14 Şubat 2008

AY BANA BİŞİLER OLUYOOO

Birkaç gündür yazamadım vaktim yok,net kafasına estiği gibi davranıyor vs.
Gecikmiş birdolu olayımız var:))

9Şubat evlilik yıldönümümüzdü ve hep "boşa dönmüş" der benim cadı.Eee,zor döndüğü günlerde oldu,kolay da,hayat ne getirdiyse önümüze yaşıyoruz.Ama bunu deme sebebi asıl,eşimin asla önemsememsi özel günleri ve benimde hastalık derecesinde önemsemem.Sonuç mu?Herkes bildiği gibi yaşadı gitti.Ne ben onu değiştirebildim,ne o beni..Ben değişirsem içimdeki çocuk ölürdü,küserdi bana.Ama onun hiç olmassa hatırlaması yeterdi..çok değiştirirdi her şeyi çok..
En azından böyle derin yaralar olmazdı ya...
Neyse,ayın 9 unda kızımla gezmeye gittik onlar arkadaşlarıyla buluşup kafeye gidip doğumgünü kutlıcaklardı bende çarşıda ve bilimum yerlerde dolaşıcaktım.Oğluş o gün kopamadı fifa oynıcak diye bin dereden su getirdi evde kalmayı başardı.!yemeğini içeceğine kadar full doldurup evi bırakıp bücürü çıktık.

Biz gittik bi güzel azcık dolandık hediye falan baktılar toplaşıp amanın bu ergen takımı ne kaprisli ne gıccık şeyler, ama ah nasıld tatlılar:S biri bişey beğenir öteki burun kıvırır berisi beğenir diğeri onu kullanmaazz der,sonunda garibim kızımın arkadaşı ama bu yaşgünü olanı tanımıyo bile,onada kazık sokarak diğer ikisi parayı denkleştirip aldılar bişeyler kan kurutarak ve banada benim cadının sankim aizeheimer li anasıda evde bırakamamış modunda afra tafrasıyla biraz dolaştık eeehhh dedim kaçtım sonunda saatte anlaşıp:))

O sırada bunlar bi mağazadayken ben kapıya çıktım daralıp,bizim meşhuurr forumdan bi fıstığı gördümmü? msn de konuşuyoduk arada bir ve sadece resmini gördüm.ama kızın adı gelmiyo aklıma gözlerinden tanıdım resmen aa şekerrr dedim:))

Hemen damladı yanıma forumdan dimi dedi ama nası başladık gülmeye,kızı soruyo dedim aşşadalar üşenmedi bakcam ben ona diye koşturdu amaa......diyet forumu ya bu,gidip kızımın kendisinden daha tombik arkadaşına sarıldımı,kızlar öylee kalakaldı ben o değil diğeri dedim başladılar gülmeye,tanıdınmı diyorum cadı bön bön bakıyo on kere gösterdiğim halde resmini kızın,neyse tanıdı sonuda ama gayet mesafeli uyus bi tavırla,kızda zıp zıp sarılıyo şahane bişey birde incecik benim cadı tahmin edememiş napsın ,nasıl güleryüzlü akşam foruma yazmış anne kız fıstık gibiler nası tanıdı beni bravo diye bendekide göze bak sen:)) e benim kızda bayıldı tabe tahmin etmedi zayıf gördü bunu diye:))yolda giderken hatta arkadaşı bende geleyim hangi forum bu dedi gırgırmış dedi benim cadı söyledi diyet forumu diye ama inanmadı kız bozuldu galiba:))ama cidden göstericez msn de denk gelince kaydolsunda bi afallasın bakalım hehe:))

Neyse gezdim dolaştım bacaklarım kırılasıya kadar sonunda sevdiğim lokanta-kafe tarzı rahat bi yer var en az 20 yıllık benim bu ergenlik zamanımdada vardı aahhhh ahhh öhömm, sonracığımaa e zayıflıcaz ya ekmek araları dürümler yiyemem,o saate kadar açım denge şaşıcak yemek menü çorba salata vs aldım tam oturudum bi baktım benim cadı geldi ark ının biriyle.Zaten onun tuhaf bi "kısmetli" baykuş durumu vardır çocukluğundan beri)
Onlarda aldı bişiler oturdu çayımıda içtim yoksa çay komasına girmem işten değildi yanii..
Sonunda iyice geç olmasın dedik eve döndük yorgunluktan perişan vaziyette.

