09 Ağustos 2021

Günaydın

 

Biraz ucundan diye başlanan her gün bu şekilde bitmeye meyilli, çünkü sabikamiz var bu konuda itiraf edelim. Yaptığım etkili sentez gördüm ki bozduğum an miskinlik, şişkinlik, hazımsızlık gibi sinyaller verip bana yapma diyor, verdiğim kilo ve sıkılaşma canla başla muhafaza ediliyor, sığmayan pantolonlar bu kadarcık kilo verimiyle rahatça kapanıyor.

Çünkü kof bir su kaybi değil. Sokağa çıkmaya erinirken yürüyüşe çıkıp evde de spora devam edebiliyorum.

Yani ben bu bedene borcumu ödeyip kalan kilomu ki 10 max 13, hayatım boyunca bu beslenme düzenini koruyup yaşlanma sürecine de dur olmasa da yavaş dostum diyebilirim.✌️ Kahvemi içerken yazdım bunları.Zihnim açıldı çünkü #KGK ☕

Yaptın mı bi hata? Demek vücudun yada nefsin istedi yüklenme kendine bu yemeğe sığınma getirir kodlanmış çünkü, kırdık bunu orda durma , kontağı kapatma devam diyorum dostum, yağ yakmaya devam etmek için mümkün mertebe bozmayalım gaza basalım boşa yakmasın, emekler zayi olmasın değil mi? 

O zaman günaydın, eee bugün ne yiyoruz?

.

.

#ketodietbook #ketodietlife #bulletproofcoffe #kurşungeçirmezkahve #ketosentez

#ketoeating #ketojenikekmek #ketodietrecipes #ketodiettracker #ketodietreset #ketodietresults #ketojenikbeslenmenotları #ketojeniktarifler #ketojenikdiyetdayanismasi #ketodiettr #ketodietbread #ketojenikyasam #intermittentfasting #if #aralıklıoruç #ketodietfood #ketodietlifestyle #ketojenik #ketodietturkiye #ketodiets #yourketodiet #ifketodiet

Hiç yorum yok: