03 Şubat 2008

GEMİCİ DÜĞÜMÜ VE.....DİYET YOK NİYET VAR..!!

Eevet.gelelim kızımla maceralar blogumuza yeni bişiler eklemeye gerçi o kadar çok olay oluyoki hangi birini yazıcağımı unutuyorum başka konuyla başlıyorum çıkan yol başka oluyo.geçen gece koltuktan becerip bi düşüşüm var kiii evlere şenlikti.ama en çok eğlenen tabiiki benim cadı:))olay şöyle cereyan etti:bacaklarımı tuhaf bi şekle sokup oturma huyum var,kanepenin en köşesine gidip örügümü yada kitabımı,yada çayımı alıp bazen de hepsini birden:))bi bacağımı kırıp altıma alıp diğerini yanıma dikmek suretiyle,yogayı aratmıcak bi şekle girip kıvrılıyorum.bu tombik bacaklarla hala bunu nasıl yapıyorum bende bilmiyorum..ama geçen gece kumaş pantolon,gerginleşmiş koltuk örtüsü ve bu bacaklar birarada kalamadılar ve naptım onuda hatırlamadığım şekilde hiç bozulmadan şeklim,yere oturuverdim gümm diye..eşim geldi mutfaktan ömür törpüsü insan,aaa kızz nolduu o çekyat öne eğik azcık demezmi?e be adam,madem biliyon zaten kırık zor kapanıp açılıyo atsana şunu demi?ben aniden NEVRİYE moduna girip "ya bu kanepe gider ya beeennn gamsız adam öldürücen benii" diye çemkirip aynı anda gülmekten yerde kalakalınca diğer köşede oturan kıjım sus pus oldu.törpü hemen tüydü içeri:))
Neyse beş dakka sonra kız başladı kikirdemeye.noluyo kıjım kafayımı yedin ne gülüyon dedikçe "ama sen sadece düştün ben birde seyrettim" diye başladı azmaya.tamam dedim gerisi geliyo.
Başladı taklide,ama görmeniz lazım bacakları düğümlemiş,bak anne,şimdi sen bunları gemici düğümü yapıyon ya,bu şekilde yürüyebilicen içeri kalkınca çözülür sanıyosun ya,böle gidem derken açılmadılar düştün,bunları sen önceden açcan öyle kalkıcan içeri gitcen bende deniyim bağdaş kurup gidiliyomu diye kendini yere bi attı ki,benden beter ses çıkarttı mikrobik.bide diyoki "alt kattakiler için ikinci bi şok oldu bu,kapıya gelmişlermidirkine?"
gülmekten nefesim kesildi,giitt diye bağırdıkça daha çok azıyo öldürüyodu beni aşırı dozdan kapçık:P)



Gelelim diğer öykümüze,diyet yapmaya bi türlü motive olamadığımdan,bi gece oturdum bi dolu diyet sitesi,forumu,cartı curtu okudum,bazısına üye oldum.özellikle biri çok güzel ve ciddi başarılar kazanmış arkadaşlar var.en azından ne yapacağını ve ne yapmıyacağını takip ediyosun.onlarda seni ediyolar eğer istersen.ve moda girdim bakalım başladım ben en azından 4 kilo verdim:))

Durur mu benim cadı,kuyruğum ya,gelmiş üye olmuş ve bakın tanıtım yazısına,bizzat kendi kaş göz arasında yazmıştır :)yorum yapcak dermanım yok buyrun direk kopyalıyorum,görürse yer beni her an kaldırabilirim bu yüzden:))
al işte armut nasıl dibe düşer görün;

