16 Ocak 2012

Her yerde kar ve Nazım şiirleri



Sabah kalkıp perdeyi açtığımda heryer bembeyazdı nasıl sevindim şok oldum. Bayılırım kar yağarken izlemeye hele de sokakta dolaşmaya.Sonra eridi sis çıktı hatta arada yağdı durdu vs .
Artık o kadar nadir yağıyor ve tutmuyor ki neredeyse çocuklar görse tanımyacak.
Ama şu an saat 21.12 ve lapa lapa yağıyor yerler tuttu ve ben balkonda donana kadar izledim mest olarak:)
Hatta kenarındaki karları  toplayıp sağa sola attım zevkle aşağı inebilirim de her an:)
Ekleme: Dayanamadım aşşağı inip bi uçtan bi uca yürüdük kartopu oynadık kara yattım kendime geldim oh bee:D




Malum Nazım Hikmet anılıyor. 110.doğum yılında anılırken hayatının dizi olacağı söylenmiş haber şurda
Özelliğini ve anlamını yitiriyor bu dizilerin raiting kaygısı yüzünden değerli kişilerin yapıtları ve özel hayatları diye düşünüyorum ben açıkçası. Sinema filminden sonra da yapılmasa daha iyiydi diye düşünmüştüm.
Keşke eserleri ve kendi içimizde yarattığımız hali ile kalsaydı.. Kalsalardı..
İyi ki şiirleriyle geçmiş ve bir iz bırakmış hayatımızda..

Annelerin ninnilerinden
                              spikerin okuduğu habere kadar,
yürekte, kitapta ve sokakta yenebilmek yalanı,
anlamak, sevgilim, o, bir müthiş bahtiyarlık,
anlamak gideni ve gelmekte olanı.
                                                                    1946

2 yorum:

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Bayiliyorum bu kara yurt disinda yasadigim icin malesef hasretimmmm :((((

Bendeniz.. dedi ki...

Ahh biz de çok nadir görüyoruz o yüzden altın değerinde ama yağmadı bugün:(