10 Nisan 2008

İÇİMDE YAĞMUR..


keyfim yok bir kaç gündür..yazasım da yok bu yüzden..
Yanlış anlaşılmaktan,kendimi ifade edecek söz bulamamaktan yoruldum..
Susuyorum artık..
Nasılsa ağzımı açınca benden gelmiyor gibi ağzımdan çıkanlar heralde-ki anlamıyorlar..
Anlatamıyorum ben yada vazgeçiyorum zaten yarı yolda.Sonuçta benim bildiğim senin anladığından ibaret kalıcak diyorum..

Yorumlarınız benim için çok değerli,onlara bile yazacak dermanım yoktu,özür dilerim..
Ama yazıcam tek tek,kalbime yazdığıma inanın..İyiki varsınız..

Şimdi gene müzik dinlemeye verdim kendimi.Zaten yeni-eski dostlarım albümlerimi dinleyemedim doğru düzgün pc de ses sorunu vardı.Hallettim.Onları dinledim.

Şimdi YÜKSEK SADAKAT dinliyorum.
Bu ses iyi geliyor bana..iyi..
Huzur veriyor.
Çok ihtiyacım var bu ara.
Şarkılardan birini upload etmek istedim sizin için.Tümünü etmişlerdi imeem.de.
Koydum çalarmı bilmem.Çalmassa tıklayın,arada değişin şarkıları ama dinleyin..
Özellikle ........:))bakalım boşluk herkes için aynı mı?
İçimde yağmur da onların bi şarkısı.karttaki şiir de..katil &maktul albümün adı.
Yarın gidip satın alıcam albümü:))

not:yukarıdaki poemcard benim eserim:))
eskiden bir blogum vardı hatta sadece bunlardan kurulu..arada yer vericem şiirlere eşlik
etsinler diye..


Bu gece unuttum ne yazacağımı..ne için açtığımı bu sayfayı..

16 yorum:

PaNDoRa dedi ki...

Canım benim yaa, bu konuda ne desem boş. Yanlış anlaşılmaktan inan bende bıktım artık hele birde en yakının seni yanlış anlayınca bu daha da kötü oluyor ve bu tür şeyler yaşayınca daha sonra nasıl davranması gerektiğinide şaşırıyor insan :( Ama bunlar oluyor malesef ve daima da olacak. Söyleyecek bir şey bulamıyorum canım, en kısa zamanda kendini toparlamanı dilemekten başka :( Canım arkadaşım seni seviyorum ve sevgilerle beraber umut yolluyorum bir avuç, kendi umutlarına eklemen için. Görüşmek üzere

Mutluveumutlu dedi ki...

İki gündür benimde hiç tadım tuzum yok. Şimdi karşılıklı kahve içip dertleşiyor olmak vardı..

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım benim, bugünlerde herkes öyle. Anlaşılmamak insanı çok üzüyor haklısın. Çoğu zaman bend eöyle düşünüyorum. Beni kimse anlamıyor diye.Boşvermek gerek bazen.
Bu arada şarkıyı açtım imeem.den. Çok güzel. Sitende çalmıyor ama.Canım benim öptüm seni kocaman.

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

Canım, senin sayfandada açtım müzikleri dinlicem şimdi hepsini:))

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nur tanesi beni 2 hafta önce kahkahalar atarak karşılamıştı ben yine o halini istiyorum.Hani hüzünün yakışmadığı bazı kişiler vardır ya sanırım onlardan biride sensin.Kendini topla hemen tamam mu:)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Canım bende bir ara böyleydim.Kimseyle konuşmak istemiyordum ağzımı bıçak açmıyordu.Birde yanlış anlaşılmak gerçekten insanı çok üzüyor.Boşver bitanem ya üzülme:((öptüm seni kocaman hadi gül bakim:))

Aylin Ünlü dedi ki...

Belki bunu çok kullanmışımdır fakat doğru ara ara yaşanıyor bu dönemler,ve sorunlar sorun ettiklerimiz aslında çoğu zaman yaşadığımız ama birikmesi gerekiyor işte bu şekilde bir moda bürümesi için bizi..Yakında daha iyi olacaksın inşallah,neşeli,hüzünlü deli dolu her halini seviyorum..

PaNDoRa dedi ki...

Canım seni çok özledim ve de çok merak ediyorum. İyimisin :(

HAYAT dedi ki...

cnm ya inş kötü bi şey yoktur ben senin cıvıl cıvıl yazılarını istiyorum.bu şeyler hep oluyor bir an önce bu ruh hali geçsin

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Anacım salla gitsin dertlerini. Boşver anlamak istemeyen de anlamasın. Onların kaybı olacaktır. Aaaa sen benim ruh ikizimsin. Şimdi sen böyle hüzün yaparsan, ben de dağılıveririm demi şeker. Haydi gülelim açılalım.:)))

PaNDoRa dedi ki...

Nerdessiiiiiiiiiiiiiinnnnnn :(((

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Canımm nerdesin sen kaç gün oldu yazmadın.Herşey ylunda dimi:)

nilay dedi ki...

Hepimizde bir bahar yorgunluğu var. Geçecek az kaldı sabredin.
Bu arad yüksek sadakati bende severek dinlerim.

Sükut-u Hayal dedi ki...

Bu üstünüzdeki ölü toprağı kesinlikle baharın gelmesindendir çünkü herkes böyle bende içimden hiç bişey yapasım gelmiyor canım sıkılıor bir ağlama krizleri neyim ): geçer inşaallah.Sizde ölü toprağını atın üzerinizden siteniz gayet hoş olmuş.Bu arada Gökhan abinin siteside çok güzel olmuş elinize sağlık görüşmek üzere...

HAYAT dedi ki...

bendeniz bir ses veeeerrrrr

Nurtella dedi ki...

tek tek teşekkür ediyorum ve sizi çok sevdiğimi bir kez daha tekrar ediyorum arkadaşlar,inşallah atıcam ölü toprağını üzerimden,bilgisayarda atarsa ve zaman bulabilirsem süper olucak..çok öpüyorum hepinizi...