18 Şubat 2008

ASANSÖRDE :))


Yaa bikaç gün içinde bu kadar aksiyon olur mu insanın evinde-üstelik dışarı bile çıkmadığı halde yaaa!!
Okullar açıldığından beri resmen kış temizliği modundayım ama bi yandan yapıyosun ciddi işler,gardrop indirip yerleştirmek,ütülerin sonu gelmek bilmedi danteller(kullanmadığım halde hemde)günlük örtüler yedekler derken diğer yandanda rutin işler ve bi türlü sakin olamayan ev sakinlerinin inanılmaz dağınıklıkları,gırtlak davaları zulmü birleşti yaptıkça dahada dağıldım sanki ayyy!!
Taşınırken vitrinin yan camları kırılmıştı onlar geldi -sonunda-ama vitrin batmış tabii içindekileri mutfağa götürdüm,makinaya attım 2 makine oldu,hadi geri getir,içini dışını sildim yerleştirdim beynim dönmüş durumda.Neyse yarın biticek inşallah salon perdeleri ve halıların yıkanmasıyla.

Geçen gün beni yerlere düşüren çekyatımın sonunu getirmek üzere şöyle bir piyasa araştırması yaptım bendeniz..Kayınanneme uğradım biraz muhabbet ettik sonra halası cadıya şapka atkı örmüştü kızı onu getirdi taksın havalar soğudu diye,sonra ben devam ettim araştırmama ve gördüm ki markası bile olmayan kanepeler doğru düzgün muhatabı olan mağazalarla aynı hatta fazla bile..Neyse,şansıma benim beğendiğim,tamda aradığım renklerde %40 indirimdeydi hemen aldım pazartesi gelsin dedim.Buraya kadar normal..Amaaa iş bunu baboliye anlatmaya gelince,nerdeyse 1 yıldır ya tamir et kaplatalım gözünü sevem diyen ben,yok bee gene kırlır dökülür yeni al daaa iyii diyen o değilmiş gibi (hatta okuyanlar bilir,düşünce aa o aşşa doğru biraz deyip eğlenip coşanda o) .Tutturdu ben onu yapcam sen elleme alma sakın atarım bak demeye iyimi:(
Tam buyur burdan yak durumu.Neyse,biliyoda ben kolay inat etmem ama edersemde mutlaka yaparım,(kendisi öyle der) genede zıtlaşıp kan kurutmaya devam etti bende diyemedim aldım bileee diye:P
Ama gece bi baktım kayın annemide almış gelmiş habersiz,nasıl sevindim anlatamam zaten gel kal diyorum kış kıyamet ama onlarında bir düzeni var serbest olmak istiyolar benim annemde aynı şekilde hakta vermiyor değilim.Allah sağlıklarını bozmasın.
Tamda kırk yılda bir komşuya gitmeye de niyetlendimdi.Benim cadı,yedirtmiyorum diye aşşağıda cips yerken 1.kat komşum görmüş nasıl seviyo cadıyı yemişler beraber onunda aklı kalmış gece eşim yok gelsenize abla dedi cips alsın kız çay yapayım :)kırmıyım dedim tamam geliriz n.ablamında kızı ist da hadi oda gelir biraz otururuz.Anne dedim senide alayım inelim mi yada ben gitmiyim:) Aaa geleyim dedi kimse yok madem .
O sırada ffısır fısır ama dedim annecim gözün sevem oğluna deki bu çekyat açılmıyo bile ben alcam kanepe canımı sıkma sen karışma de nolur ben ödicem..
Oda bi açtı ağzını benimki direk kükredi bi ama annesi oldumu süt dökmüş leopar ya,tamam dedi eh kızz diyo arada bana ama mutfakta falan ben kikikiki..Gerçektende alıcak hemde canım kuzucuk kayınannecim yaa.
Neyse dantelleride gördü kendi ördüğü çeyizime ,ütülüyodum pekte mutlu oldu gerindi canım benim.
Hadi dedik azcık inelim aşşağı n.ablamıda çaldırdık tlf,şimdi bu kayınannem garibim asansörden ödü kopuyo merdivenden gelip gidiyo hep oğlu zorla bindirirse beraber geliyo yoksa yok.Ama korktukça geliyoya başa her şey,bi kere bindi ablamın apartmanda,kaldımı kadıncağız hem torunu kucağında ufacık yerde,birde panikatakmıdır bilmem yaygarayı basar fenalaşır kaşları yok olur kıpkırmızı çizgi:))
Bizde altı üstü 2 kat inicez ama elimde kocaman tabak vardı kurabiye yapmıştım kakaolu,bindik asansöre,kıza dedim sen yürü aşşa gelme dinlermi gene zıplaya hoplaya bindi(hep yapıyo bunu asansör yavaşlıyo hatta)
O kadar boğuyoki bazen,söz geçiremekten ben fenalaşıyorum girdi neyse,alışkanlık bastım 0 a,amaan dedim bak aşşa bastım (nolcak geri basıcaktım 1 e durunca)
Amam cadı karışmazsa olurmu,bas stpoa diye tutturdu hep yapıyomuş birde manyak,çenesini kapasın diye boş bulundum,bastığım gibi asansör zonk diye durdu bi alt katta hah dedik basıyoruz 1 e gitmiyo,katta kaldı itiyoruz kapı açılmıyo kaldıkmı asansörde kabak gibi 3 kişi!!!
Oğluşum merdivendeydi baktı inemedik,geldi hemen dedim kuzum aşşağıdan çağır asansörü annem,o arada kızla tepişiyoruz ama senin yüzünden diye,kayınannem renkten renge giriyo bağırıcak ben olmasam ama ben çok soğukkanlıyımdır böyle kriz anlarında,-göyaa- çocuk meşgul görünüyo diyo ama sen dediğimi yap diyorum hala,neyse indi gene aynısını söyledi yavrum ödü kopuyo hemde annecim korkma dedim kapıcıya söyle gelsin:))
Babama diyimmi anee
Sakın söyleme aman birde onun panik atağını çekemem çok fena bunlar anne oğul direk saldırıyolar yırtınıyolar yaaw!
Adam geldi kapının dili aşşada kalmış belki başkasıda binse olucaktı bilmiyorum,ama asansör önü gittikçe uğuldamaya başladı deliriyorum içerde,kız hala kıkırdamaya çalışıyo a.abla çay sevsisi yapıyo bak diyo orda:P öldürürm dedim seni sus babanen elden gidicek:S adam çıktı asansörün üstüne bana tornavida ingilz anahtarı falan uzatıyo kenardan iteymişim dilini kapının,ben nereye bakcam nereye iticem anlıyomuyum a beceriksiz adam,birde patavatsız ki,anne yazık oluyomu dedikçe
-yooo açılmıyoo diyo gevrek gevrek kadın ruhunu teslime ediyodu.
Neyse benimki duydumu gürültüyü,patavatsız kapıcımı çaldı kapıyı bilmem bi baktık
noldu diyo yukarda..Neyse çekti asansörün iplerini yukarı adam bi üst kata çıktık ordan indik amaa nereye?
Tam bizimkinin şefkatli ellerine :)) bi indik orda beti benzi atmış yazık Allah kahretmesin sizi diyo sus gir içeri dedim ben fırrr aşağı çil yavrusu gibi kaçıştık annemde dahil:)Ordada n.ablam bak acele ettirdin benide gördünmü diyo oğlu geliyo merdivenden noluyo diye,ben kimi görsem soru sormasınlar diye direk kurabiye uzatıyorum burunlarına:))
Bütün gece güldük konuştuk durduk aşşada...
çekyatımda geldi,onun resminide eklerim ayrıca hade kaçtım ben tatlı rüyalar

