05 Nisan 2008

BAYLAR BAYANLAR MERDİVENDEN KAYANLAR:))

Nerdeyim napıyorum belli değil:)İçimden evden çıkmak gelmeyen günler illa bir koşturmaca içinde oluyorum.Dün kayınanneme gittim simit alıp,yolda tlf ettim annecim evdemisin çayı koy geliyorum diye havalara uçtu,nasıl sevindi,gittik muhabbet ede güle oynaya kahvaltı ettik yoksa simit yüzünden şişmedik yerim kalmıcaktı:S Oturduk uykumuz geldi neskafe yaptık üstüne,sonra işlerim vardı çıktım ama defalarca tembih etti her sabah yürü kızım gel beraber çay içelim diye.
Yıllarca altlı üstlü oturduk biz ve benim yalnız çay içtiğim olamaıştır desem yalan olmaz.Mutlaka seslenirdim annecim gel diye,ben gidince çok garipsedi,çok koydu ona sonradan o kadar ağlamış ki,bunca yıl bir kere kırmadı beni ben yalnız çay içemiyorum demiş:'(
Herşeyin değeri yokolunca mı anlaşılıyo böyle?yoksa biliniyodu zaten de,benden neden esirgendi ki bir çift güzel söz?Neyse,hüzünlendim sanırım,bende çok seviyorum özlüyorum tabii ama çok yakınız gene Allah tan.Bazen süpriz yapıp gece geliyo sabah gidiyo beni de oturtuyo 4 e kadar:))

Ordan benim anneciğime uğradım,o da yalnız..Napıyosun dedim gel hemen kahve yapayım dedi:))Kafein komasına girmek diye bişey varsa kesin girmem lazımdı dün,yeterki gönülleri olsun..Annemle de hoşbeş ettik eve geldim sonunda(inanmıcaksınız ama:))

Eee,bitti mi?yok..Bridget aradı:
-Nerdesin kızım sen yahuu:)
-Geldiim şimdi çıkıcam yukarı
Oraya da yettim oturduk onun bloguna baktık illa kendi yapmak istiyo ama sıkıntılı afagangiller hemen ziyaretine geliyo sağolsunlar;)
Aşşağı indim yemek vs ardından bi kardeşceğizime şablon yaptım:))
Verdi şifresini gitti bakalım görünce napıcak yeni halini:))
Kendimle gurur duyuyomuyum?
Bilmiyorum.
Ama inanılmaz güzel oldu onu biliyorum.

Bugün eve hapsettim kendimi azıcık bri uğradı öğlen güzel bişiler uydurdum yedik:))
,gitti akşam geldi gene 5 dakka sonra çıktı yemekten sonra başladık blog teması aranmaya gene,bende zaten inmişleri var,ve bakıcak dermanım ve gönlüm kalmadı ama hanım beğenemiyo bi türlü,header yapmıştım böyle yap sende diye onu beğendi daha önce yaptıklarımı değiştirdi bi daha elleme dedim ya,o yap diyemiyo,ben yolluyom şablon hepsine kusur buluyo hem hemde şimdi napalım diyo,tam PARADOX bu yaaww..!
Sonunda durum şu:
-Yaa sen en çok hangisini beğendin onu söyle bana
-Yok valla bana sorma bri,aaaaa
-Yaa ihtiyacım var ama valla bak yolla en beğendiğini
-Ya dünyayı yolladım hepsine bi kulp buldun ya
-Ben şeyy bunu beğendim gibi,emin değilim ama yaa
-E dar olmasın diyodun ya o daarr..
-Evet yaa ben koccamaann istiyorum başlığı
En sonunda sıkıldı gene tabii,bırak ben bakayım biraz hmm dedim
-Tamaaammm:)
-İşarete bakıyomuşun kıj
Neyse takıldım kafama göre,tam bitti
-e neden yazı yeri daarr,klasik şablona çevirsek geniş olur muu
-Yaa sen kullanamazsın klasik şablon ekleme yapamazsın kii,hem saatlerce uğraştırıyo bazen html den değişiklikler.Tam bitti yaptığına bak!gebertirim valla yürü git kız
-gidiyom sende içeri git hadee
-tamam bee

