31 Ocak 2008

BEN GİTMİCEEMM O GİTSİNNNN


Malum okullar tatil,karneler güzel geldi çok şükür de,ufaklık her fırsatta takdir belgesini burnumuza dayayıp "benimki daha güzeel" diye övgü beklemekte ama garibim kuzucum büyük kuzu daha doğrusu koyun kıskanmasın kudurmasın aman "ben o yaştayken var yaaa" diye cırlamasın diye pekte beklediği ilgiyi göremedi.Gerçi ananesi hemen götürüp ihya etti küçük kuzuyu epeydir istediği printr ıda almış gerçi biz daha çok özelliği olan bişi almayı düşünüyoduk ta,bunada şükür.
Neyse,bizim kızla 15 günlük diyet anlaşmamızda başlamış oldu aman efendim,"eğer 1 saat koşmassam bilgisayara oturtma annee" diyen kız spor şöyle dursun, gırtlağından en ufak bi fedakarlıkta bulunmaya niyetli değil.Yeminler ettim cips kola yedirtmicem evde diye ama ne çare,her gün okuldan gelince "depresyon seti" adını verdiği menüyü getirip soyunmaya odasına gitmiş numarasına yatıyo saatler geçiyo ben mutfakta duvarlarla konuştuğumu anladığım an bi bakıyorum ki kız yatakta bağdaş kurmuş önünde gazete elinde cips,kola,dürüm bilimum zaralı kanser edici ve obez olması için gereken herbişey mevcut.!!
Büyük bi kıyamet,ama kanser olan gene bendeniz,kız gayet kaşarr bi şekilde yüzüme bakar,bazende elinden alırım,hatta son kez etrafa saçıldı çektiğimde cipsler,çileden çıktım,çabuk topla onları diye yırtınıp gittim içeri,sonuç??
Odada tek cips kalmadı evet ama mutfağada tek cips gelmedi:))
yani hem yedi,hem topladı benim ipşit:P
Tatile girdik gireli uyanamama durumumuz mevzubahis.
Ben gripten kırıldığım için başım kalkmıyo neyse,hadi geç vakit kahvaltı edelim diyoruz ama bu sefer de bakkal kavgası.
"hadi kızım bi gazete bi ekmek bişşi al gel hem hareket etmiş ol bi yaa" bakkalda asansörle inicen köşede yanii ama her seferinde "yaa ben gidemem salo gitsin anee" 2 3 kere salo gider,sonra oda isyan eder " e ben 3 kere gittim şimdi ablam gitsin yaa" sonunda bu gece gündüz süren kavgalar sonuda lazım olan hiçbişi alınmaz,yada anne kendini yırtarak,lanet olsun size! diye çemkirerek bakkala çakkala gider ama kötü karakter cadı kız bu işten karlı çıkar:))

Dilide 5 karış dışarda maşallah,evde iş yapmaz kan kurutur,birde zehirli diliyle sokar her birimizi.
HEM SUÇLU HEM GÜÇLÜ DEDİKLERİ BU İŞTE!
TAŞ OLCAK TAŞ!

Hiç yorum yok: