18 Ekim 2016

Orda Kimse Var mı?

Blog adresimi henüz bulamamış da olsam zaten yeni takipçi sistemi geldiği an yokolduğumdan kalan arkadaşlara tek tek kahvemi alıp gidebilirim evdeler mi diye bakabilirim diye düşünüyorum ama gördüğüm kadarıyla benim gibi yazmayı bırakmış çoğu :(

Bu kadar yıl içinde olanların bir özetinden sonra çok önemli sağlık ve hayatıma dair aldığım kararlardan ve tabii blogumu yazarken evde olan iki çocuğumdan bahsedeceğim size:)

Boş eve taşınma telaşında gibi hissediyorum kendimi, planlar hazır, bakalım yerleşebilecek miyim?
Bi kahve yapsana geç karşıma yorgunluğumu paylaş:) ister filtre ister türk kahvesi, nasıl seversen
çünkü ben yazmaya ve sohbete hep böyle başlarım..

Merhaba!

9 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Tatlım, gıymatlım. Hoşdöndün... :)

Bendeniz.. dedi ki...

Ay mahalleden taşınmayan ilk seni buldum evde dans ettim bi vakit ne diyosun :** hoşdöndümm bissürü gıybet var ^^

deeptone dedi ki...

heeeeey hoşgeldin o zaman sevindim döndüğüne, demek çok eskilerdensin sevindim kiiii :)

deeptone dedi ki...

ipekböceği, yapraklar, kahve yanı yazıyorlar, hepsisi de sevdiğim arkadaşlarım :)

Bendeniz.. dedi ki...

deeptone evet ben de sende görünce çok sevindim ısınma turu atıyorum ancak hızımı alamadım :) çok teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

günaydın,
benim blog geçmişim pek eski değil,doğrusu aşağı yukarı 1 yıldır da ite kaka yazıyorum,vazgeçmek ve burayı kaybetmek istemiyorum.zorlukla yazmanmın nedeni hayatın sürprizleri,satürn şakaları falan:( bu da geçecek!
sevgili deep sayesinde haberdar oldum senden ve takipteyim
sevgiler

Unknown dedi ki...

bu arada türkkahvesine bayılırım.

Bendeniz.. dedi ki...

Kedilievin tarzı öncelikle benimde bir kedim var ve ismine bayıldım^^
buyur hemen bi türk kahvesi ah onun kokusu bambaşka zaten:))

ipektenrenkler dedi ki...

Ahh kahveye bayılırım. Blogunuzu yeni buldum. Siz eski arkadaşların bir kısmını bulabildiniz mi en azından merak ettim :)
Sevgiler.