23 Şubat 2008

BİZİM EVDE VAR BİŞİİ VALLA BAK:))

Bu hafta temizlikle geçti tamda kar kıyametken,tebrik ettim kendimi:P
Neyse,çarşamba kayınannemde bendeydi zaten akrabalar gelicekti günümüz vardı cebren ve hileyle beni soktukları,sevmem biliyosunuz..
Ama her güne gidip hanım hanımcık oturan muhabbet eden tipler nasıl coştu,bizim evin havasından suyundan mı bilmem,kesin bişi olduğuna kanaat getirdim.
İspat mı?Benim tontoş kayınannem,kılıktan kılığa girip karşıladı gelenleri,gülmekten koptular daha kapıda yetmedi birde göbek attılar:))
Yandaki ayzaymırlı herkesin korkulu rüyası amca bile bişi bahane etti çaldı kapıyı bakmak için noluyo orda diye:))işte anneciikimin çıldırdı resimleri,önce ve sonrası:










AHA KANIT-1:))



VİDEODA BEN YOKUM MAŞALLAH DEYİN ANNECİKE



CANIM BENİM YAA



ALLAH ÖMÜR VERSİN ÇOK TATLIII



KANIT-2 BUDA







12 yorum:

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Yaşa kayınvalidene. Valla çok değişik olmuş:) Desene senin eve gelen çoşmuş. Valla bizede gelen akrabalar çoşturur evi. Aşağılara kadar gelir sesleri:))Öptüm canım benim.( Canım ya şu kelime doğrulamayı kaldırsan.Ne işe yarıyor. Her yorumda gözlerim yamuluyo onları seçecem diye:)))

Nurtella dedi ki...

sorma kesin var bişi kesin:))
canım nasıl yaptım onu anlamadım bile düzelttim bencede yorum yazmaktan caydırıcı bi faktör yapanlar yoketsin:))

Aylin Ünlü dedi ki...

Çok şenlik olmuş vallahi,bişey bahane edip kolaçan eden komşulardan teyzemlerde de var,pek bir hoşlar,renk katıyorlar:))

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

beni ziyaret ettiklerin listesine eklemişsin teşekkür ederim birazdan ben de ekleyeceğim. artık karşılıklı ziyeretlerimizi sürdürürüz. :) şimdilik kal sağlıcakla.

HAYAT dedi ki...

ilahi bendeniz çok alemsin ya rsimlere bittim:)
bizimde bi komşumuz var hatta cumaretsi akşamı bizdeydiler o geldimi yer yerinden oynar evde her günününüz böyle çoşkulu olsun

.. dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

Nurtella dedi ki...

AYLİNCİM ONLARDA AYRI Bİ RENK İŞTE,GÖRCEKTİN AMA ÇEKİLMİYO KAPIDAN ELİNDE ALMIŞ TEST DERGİSİ ÇOCUKLARA UYMAYAN,ONU AYRI Bİ POSTTA YAZIM TOPTAN:))
GÖKHAN ÇOK TŞK BEN EKLERKEN DÜŞÜNMEM KARŞILIKLI EKLERMİ ACABA DİYE:))İÇİNDEN GELENİ YAPMAK ASLOLAN,HOŞGELDİN KARDEŞİM
HİSLERİM VİDEOLARI İZLE KAÇIRDIN KAÇIRDIN SİLİCEM HEMEN..

Mutluveumutlu dedi ki...

Süper ya, maşallah valla kayınvalidene. Böyle gelinim var diye sevinçten oynuyo bence o :)

berfin dedi ki...

CANIM
allah uzun ömür versin harika yahu:)valla ben olsam ısırırım yanaklarından ama nerde biz de öyle kayınvalide:) ama çok hoş olmuş valla iyiki evine gelenler coşmuşda böyle eğlenmişsiniz canım yaa.öptüm seni ve cadıyı tabiki

Bri; dedi ki...

Ama şimdi biri bu postu okusa...
Gitse kayınvalidene söylese....
Ve hatta deseki senin gelin seni cümle aleme maskara etti...
ve hatta ve hattaaaaa iyice gaza getirse...

Diyebilmeyi çok isterdim ama sonra o çekyatın taksitlerini burnumdan fitiiiiil fitiiiill getireceğinden hiiiiçç yorum yapmıyorum:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Allah uzun, sağlıklı ömür nasip etsin kayınanneciğine. Çok şeker. Gelin, kaynana toprağına çeker derler. Sen de o yaşa gelince aha da böyle enercik ve neşe dolu ve de çılgın bir hatun olacaksın kanımca.:)

Nurtella dedi ki...

MUTLUCUM SAĞOL YA,İNŞALLAH BİZE DE BİZİM DAVRANDIĞIMIZ GİBİ DAVRANIRLAR:))

BERFİNCİM ESKİDEN BERİ ÖYLE O MAŞALLAH,HER YERDE TAKLİTLER YAPAR ANINDA KILIK DEĞİŞİR:))

BRİJİT CADICIM BENİM,SEN BENİ TEHDİT EDİYOSUN DA,DÜŞÜNMÜYOMUSUN ÜSTTEKİ POSTA KEK ÇALARKENE GÖRÜNTÜLERİNİ EKLERSEM BÜTÜN CARİSMAN 0 OLUR HEHE:))BİLMEM YANİİ

İNCEGÜLÜM İNŞALLAH YA,NE MUTLU DİMİ BEN PEK DPRESİF BİŞEYİM ASLINDA AMA YÜKLER HAFİFLEDİKÇE COŞARIM BELKİ İYİCE DEMİ..
ÖPÜLDÜNÜZ