2 yorum:

cadı :@ dedi ki...

benim sevgili anneciğim..
tatil olduğu için sevincimden yerimde duramamama raamen daa bu saatte oturabildiğim pc de bakim canım annemcim neler yazmış da övmüş beni diye bakarken bide ne göreyim?!
canım annem asansörde kalışımızı yokluğumu fırsat bilip üstüme yıkıvermiş!!!
ALLA ALLAA,canımın içi,ben sana orda kafanı aynaya vur,birazcık zıpla öyle daha iyi olur deseydim öyle mi yapıcaktın ipşit??
sen aman da sıfıra bastımm diye panik atak krizine girmemiş olsan da babaanem anaa kötü bişi yaptı gelin galiba gibilerinden korkulu bi bakış sarfetmese ben niye sallıyım ki,a aa,iyilik de yaramıyo..
hem eğlence oldu işte fena mı:D
sanki milletin asansöre ihtiyacı olmıcak da aa bu dombilikler yakıştı orda biz çıkarmayalım bunları gelip geçerken eğleniriz falan diye düşünceklerdi hehehe
aklını sevdiim annesiyle babanesi:D
çok öptüm bak bidaa yakalamıyım :P

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim,çekyatın hayırlı olsun. Güle güle kullan tatlım.Asansör maceranız çok hareketli:))) Valla bende çok soğukkanlıyımdır bu konuda korkmam ama içerde korkan birileri oldumu sanırım telaşlanırım:))Kayınvalidenede sizede geçmiş olsun canım. Kurabiyeler cipsler falan ohh. Rejimde değilmiydin canım sen. Bak canım cips çekti. Şimdi nerden bulacam:)))
Öptüm seni şekerim.(Çekyatın resmini bekliyoruz.)