07 Şubat 2008

SIRADAN BİR GÜN--UYUZLUKLAR SİNSİLESİ:))

Bugün hem üst komşum çağırdı,aşure yapıcaklardı hemde dua okuyacaklardı.Ama zaten sömestr geldiğinden beri geç kalkma rekoru kıran çocuklarla öğle yemeği saatinde kahvaltı edebilmeyi ancak başaran bendeniz, mayıştım kaldım,oturup m.cime şablon yaptım,cadı kıj kalktığında birde artistlik yaptı beni pc de gördü diye,kardeşinden sonra pc yide kıskanıp guiness rekorlar kitabına girmeye hak kazandı kıskançlık alanında sevgili cadımız,gurur duyuyoruz:))
neyse,sonra m.ciim baktı bende gık yok,aşure getirdi,azcık oturduk,nescafemizi içtik,şablona baktık sevindik,biraz ev topladık,süslendik,sonra ite kaka beni diğer komşuya yolladılar.
Ev gezmeleri konusunda gıccık olan ve hiçte meraklı olmayan bencağız:)
gittim görevvari bi şekilde az oturdum sonra kalktım eve geldim,kıjım pc de çene yapıyo arkadaşlarıyla.
-"Hadi gel kıj gidelim markete bak havada ne güzel hem mercimek alırız"(çok sever)
akşama bilemedim ne yapıcağımı hadi canım dedim.
gene malum cevap
-"ayyy ben gelemem karnım ağrıyoo"
-"e kalk o zaman sen al gel:))"
-"yaa saçmalama anne yaa"
anne kuş mutfağa girip brüksel lahanası bulur,ışık hızıyla yemeği ocağa koyar,spagetti sever çocuklar diyerekten suyunu koyar çıkar mutfaktan.(1.raund:))

"kıjııım çorbayı karıştırımısın"
"sen napcann" yaa sabıırrrr
"e marketede gitmedin bari elin bi işe değsin yaa"
çorbayı yaptı ama cadıcık makarnayıda kaynamakta olan suya attı -inanamadım valla-

bikaç eksik daha var baktım,kımıldamıcak bunlar,ben de üstümü değiştim artık
"e bari babanı ara yoğurt,çay,mercimek al gelirken de"
"tammaaaamm"
"babaa,yoğurt,çay,mercimek,cips,kola,çikolata al:P"
"yaa doğru dürüst söylesene kendine ne hemen sayıyosun cadıı"
ses kesilir,
"yaa saysana kızım"
"heheheh baoli kapadı daha çay derken unuttum ben msj at dedi"
eee,kimin babolisi:))
neyse,kardeşin lokum istiyodu unuttum kaç gündür yazık,onuda yaz
"temeeemm"

Tam sofrayı kurduk,makarnaya sos yaptık baboli geldi elinde torba.
Hemen yoğurdu tabağa aldık kıj bardak uzatıyo
"o ne be"
"kola veerr"
diğer poşette kola varmış meğer nerden gördüyse
"e ben ısmarladıımmm"
yemek sırasında baboliyi sorguluyo bu sefer
"çikilata almadınmı babaaa"
"o yazdığından yoktuuu"
"nası baba yaaa almadınmı sahi"
"yoookkk"
"peki lokum?"
"ne lokumu?"
"her zamankinden,denk gelirse al dediydim"
"yooo ben onu LOKMA okudduumm"
"ay ne lokması adamcık bee,eh yani"
"heee ben anlamamışım"
"e baba çikolatayı neye almadın"
"MUCUK diye bi çikolata yoktuu"
"neeeee ya baba yaaa canım babolim yazsam o markamı alcaktın yoğrudu yaaa!!!"

Gülmekten devrilerek yemeği zor yedik kız bi yandan "hepsini elcağızımla ben yaptım baba" der.
çocuklar nasılsa tatlı yok diye adamakıllı yediler içtiler tam oturdular cebinden bişiler çıkarıyo uyanık baboli.Hiçte renk vermedi ciddi ciddi ifrit etti çocukları bi cebine atmış çikalataları birine lokumu.
E dedim valla ben akıl etmezdim hangi ara soktun onları hemde o kadar dalga geçtiriyosun kendinle yaa.Sonunda gülen o olcakmış ama bababababa:))))
EEEEEE, ne demiş atalarımız "AKILLI OL,APTAL GİBİ GÖRÜN"
Aaah ben kaçmiyim kimler kaçsın:))




16 yorum:

'Berrin' dedi ki...

akıllı olup aptal gıbı gorunmek bır sanattır..:)

ben buna bır gozun kapalı olmak dıyorum..