Ama cadı yemek hazırla anne çabuk babama adamcık eve gelcek hazırlan güzel sofra kur demez mi?Diyalogların gerisi şöyle;
"annee hadi ama saat kaç olduu"
"kızım yaa genemi msj attın babana hatırlamadı işte gene gebertirim karışma sen yaa..!!"
"yok anne valla msj falan atamadım tuh keşke yapsaydım"
o sırda tlf çalar ömür törpüsü geç kalıcam ben karıcım arkadaşlara takılıcam biraz yemek varmı çocuklara bişi istiyomusunuz falan der.ee ne der bendeniz?
"yok hayatım aldık biz herşey gelirken hazırladık bile iyi eğlenceler sana"
"noldu anneee??"
"hiç kıjım,baban arkadaşlarıyla kutluyomuş yıldönümünü onu haber verdi"
"yapma yaaa"
"hadii gel yemek yiyelim biz tatlım kardeşini çağır"
yemek yedik,mutfağı topladık çayı koyduk o sırada çokta geç olmadan kapı çalar.
"AAaaa,aman beyfendi hoşgeldiniz,erken daha beklemiyoduk daha canım seni:P"
"MUTLU YILLAR KOCACIM, O KADAR EFKARLANDIN Kİ ARKADAŞLARIMLA İÇEYİM BU KARA GÜNÜ UNUTAYIM KUTLİYİM DEDİN HERALDE HMM ALLAH SENESİNE ÇIKARTMASIN İNŞALLAH:p))"
"Aaaa olurmu canım benim,geldim bak erkenden"
"Güzel karıcım benim öpiim"
"Hadee"

Bu arada bunları sinirli kırgın üzgün vs dediğimi düşünmeyin,geçtik artık o yılları sadece gülüyorum kızda kikirdiyo hatta

"Kız valla unutmadım,ama hediye alamadım"(bu sabah para verdimdi yada para verim sen al şeklinde devam eder normalde ama demedi bu sefer:)anladımı ne kendi kendine her aldığın yada parasını onun verdiği şeyin bir tatlı sözün yerini tutmadığını,yaşlanıyo herhal bu adam:))

"olsun canım,unutmamışın ya,külahıma anlat sen onu,neyse hadi gidin içeri artık yaa"
O arada kapıya gitti adam tamam dedim geri gidiyo kaçıyo
Oğluş başladı aa babaa diye,kapının önüne pastayı bırakmış içeri girmiş meğer benim törpü:)
Ben gene hadi,görünce pastayı aklına geldi dimi derken bi açtım aaa ne göreyim;



Ben başladım gülmeye ama sinirlerim boşandı birden,nasıl gülüyorum,hemde gözümden bişiler süzüldü gelmiş sırıtıyo zafer kazanmış edasıyla tepeme birde:))

Hemende yumuşuyorum yaa,ahh ne kadar kolay mutlu etmek biz kadınları,hepimiz olmasakta,çoğumuz maddiyattan uzak sevgi dolu bir sözden öte bişey beklemeyiz özel gün dediğimiz zamanlarda..

Kestik pastaları,tamda benim sevdiğim gibi,yemiyorumda epeydir,ama kızın eline fırsat geçti ya

"babaaa sen şimdi bu yazıyı nası yazdırdın"

"koccaman adam gittin pastaneye "seni unut-madım"yazdırdın hee utanmadın mı sevgiline götürüyon sanmışlardır keh keh"

Bugünde hiçç umurumuz olmaz zaten tüketim tuzakları bunlar,ama bizimki "hayatım biz evliyizz onlar cilveleşmek için uyduruyolar sevgili gününü" derhele,hiç bi beklentim yok.

