20 Ocak 2008

AFERİN BANA!

hah bi bu eksikti! diyebilirisiniz.bencede deyin çünkü bende yeni ve saçma bi blog görünce bunu diyorum:))
ama blog yapmaya saranlar iyi bilir,her konuda yazıcak bişeyleriniz varmış gibi gelir ve her konuyada becerip ayrı blog açmak gibi bir gaflet hatta delalet içine girebilirsinz de.hele benim gibi gaza gelmeye hazır bi durumunuz varsa son kaçınılmaz.
mesela şiirleri çok severim,hepsini bir yere topliyim,kaybolmasın sevdiklerim dersiniz(bu gene mantıklı ve masum),diyet yaparken dur bi diyetimi yaziim şuraya,
yada bişiler okuyup gülerken birde mizah blogu açmış bulabiliyosunuz kendinizi.
bugün konuşurken kendi özel hayatım ve kimliğim hakkında tek laf etmediğimin,bunu başlarda özellikle yapıyordum da,sonrada kızımla ve etrafımdakilerle konuşurken acaip komik olduğuma inandırdı beni m.ciim:))kendisini daha sonra tanıcaksınız.
ve bende anında gaza gelip iyii yazalım demiş bulundum.
manyakça diyologlarmı bulursunuz artık burda bilemiyorum.
bence yol yakınken dönün.okumaya falan hiçç bulaşmayın.görmezden gelin beni..
sevgilerimle

3 yorum:

Recep Hilmi Tufan dedi ki...

Gerçekten çok hoş bir blog olmuş tebrikler. Buraya kadar gelip de geri dönülmez herhalde...

MERKEZ BURASI dedi ki...

ilk yazınızı bir an merak ettim! ''Görmezden gelin beni'' demişsin ne mümkün:D

Nurtella dedi ki...

iyi ki beni dinlememişsiniz:))