31 Ekim 2016

İnanamıyorum

Aman tanrımmm sesimi duyanlar olmuş ve beni ziyarete gelmişler o zaman hemen kahveleri yapmalıyım:) ve kırk yıl hatır süreci başlasın!!
Öncelikle yalnız olmadığımı görmek çok güzel başta Deeptone a borçluyum ilk teşekkürlerimi,
sonra yolu düşen ,gelen, selam veren her dosta. Sesimin bir yankısı varmış ve size borçluyum bunu.
Yazmanın en güzel yanı bize yeni pencereler açmasıdır her yaş her konum her türlü farklı hayatlar yaşayan insanlar burada yazarken eşitiz ve en güzeli paylaşıp diğer pencereden dinleyebilmek,izlemek  değil mi hayatı?

Bu aralar ne yapıyorum? 
Kaldığım yerden devam etmek gerekirse anlatmaya araştırmaya ve durma sürecinde olan kilo verimime çareler bulmaya çalışıyorum, bir instagram açtım yediklerimi içtiklerimi yaşadıklarımı paylaşmak benimle aynı süreçleri geçirmiş arkadaşlarla iletişimde olmak için ve bakıyorum aynı süreci geçirmişler ama dikkatli olmam gerektiğini biliyorum.
Şu anda verdiğim kadarı bile benim için ideal ama böyle bir taşın altına elimi koymuşken devam etmek istiyorum güzel haberlerimse diyabetten nerdeyse tamamen kurtulmuş olmam:))

Şimdi kedimi kucağıma alıp sizleri ziyaret edebilirim, çok teşekkür ederim iyi ki dönmüşüm.

21 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Şekersiz lütfen. :)
Zira, kahvem tadını sadece dost sohbetinden alsın isterim. :)

Zeugma dedi ki...

Kahven missss.. Ellerine sağlık.
Diyabetten kurtulmana çok sevindim. Bu azmi sonuna kadar götüreceksin, eminim.

Unknown dedi ki...

güzel haberler,
hadi şimdi bi kahve içelim,şekersiz.

Adsız dedi ki...

Merhaba efendim,

Kahve iyidir! :)

somniator vox dedi ki...

geçmiş olsun. nice sağlıklı günlere. kahveyi görünce canım çekti hemen :) deeptone sayesinde tanımış oldum sizi.

Bendeniz.. dedi ki...

ince gülümm tam bir ince gülsün tam :**

zeugma çok teşekkür ederim, sona yaklaştım zaten çok şükür herşey yolunda^^

kedili evin tarzı tam da elimde bitter yanımda kahve kucağımda kedim sabahın köründe, haydi içelim:)

gazeteci hemde çook iyidir, hoşgeldiniz:)

somniator çok sağolun amin, hemen içelim sohbete eşlik edelim:)

deeptone dedi ki...

heeeey insta hesabını sölesenee. bak benim blogda yanda insta feys filan gelseneee madeeem :)

Bendeniz.. dedi ki...

deeptone kendi resimlerin var mı :)
dur ben seni ekliyim çaktırmadan ahaha:p

Adsız dedi ki...

kahve yerine çikolata isterim ben :)

Uğur Kaya dedi ki...

Bir ara bende kendimce diyete karar vermiştim. 13-14 civarı kilo verdim 3 ayda sonrası sabit ne aşağıya ne yukarıya. :) Bakalım neler olacak. Kahveyi her gün içmesem de aşırı severim. Şekersiz sade favorimdir. :)

Tuğba dedi ki...


Blogunuz güzelmiş takibe aldım okuugit.blogspot.com.tr ben de bloguma beklerim ☺

incidennotlar dedi ki...

Kahve olsun yeter 😊.
Yeni takibe aldim sizi,banada beklerim.
Sevgiler

ipektenrenkler dedi ki...

Ne güzel yapmışsınız. Ben de kendimce her seferinde spora başlayıp bırakıyorum. Bu yıl azimliyim ama :)
Benim kedi cool körolasıca :) Kucağı sevmiyor. Şimdi kahvem yanımda, bilgisayar başındayım, o da temas edemeyeceğim bir yerde artist artist oturuyor :)

Ece Evren dedi ki...

Merhaba, sanırım yaşım ancak benim yaşımda birine rastlayana kadar hepinizden ileri. Ama benim altın çağım diyebilirim. Deeptone aramızdaki bağları oluşturan, birbirimizi tanımamızı sağlayan kaynaştırıcı misyonu olan değerli bir arkadaşımız. Sizi okudum ve okumaya da devam edeceğim. Daha evvel yine yazdığınızı, ara vermek zorunda kaldığınızı belirtmişsiniz. Dileriz bu dönüş kalıcı olur.
Size bir sorum olacak zahmet vermek istemem ama. Altı ay evvel dahiliyedeki rutin kan tahlillerimde doktorum ilk defa"Size şeker ilâcı vermişmiydik?" diye sordu.Ve beni sıkacak kadar sık gidip gelmelerin sonunda yazlıkta ve kendimi bu olay yokmuş gibi düşünmeye alıştırdım. Tatlı yemeyi kestim. Çay ve kahvede yarım şekere düşürdüm. Ama içim hiç rahat değil. Siz konuya hakim olduğunuz için bir kaç önerinizi duymak beni sevindirir.
Tanıştığıma sevindim. Aramıza hoşgeldiniz. Mutlu, huzurlu günler ve bol esinler dileklerimle :)

Afili Zerre dedi ki...

İnşallah istekleriniz doğrultusunda da ilerlersiniz :) Sağlıcakla kalın.

Bendeniz.. dedi ki...

Ece bu konuda bir yazı yazayım ben en iyisi sana da faydası olsun

yorumları geç onaylayacak kadar alışamamışım henüz çok özür dilerim arkadaşlar

Bendeniz.. dedi ki...

Elif benim kedim tam bi bebek bayılıyo sevdirmeye :p
spor yaramdır yapamıyorum çıldırıcam

Bendeniz.. dedi ki...

inci ve tuğba seve seve ziyaretinize gelicem teşekkür ederim:)

Bendeniz.. dedi ki...

Uğur 13-14 az değil ama , sabitlenmesi normal benim de operasyona rağmen sabitlendi nerdeyse 2 ay şimdi kımıldamaya başladı şimdi de iştahım açıldı gibi bakalım halledicez umarım :D sade kahve süper bir alışkanlık^^

Bendeniz.. dedi ki...

Umut kahve yanındaki çikolataları yiyebilirsin bize pek serbest değil ne de olsa:)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ah ben de biraz verebilsem biraz kilo. :)