Gene alışveriş yapmış getirdi yemek yiyoruz hep beraber ama çenem durumu zevzeklik etmek amaç:))

"eee kocacım ne aldın bana"

"ne için"

"ee sevgilin değilmiyim şu kadancık bişidemi almadın gene"

"e yoğurt aldım"

"suda aldım bak peçetede"

"amann amann sus delimi ne"

"anneee yaz bunları bak akşama"

"ne yazcam rezilmi etcen bizi iyice kıj"

"içeri gittim bi baktım gene tlf luğun altını kurcalıyo sandım market torbası unuttum

ne var dedim orda

"çiçeekkk"

"ne çiçeği"

"sanaaa"

"hadii"

"hemde canlı çiçek sahte olmaz dedim benim sevgilime"

"aaaa"

ay ben bu kadarını kaldıramıcam herhalde bu adamın rüyasına ak sakallı dedeler giriyo ya beni aldatıyo:p

yada ölücem ben saklıyolar benden olmadı bünyem kaldırmıcak bu kadar süprizi kalpten gidicem:))

SEVİYORUM BEN GALİBA BU ADAMCIKI YAA:))

gülü ben tutucam çek diyen cadı:))

8 yorum:

Püstüklü Mama dedi ki...

Sevgililer gününüz kutlu olsun :)

Bir şey sormak istiyorum, bu forum "sen de zayıfla" mı?

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Bak görüyon mu bir de adamın günahını alacaktın neredeyse.:))) Mutluluğunuz daim olsun şeker. Kız bizi kandırmaktan kolay ne var değil mi? Adamlar yiyorlar her türlü herzeyi, sonra bir çiçek, bir iki tatlı söz kanıveriyoruz biz saf köylüler.:)))

Mutluveumutlu dedi ki...

Valla sürprizin hası böyle olur işte. Adamcağız her sene kutlasaydın bu senekinin bi değeri olacakmıydı, olmayacaktı, nasıl olsa beklicektin. Bak beklemeyince nasıl şok etkisi yapmış :) Bence erkekler işini biliyoo :)))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım ne güzel bir süpriz bu. O zaman geçmiş evlilik yıldönümünüz kutlu olsun. Mutluluğumuz ömür boyu sürsün canım benim. Öptüm

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun canım.Daha nice yıllara...öptüm

Aylin Ünlü dedi ki...

Evlilik yıldönümünüz kutlu olsun,nice güzel senelere !!

Çok alakasız olacak belki ama ben şu şablondu blog tasarımıydı olayına takmış durumdayım,ve senin blog dizaynına da hayranım.bir el atabilir misin acaba,yardım please:)Mümkünse tabii..

Nurtella dedi ki...

PÜSTÜKLÜ canım,kulağına söylerim hatta söyledim;))anladın sen onu..

İNCEGÜLÜM kanmaya hazır gönül arzu ettiğini gördüm sanırmış,öyle olmasak hayat çekilmez olurdu.

MUTLUCUM,çok tşk bencede işi biliyolar uyanık bunlar bizi uyutuyolar:)

ÇİÇEĞİM çok tşk,bende aynı dilekleri sana yolluyorum sevgiyle..

GÖKKUŞAĞIM, çok daha mutlu günler kapında olsun inşlallah ablasının güzeli:))

AYLİNCİM,seve seve paylamadıktan sonra bilmenin ne anlamı var ki?ben bakınadurayım hemen yapalım sanada..

ÇOK TŞK HEPİNİZİ ÖPÜYORUM

Seyyah dedi ki...

Evlenipte aradan uzun yillar gectikten sonra,hani esler biseyleri daha fazla bekler hale geliyorlar ya.Iste bu hikayelere bayiliyorum.Bu yazinida bayila bayila okudum,hemde yuzumde kocaman gulumsemeyle iste tam bu kadar :)))))

Daha nice seneleri Beraber mutluluk icinde gecirmenizi diliyorum.