MERHABA
zamanında yediğim ve kaybolacağını sandığım cipsler,kolalar ve çikolatalar ile yavaş yavaş yüzleşmekteyim..
kalıcı iz bıraktıklarını şimdiye kadar ben ve sevenlerim görmezden gelirkene,artık benim iyiliğim için önerdikleri şeylerden ilki "BİRAZ ZAYIFLA" oluyor
şimdiye kadar beni her gördüğünde "güzelliğe bak maşallah okusun büyüsün kıjım" diyen ananem babanem halam vs..artık her görüşlerinde "az ye çocuuum" diyorlar
sevgili arkadaş vb konularda her zaman işin ehli olduğunu düşünen ve bu konuda bana hep yardımcı olmaya hazır olan kuzenim artık "sen biraz vücuduna dikkat et gerisini boşver" diyo
ve bana zayıfla dediği zaman "sen kendine bak" desem de artık "ben senin yaşında böylemiydim kızıımm" diye lafı ağzıma tıkamasına canım anneciğimin göz yummak zorundayım.zaten bu gidişle ben yummasam da yanaklarım sayesinde gözlerim kapanmaya başladı..
eee devir değişti.gözü açık olmak lazım.sırf bu yüzden çevremin hatırını kırmamak adına,"hiç sallamıyo" demesinler diye fazlalık bir iki kilomu versemmikine diye düşünmeye başladım
bunu düşünmeye başlayalı 3 kilo daha aldım
en sonunda dedim ki:ARTIK ZAYIFLAMALIYIM--MI KİNE!??ACABA?
VE bu amansız çabamda yavaşçana yolalırken canım sıkılmasın,ve salıvermiyim nolcakkiii iki tanecik cipsten diyemiyeyim beni birazcık sıkan birkaç arkadaş edineyim diye buraya damladım.


(resimdeki gıdık bana aittir ve orjinaldir.gıdığımla gurur duymuyorum.sadece şişmanladığımı farkettiren en önemli şey o.diğeride arkamda ama onun fotoğrafını çekmesem iyi olur diye düşündüm)

verdiğim her 5 kiloda gıdığımın resmini çekip buraya koyacağım.sırf sizin göz zevkinizi

bozmamak için veriyorum bu kiloları.
yani inşallah
hepinizi öptüm anacığım


I SEE YOU



8 yorum:

CADI:)) dedi ki...

anneecimm naptın ya bırak millet zayıf sansın dimii
burda da vücuudumun ününü saldım iyi oldu artık sıkıysa verme o kiloları :(
nese bak yere düştün yetmedi dilime düştün haalaa burda kilolarımı sergileme çabası içerisindesin..hiçç yakıştıramadım hiçç
:D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Merhaba Deniz, yazını büyük bir tebessümle ve büyük bir zevkle okudum. En çok da gemici düğümüne güldüm çünkü bende öyle otururum:) Annem hep söylenir bana:) Düşüşünü gözümün önünde o yüzden kolay canlandırdım:)Olur böyle şeyler canım...
Diyet konusuna gelince yeterki bir başla, gerisi gelir. Sevgiyle kal.

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Denizciğim biryerine bişey oldumu.Aycanım ya,bişey söyleyimmi ben düşenlere çok gülerim ve okudukça kafamda canlandırdım çok güldüm ya.Bu arada gemici düğümü oturuş harika:)Ben diyet yap demiyorum ama sadece yediklerine dikkat etmelisin,en azından SAĞLIĞIN İÇİN:)

Nurtella dedi ki...

MUHABBET ÇİÇEĞİ,çok tşk,aynı anda nerdeyse bende senin bloguna uğramışım başka yollardan geçip hemde:))
yok acımadı çok ama inan ben nası oldu hala anlamış değilim,diyet ben başladım ucundan kıyısında da,cadı nası yapıcak bilemiyorum onuda yazarım artık:))
çok tşk

Nurtella dedi ki...

GÖKKUŞAĞININ RENGİ,ne güzel bir isim bu,herkes kalbindeki rengi söyleyebilir en az yedi tane:))
ben kendime gülmekten zaten zor düzeldim,birde oturduğum yerde coşunca dibim düştüü:)
diyet maceralarımızda sanırım bi kitap olcak bu gidişle
çok tşk

Nurtella dedi ki...

cadım benim,senin macerların için açtım bu blogu ne diyooosuunn daha neler anlatıcam gül dudaklım bekle sen:))dua et kilonu ve siteni yazmadım:p
bakalım kim kimin diline düşmüş göreceğizzz

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Haydi bakalım.. kolay gelsin anneli kızlı.:) Umarım verirsiniz istediğiniz kiloları. Sonra da deneyimlerinizi paylaşırsınız bizimle. Belki faydalanırız biz de ucundan köşesinden.:))

Püstüklü Mama dedi ki...

Merhaba, bana bıraktığınız yorumdan geldim buraya. İyi ki de bırakmışsınız o yorumu :)

Ah ben de diyetteyim hem de ne kadar zamandır :) Umarım siz de verirsiniz kiloları analı kızlı :)

Sevgiler