Gitti çok şükür bende geniş şablonu seçerek ama hiçbirşey kaybolmadan(ee herşeyin bişiyi var değil mi:))tamamladım.Bakmaya doyamadım..Msj attım hangi şarkıyı istiyosun diye onuda playlist yaptım bitti bir daha okumaya bilem gidermiyim bilmiyorum hehehe:)))
şaka şaka,çok severim ben canımı msj attım nerdesin uyuma diye geldi baktı bayıldı sanırım çok beğendi,değişirse vuracağımı belirttim bu sefer:)
Yazı bölümü gelişmiş değil diye vızıldanıyodu ama bakarız yarın çaresine varsa tabii..
şu an ikimizde post yazar durumdayız ,karamelli şekerimin 100 yazısı kutlu ve mutlu olsun diyorum...sonra uyucaz gözlerim birbirine girdi,şekerim emretti yaz bişeyler bıktım aynıu yazıyı görmekten diye,sanki Perihan Maden imde köşe yazısı yetiştiricem her gün:)

Evet sayın okurlarım,bu geceki saçmalamacalarımızın sonuna geldik,geçmiş olsun der öperim:)))
Sezen aksu dinleyesim var,playlist yapmayı öğrenen sevindirik bendeniz,hemen kondurdu:))

5 yorum:

Bri; dedi ki...

yahuu ben senin hayatını amma kaplamışım utandım kendimden bi an:)

yannız hayatımız şu paralelde gidiyo,kalk,ye,iç,temizlik yap,yat...

evet ev kadınlarını bu eziyetten kurtarmanın zamanı geldi..

seni bu eziyettem kurtarıcam yepyeni bi sektöre giricez...
sen sayfa taraslıcaksın,bunu uygulucaksın,müşterilere beğendireceksin bende işletmeci zekamlan kazandığın paraları değerlendiricem ve ikimizde zengin olucaz...Nasılım??

Sanırım en karlı çıkan benim:)Ama napıyım yetenekli olan sensin:)

neyse canım herşey için çok teşekkürler..

öpüyorum çok..

PaNDoRa dedi ki...

Canım belli ki baya bi cebelleşmissin ama ben başımın etini yiyen arkadaşlarımı çok severim valla yaaa, sende sevmesen bu kadar içten, onun için bir şeyler yapmaya çabalamazdın. Ne mutlu size :) Playlist yapmayı da iyiki öğrenmişsin, keyifli oluyor yazılarını okurken güzel şeyler dinlemek.

Görüşmek üzere canım...

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

BenDenizim, seni şablon kraliçesi ilan ediyorum. Süpersin süper. Birgün bende bu konuda senden yardım isticem tamam mı :)Kahve koması benim başımada geliyo. Bayılıyorum kahveye:)Canım benim öptüm kocaman.

Nurtella dedi ki...

BRİDGET,adını yidiğim,sadece 2 günü yazdım ondan oldu böyle:))
ayrıca ben kapladığın alandan memnunum:P tşk etmene gerek yok zevkle yaptım kuzum benim..
dahada dans çalışıcaz bu biir,o iş teklifini sana ben söledim ipşit ama kim verir para bu işe bee:PP
Hem iki kemtalihli biz bi işe el atsak varya gökten kırmızı kar yağar vesselam..

PANDORAM yazım yarım kaldı unuttum bi dolu şey yazcaktım ama ayrımı yazim bunamı ekleştireyim bilemedim o kadar dağıldı zihnim gece:))
evet basit görünüyo ama gerçekten çok uğraşıyorum ayrıntılarla güzellik onlarda gizli nede olsa;)
seviyorum çünkü bende zorum biraz,istediğin şarkıları ver sanada yapalım ipod:))

ÇİÇEĞİM bana çiçekten taç yap:))
yaparım sanada ne zaman istersen canımın içi..

fortuna dedi ki...

bendeniz senin neşeli yazılarına alışmışım yazını okuyunca bende hüzünlendim.anne hayatta bizi gerçekten seven tek varlık.ben annemi kaybettiğimden beri keşkelerle doluyum.ayrıca, çalışmak istiyorsan halkla ilişkiler alanında başarılı olabilirsin diye düşünüyorum.sevgiler.