Nurtella dedi ki...

asıl karşındakinin de bir gözünü kapıyolar bu şekilde değil mi:))
işimize gelnce bizde yapıyoruz bunu canım hazırlıksız yakalanınca çok fena..
tşk günaydın

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, çok güldüm yaa. Sizde hep gülün neşeniz bol olsun. O yaşlarda ki çocuklar hep öyle valla. Ellerine bir iş değdirmiyorlar. Ne yapacan annesi:)
Bu arada beni listenden çıkartmışsın çok üzüldüm valla:( Neyse kocaman öptüm

Nurtella dedi ki...

HİÇ ÖYLE ŞEY OLURMU ÇİÇEĞİM,ŞABLONU DEĞİŞTİRDİM YA DÜN İE DE GÖRÜNMÜYODU YARIM BIRAKTIM GENE DEĞİŞİCEM SANIP YOKSA ASLA UNUTMAM ÖPÜYORUM:))

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Valla bu şarkı uymuş m kızımıza:) Valla birşey deyimmi benimde yaşım geldi. EVLENMEM GEREK :)

Nurtella dedi ki...

yoookk onun söylediği bölüm şu:
"ANNE BENİM UÇMAM GEREK İSTEMİYORUM PİLAV YAPMAK
SANA BİRDE TORUN GEREK İSTEMİYORUM ÇOCUK YAPMAK:))"

Anonymous dedi ki...

İimiş burası :D
Hepsini okudum yazıların,çok gülüom hala :D

Slm Deniz hanım
Diyet maceranıza bittim ama gıdık resminizi göremedim.
Boy ve kilonuz nedir acaba?1.73e 79kg benim oranlarım.

Benim pilav en sevdiim yiycektir.O olmadan masaya oturmam.şimdi nasıl gidio diyetiniz?

Görüşürüz.İi günler.
Ben Pıtırcık :D

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Çiçekli şablonu istiyorum ben yaa. Nerden bulacam:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Denizim biliyorum tabiki şablon değiştirmeyi ama bende yokki onlardan. Baktım öyle çiçek böcek yok :) Başka siteden yüklüyorsun sanırım. Yaa bir sitede buldum. Ama onu siteme nasıl uygulayacam onu bilmiyorum.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Baboliniz süper kandırmış hepinizi. Mucuk marka çikolata esprisine çok güldüm.:))))

Nurtella dedi ki...

SEVGİLİ PITIRCIK,DİYET HİKAYESİ BENİM DEĞİL SEVGİLİ CADI KIZIMIN FORUMA YAZDIĞI TANITIM YAZISI O.
GIDIK RESMİDE ONA AİT AMA O KADARDA DEĞİL ABATIYO TABİİ:))
ÇOK SEVİNDİM MSJ IN İÇİNÇOK SAĞOL GENE BEKLERİM

none dedi ki...

Hepimizin başından bi şeyler geçiyo gün boyunca ama; kaçımız böyle güzel anlatabiliyoruz. Gayet iç açıcı,üstelik gecenin bi yarısı bi anda gülmemi sağladı. Teşekkürler...

Mutluveumutlu dedi ki...

:) Okuyunca benimde aklıma ne geldi biliyomusun;Küçükken bir kere babamın iş yerini aramıştım babamdan süpangle istemek için. Telefona dedem çıktı, "baban dışarda, ne istiyorsun sen söyle ben iletirim" dedi. bende "süp isticektim" dedim.
Akşama babam elinde 3 şişe sütle geldi :)))
Dedem süpü süt anlamış, bendeki hayal kırıklığını tahmin edersin:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Maşallah cadı'nın herşeye bir lafı var:(ama elini pek bişeye atmıyor anlaşılan:)Neyse öptüm:)

berfin dedi ki...

bendenizim
cadı çok zeki.valla verdiği cevaplarla beni zekasına hayran bırakıyor..maşallah.
çok güzel tatlım ya.çocuklarınla böyle anlaşabilmen harika.ama babanız hepsinden harika.maceralarına devam:)
valla hepsini dört gözle bekler olduk:)
öptüm seni

berfin dedi ki...

canım nerelerdesin yahu:)cadı seni tutsak mı aldı ne:)sevgililer günün kutlu olsun diyeyim dedim:)öptüm