDÜ!!


Babolisi (öyle der cadı) harçlık verirken bazen fazla kaçırıyo yada bozuğu olmuyo üstünü görücem akşam diyo ama gördüğü sayılıdır bin dereden su getirir bide üstüne para alır:)
Baboli diyo ki"pazartesi gösterirsen beş alırsın göstermessen leş alırsın"
Iyyy aman be yaaa pazartesiye kadar 5 katına çıkartır bunu olmadı borsaya yatırır canım merak etme sen dedim
bana bi bakış atıyo kiii yicek bıraksalar:PP

Bu sabah erken uyandım,bazı siteler keşfettim hafta sonu gezintisi yapıysanız nette bi uğrayın derim:

Ben daha incelemedeyim hala ama çok hoş gibi görünüyor.İSTİYOR-US yada SOSYOMAT gibi sanırım ama okuduklarınızı paylaşıyosunuz.
"Okuduğun her şeyi yorumlayabildiğin, aynı şeyleri okuyanları bulabildiğin bir yer mi arıyorsun?" diye tanıtmışlar.

Diğeri:
Bir sürü kategoride bir sürü konu var ve oylayıp yükseltebiliyosunuz.Buzlamak oylamak demek ve ordaki haberleri okuyup değerlendirebiliyosunuz.
"Buzla sizlerin ilginç veya önemli bulduğunuz haberleri, içerikleri başkalarıyla paylaşabileceğiniz ve neyin daha önemli olduğuna karar vereceğiniz sosyal bir haber topluluğudur. Buzla'da paylaşmaya değer gördüğünüz haberleri, içerikleri kaynak göstererek önereceksiniz. Ve sonuçta tüm katılımcılarlarla birlikte oylarınızla (buzlayarak), yorumlarınızla hangi haberin daha değerli olduğuna yine sizler karar vereceksiniz.
Buzla topluluğu tarafından değerli bulunmuş ve yeterince buzlanmış (oylanmış) haberler ana sayfaya çıkacak ve daha fazla insan bu değerli içeriği keşfedecek. Büyük medya kurumlarına göre önemsiz fakat aslında enteresan bir çok içerik ve site Buzla sayesinde daha fazla insana ulaşacak."

Bilenler çoktur bu siteyi ama :))

Vee son olarak arakadaş ekleme sorunu hepimizin tatlı belası,tema değişirken silinebilir,yada blogroll u çok başarılı bulmuyorum bomboş kalabiliyor ve google reader de ekli değilse blogdaşlarınız yeniden eklerken sorun oluyor.Unutulabiliyor vs.
Bizzat readerden alacağınız kod bu işin an ciddi çözümü.
Ona bir gün resimlerle yer vericem.
Alternatif bir çözüm daha buldum bugün:

Blog reader i (kenardaki pembe kutucuk var ya Bendeniz.... üzerinden “BLOGGERS”yazan)
açıklarken orayıda anlatırım ayrıntılı.
Ben readeri öğrenmemişken i yapmayı çare bulmuştum şimdi 3 ünü birden kullanıyorum orda:)
Friend feed hariç ama onu eklemedim:)

ve son olarak az önce maille gelen şu linke tıklayın ve izleyin lütfen MUHTEŞEM
Anlatacak kelime bulamıyorum.Çok duygulandım dolu dolu oldu gözlerim..


MUTLU HAFTASONLARI
...........

5 yorum:

Emre KORLU dedi ki...

borsa çöküyor ya cadı kabul etmez tabi niye kabul etsin..
ali kırcada yazık ülke çöküyor bari robotla oynasın ne yapsın adamcağız..:)

Emre KORLU dedi ki...

AĞLATTIN BENİ BU VİDEO YA:(
ne güzel bir geceydi..
bu videoyu benim bloguma koyabilir misin bendeniz..böyle herkesi görebileceği bir yere..
şimdi çok ağlıyorum..
keşke asılardır yaşasaydı ve zeybek oynasaydı..

Nurtella dedi ki...

canım benim
bende tam yazım bitmişti maille yollamış bir ATATÜRK aşığı ablam var blogcu sürekli yollar bu tür şeyler.
video kodunu göremedim sayfada o yüzden yana linklere ekledim ben.sende öyle yap istersen hem diğer videoları izlesin girenler..
bende izlerken ağladım içim yandı.ahhh yaşasa her şey çok başka olurdu..yada izinden gidenlere kalsa bu ülke.inşallah görücez o günleride
ama bu pkk mahfediyo herşeyi lanet olsun:(

Zeugma dedi ki...

Sondan başlayayım güzel yürekciğim,sevgili Bendenizim,
Ne güzel,ne duygusal bir video bu.Ben de bir çaresini bulup bunu bloguma almalıyım.Çok etkileyici gerçekten.Ve sana sonsuz teşekkür ediyorum,böyle bir paylaşım sunduğun için.
Resmen iyilik meleği gibi ortalıkta dolaşan birisin gerçekten sen ya.Ne güzel şeyler sunuyorsun blogunda,çok teşekkürler cidden.Dikkat et,yakında kanatların bile çıkabilir..O kadar yani..
Asimo'yu ailecek ne kadar keyifle ve içten izlemişsiniz öyle.Ne güzel aktarmışsın canım ya..Aranızda olasım geldi,özendim o güzel tabloya..Neşeniz daim olsun:)
Seni sevgiyle kucaklıyorum bi'tanem..
Sevgilerimle..
Cadıya çok çok selamlar :DD
Öptüm onu kocaman :)

Seyyah dedi ki...

Ahh sözlenecek çok söz varda,işte böyle susup kalıyoruz bazen.Güzel paylaşımın için çok Teşekkürediyorum.Biliyor musun?Ülkemden ayrı olmak özlemlerimi çoğaltırdı ilk buraya geldiğim senelerde.Ama sizin varlığınız bana aratmıyor Vatanımıartık.Çünkü sizlerle aynı havayı soluyorum.Hiç gitmemiş gibi.