05 Nisan 2008

İKİ KONULU MİM HERKES EBEDİR..!!!

1
Şimdiii, benim canım arkadaşım PANDORA mim başlattı ama algılamada tıkanma oldu satır altında kaldı+2 kelime olunca benim şuurum kapandı anlayamadım tam olarak,
gerçi benden beterlerde var sanırım çünkü herkes aynı şeyi yaptı.
Ve birbiriyle değil pandoramla oynadılar bi tek,diğerleride küstü ağladı:'((

Ama ben burda yeniden başlatıyorum(jeton yeni düştü)
Şimdi,oyun kelime oyunu,son söylenen kelimenin son harfiyle bir kelime türeticeksiniz.
İsteyen yorum bölümüne,(son yazanın son harfiyle devam ederek)
İsteyen sayfasında devam edebilir...Bu konuda özgürsünüz,
Herkes ebe yanii..Kaytaranı yakarım.!
PARADOKS dedim hadi:)

2
Ve bi tane daha,o da,çocukken en çok oynadığınız oyunları anlatın:)) ve oyuncakları da..
Ben başlıyorum,örnek babında,çok eğleniyorum aklıma düşünce bile..
Bazıları tekil oyunlar bazılarını arkadaşlarımızla oynardık.

Benim ayaktopum vardı onunla oynardım,holahoop ,
seksek(yassı mermer taş arardık en güzel onunla oynanırdı),
5 taş,istop, yakantop,lastik
(insan yoksa sandalyeye takıp dimi pandora;),isimşehir oynardık birde ailece..
Ben bi tuhaf çocuktum kitap okurdum çok fazla,oyundan daha fazla severdim resmen.
Bide delice herşeyi biriktirirdik.
Her hafta gidip kucak dolusu kitap almaya bayılırdım birde tiyatroya,
biletleri biriktirirdim unutmiyim diye:)
Tipitip sakızları vardı onunda biriktirirdik içinden çıkan karikatürleri biliyomusunuz:))

PC ye yada atariye yapışmazdık böölee..Şanslı çocuklardık biz..
Hadi hemen başlayın bakalım...:))

Image Hosted by ImageShack.us

pandoranın kızınıda çaldım,hemde kıvırıyo bende baakk..hadi başla bakalım:)))

16 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

1) Amanda aman, ne de güzel olmuş :)) Ellerine sağlık canımcıım, evet bende oyun bir garip hal aldı umarım burada da öyle olmaz, umarım bloglarında yer verir diğer arkadaşlar, çünkü yayılınca daha çok tadı çıkar sanki... Şimdi evvela kelime mi yazayım "Suare" diyorum ve bu kısmı bitiriyorum...

2) Benim çocukken en çok oynadığım ve en çok sevdiğim oyunlardan bazıları, evcilik :P , akşam yemeğinden sonra karanlıkta saklambaç, öğretmencilik falandı. Ve bir de tabiki sandalyenin ayağına ip vs. geçirip onu kardeş ilan ederek hatta kimi zamanda kızarak :) oynadığım lastik oyunu, senin yazmış olduğun oyunlarda inanılmaz keyif verirdi. Tipitip kağıtları benim için de önemliydi saklardım ne yapacaksam :)))
Bu arada sanırım kızım burada çok daha mutlu bende böyle bıcır bıcır hoplayıp zıplamıyordu..

Amma yazdım yaawww çenem düştü yine, görüşmek üzere canım, öpüldün...

Nurtella dedi ki...

tatlım sende oyun bölümünü başlat sayfanda ok?nasılsa diğeri var:))
"ENDİŞE" diyorum bende hem senin son harf bozulmasın:))

PaNDoRa dedi ki...

Okk canım olabilir...

PaNDoRa dedi ki...

bloguma ekledim şekerciim bu oyunu sağol...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Şimdi biz hangi kelimeyle yapacaz. Kafam karıştı hehhehehe :)))

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım öncelikle 1.bölüm için.Aklıma gelen ilk şey SAKİN
2.bölüm içinse:seksek,yeditepe,aç kapıyı bezirgen başı,saklambaç,körebe,yağ satarım bal satarım,kutu kutu pense...aklıma geleler bunlar:))Ne güzeldi ama ya.öptüm canım:))

fortuna dedi ki...

oyun benimde hoşuma gitti.son yorumcunun kelimesini baz alarak "nadir" diyorum bende.
çocukken oynadığım oyunlardan aklımda kalanlar ise evcilik,yakantop,istop,aç kapıyı bezirgan başı,seksek,isim-şehir bulmaca,saklambaç..bende blogumda başlatacağım.teşekkürler:)

maTTTT dedi ki...

bloguna mbmc den salık verilmişti. Ayrıca iki dileğin gerçekleştirildi.Sonuncusunu daha mantıklı kullanman umuduyla... sevgiyle kal fırsat bulunca tüm yazılarını okumaya calışıcam...

Nurtella dedi ki...

oyun sırasında fazla araya girmek istemiyorum ama,

MATT çok tşk ziyaretin için ben de geliyorum şimdi:))mantıklı neyi kullanmalıyım anlayamadım ya,sanırım albümlerim bulundu hmm,ay çok mutluyum uçabilirimmm:)

Nurtella dedi ki...

EVET MATT DİLEKLERİMİ ÇOK "DUYGUSAL" KULLANDIM BU KONUDA HAKLISIN AMA BU SEFER BU ÜÇÜNCÜ DİLEĞİM SENDEN OLDU İNMİŞ ZATEN:)
SENİ YORMIYAYIM OLUR MU?
ÇOK TŞK TEKRAR.

VE OYUNA DEVAM ARKADAŞLAR BEKLİYORUM KELİME SÖYLİYİM BARİ,
RESİM DİYORUM
M DEN DEVAM...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

MUTLU DİYORUM BENDE :)

PaNDoRa dedi ki...

Yine geldim "ULUS" diyorum katılacak olan arkadaş "S" den devam :)))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Okudum okudum Tipitip'i görünce şöyle bir kaldım. İyi ol sen emi? Ya nerelere götürdün şimdi beni.:)

SIĞ diyorum hadi bakalım. Devam edebiliyorsanız edin şimdi...:)))

Şaka şaka.. SAVAŞ olsun. Aslında savaşlar hiç olmasın yahu..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

ŞEFTALİ heheuhehe:))

PaNDoRa dedi ki...

İllegal" Yihhhuuuu :)))

Mutlu Kum Taneleri dedi ki...

Bende LALE diyip devam edeyim mi :)