05 Şubat 2008

ÇOK DERDİM VAR ÇOOOKKKK



GÜNAYDDIINNN
Kalktım,bayağı bir vakit geçmesini bekledim,çayı koydum,çocukları daha dorusu cadıyı uyandırmaya giriştim ama hala davete icabet etmiş değil.
Zaten bu ara bir hımbıllık,bir tembellik,sanırım benim antienerjik,hatta hiperpasif kıjımdan geçti hepimize:))
Hava çok güzel ve tatil olmasına rağmen en ufak bir evde iş yapma,kendini sokağa atma emaresinde bulunmayan hatta evdede mümkünse kımıldamayan kımılcanlarım anca bilgisayar kavgası,bakkala gitmiceem kavgası yapmakla meşguller.E bari koşu bandında iki tepinin,duş alın,taranın süslenin dimi ııı-ııhhh,nassa dışarı çıkmıcaazzz,kaosa bakar mısınız?
Oysa biz zamanında annem bakkala yollasada hava almaya gitsem modundaydık hatta mümkünse en uzak bakkala giderdik:))ve her an partiye gitcekmiş gibi saçlar ipek gibi hazırda duruduk.
Nasıl bu kadar enerjisiz yaşama sevinçleri olmayan canlılar bunlar anlamadım ki.İşin kötüsü evden çıkmadıkları için evde iş bitmiyo bırak,yapasımda gelmiyo oofff.Bu ara hiçte tarzım olmayan şarkılar dinleyesim var hele bunun klibide bi alem sabah sabah çıktı pek bi neşelendim seside açtım ahanda aynı sen bu kıj cadıı dedim ama yataktan kaldırmaya gücüm yetmedi bu gidişle yeni bişi bulcam yada arşimetten faydalanayım gidip:))
EEEEnede olsa suyun kaldırma gücü var ben neden faydalanmıyayım kıjımın üstünde (hatta kafasından aşşağı)denemiyim değil mi?
Hade oynayın bu şarkı iyi geliyo oofff oohhh:))

hadi tıkla ama ayrı pencerede tamammı:))

Bu sabah erken uyandım keyifsizim
Giyinip süsleneye isteksizim
Kime süsleneyim bie sevgilim bile yok
Çok derdim var çooook
Çok derdim var çok

Ammaannn
Bu sabah erken uyandım işe gitmicem
Anladımda uykum var ama yatmıcam
Küveti su doldurcam yıkanmıcam
Kahvaltımı hazırlıcam ama etmicem

Niye mi?
çok derdim var ççook çok derdim var çok

Ammannn
Bu sabah erken uyandım işe gitmicem
Annem başımın etini yiyecek hastayım diyicem
Televizyonu açcam amma radyo dinliycem
Bütün gün mız mızlancam veryansın edicem!

Niye biliyonmu?
çok derdim var çokkk
çok derdim var çok çookk



tıkla izle coş:))

3 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, sendedemi o halsizlik, bitkinlik var.Valla bu arada herkeste var. Bak arşimet çok işe yarara uyandırmada. Bende bir fizik öğretmeni olarak arşimeti destekliyorum:)
Şarkıya bittim.Daha doğrusu sözlerine. Canım nerden buldun valla çok güldüm. Öyle bir şarkı gerçek olsa nasıl olurdu acaba. Ne derdin varmış bakalım senin???
Öptüm

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yaa öyle bir şarkı varmıymış. Fonda var ama duyulmuyo:( Çalmıyor yani

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Aynı durgunluk bendede var.Havalardan mıdır nedir,dışarı çıkmak istemiyorum ya da çalışınca evimi özlüyorum ondan mi nedir bilmem!bu arada ben bu şarkıyı ilk defa duydum.Arşhimede bende katılıyorum muhabbet çiçeği gibi.Çünkü bende fizik öğretmeniyim...Canını bişey için sıkma...öptüm:)