20 Ocak 2012

Sömestr geldi


Yarın resmi olarak sömestr tatili başlıyor.Artık çocuklarım küçük değiller.
Bu demek ki cadı yarın pılısını pırtısını toplayıp daha sabahtan "anneee yimahh" konulu sms ler atıp akşam kapıya dayanacak.
Diğer yandan bilgisayarla yek vücut olan oğluşum (artık oğluş diyemem kızıyo "anne yeeeaaaaaaaa" diye başlayan kalın sesli cümleler ve yukarı doğru bakmak zorunda bıraktığı deve boyutuyla örtüşmeyen bu hitaba son verelim:p) hmm o zaman ergenus diyelim ablası ve ben öyle diyoruz çünkü:)
Bu iki canavar şimdi tam 2 hafta boyunca,yat-yuvarlan-yemek ye-ev dağıt misyonlarını gerçekleştiricekler nasıl korkuyorum anlatamam.

Her yıl kızımla değişmeyen planımız sabah erken kalkıcaz birlikte kahvaltı edicez, yürüyüşe çıkıcaz ya da birimiz koşu bandındayken diğerimiz evi toparlıcak öğlene duş almış süslenmiş halde olucaz kesin:)
Diyet yapıcaz kesin 2 haftada 4 kg gider:D
Yapsak gidebilir de...
Sonra gidilecek yer planları, ziyaret etmek istediğimiz özlediğimiz birileri ya da alışveriş merkezleri olmadı sinema çarşı pazar..
Ha bu arada doktor ziyaretlerimiz de var bu plan içinde.
Ama her gece nerdeyse sabahladıkları için ertesi gün yataktan kalkması ne mümkün geç kalkınca bütün ev düzeni yemek düzeni her şey alt üst olup mayıştıkça mayışıp tembelleştikçe ev kedisi modunda geçirip gidiyor tatili. Ardından bi 2 hafta temizlik yapmam gerekicek :S

Aha buraya yazıyorum bu sefer de böyle olacakk, inançlı biçimde olmayacak asla! cart curt demek isterdim ama tarih tekerrürden ibarettir malum:)

Yokluğumda daha doğrusu şu iki yılda bende çok şey değişmiş sağlık ve diğer yönlerden bunları anlatabilirim umarım ki.

6 yorum:

Zeugma dedi ki...

O tatlı kızın geldiğinde hiç de öyle düşünmeyeceksin bence :)
Umarım sağlığın iyidir...
Öptüm hepinizi...
Sevgiler....

Bendeniz.. dedi ki...

Sorma gelince neden geldin sen aman diye kavga ederiz yokken özledim diye ararım böyle bu işler,)
iyi sayılırım anlatıcam çok öptüm ben de:*

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

evlat diye boşuna dememişler...varlıkları her şeye rağmen neşe kaynağı... itişmek de tuzu biberi..

RuYaYLa dedi ki...

Keyfini çıkar canımcım cadı gidince özlersin :)

Bendeniz.. dedi ki...

Bu saat oldu yeni uyandı ben hala ev toplamayı bitiremedim inanmazsın:D

Bendeniz.. dedi ki...

Dayatılanlarla yaşamak evet canım aynen öyle Allah eksikliklerini göstermesin:)