02 Mart 2012

Şikayetimiz var ama nereye?

Sömestr tatilinde kızımla gezerken yolumuz Özdilek avm ye düştü, kasada bir sorun yaşadım çok önemli olmasa da tüketicilere yaptıkları saygısızlık ve kazıktan dolay bunu her yere şikayet edeceğimi söyledim görevliye. Neyse zaman geçti yazmayı unuttum bugün fırsatım oldu şikayet var diye bir site buldum alsında tüketici hakları koruyan kollayan bir yer olsa önce hemen cevap alsak,öğrensek biz mi haklıyız kanuni durum nedir iyi olurdu.
Araştırıcam bu konuyu sizlerle de paylaşırım.
Neyse siteye girdim Özdilekle ilgili başka şikayetler de okudum. Kasada fiyat farklı başlıklı.
Ben de durumu yazmak istedim 3-5 adımlık bi süreç gayette zor yazdım çizdim tam göndere bastım o ne!
üye olmak zorundasınız
Ve saatlerce yazdığım çizdiğim her şey yokoldu bir kalemde!!
Kardeşim bu girişte yazılır en dandik forumda bile üye olmalısınız yorum yapmak için der bu ne demektir Neyse üye olduk işlem tamamlandı mail geldi tıkladım yine bir süpriz!
telefon numaranızı giriniz!
istemeyerek ev tlf girdim cep no vermek zorundasınız, yok artık dedim heme iletişimden şikayet var a kendilerine olan şikayetimiz yazdım o sinirle aynen şöyle
Neden cep numaramı vermek zorundayım? ya da üye olmak?
bunları anlamadım.şikayet edeceğim firmanın benimle muhatap olmasını istemiyor olabilirim.
Buraya bir şikayet yazmışsam zaten takipçisi oluyorum mailimle sanırım olması gereken de budur.Bana gmailimden ualaşabilirsiniz. Ya da firma cevap verirse okurum burdan ya da mailime yollar o da.Ne demek bu kadar özele girmek?
Telefonumu uluorta neden paylaşayım çözemedim.
Ayrıca girişte uyarı yok önce üye olmalısınız diye adım adım uğraşıp yazıp üye girişi demeniz de tuzaktır. Kınıyorum.


Yazdım ve çıktım şikayetimi direk buraya yazıyorum ki ÖZDİLEK yazdıklarında google dan çıksın bu arama iyi bi referans olsun onlara!
Tüketiciyi nasıl mağdur ettiklerini ayrıca eklemeye karar verdim. Bir sonraki postta.

10 yorum:

Zeugma dedi ki...

Ben o siteye 5 yıl kadar önce üye olmuştum ama üye olurken böyle detaylar var mıydı hatırlayamadım.
Bu kadar detay neden istenir diye düşündüm de..Belki firma karalamak için sahte kimlikle hayali şikayetlere karşı bir önlem olsun diyedir kim bilir. Yapanlar olmuştur...
Neyse..susmamışsın sonuçta. Yaşadığın ticari ahlâka hiç uymayan bir şey..
Ben de kınıyorum...

Zeugma dedi ki...

Harf onayı isteyen bloglara yorum yapamıyordum biliyor musun?

Geçende şu yandaki soru işaretli yeri tıklayıp şikayette bulundum...
Çözülmüş..
İlk kez sana yazmış oldum böylece :)

Bendeniz.. dedi ki...

Zeugma nefret ederim kelime doğrulamadan bende olduğunu farkedemedim şimdi yokettim zaten.
Ben anlamıyorum şikayetlerimizi yaparken neden bu kadar hezimete tabi olmak zorundayız işlerine gelmezse hemen iftira diyebilecekler isim telefon verdiğimde de aynısı olucak tedbirse saçma bu yine de bence istersem sahte isimle kaydolurum nedir yani?
ya beni tehdit ederlerse misal beni kim korur?

Hayat Mutfakta Guzel dedi ki...

gereksiz yere istenen telefonlara benim de itirazım var, sırf bu yüzden bir çok yerden üyelikten vazgeçiyorum...

RuYaYLa dedi ki...

Geldimmmm :)))) Gel gel dedin sonunda dayanamayıp yazmaya başladım ;)

Bendeniz.. dedi ki...

hoşgeldinnn:D çok iyi ettin yaaa yazasım gelir şimdi benim de :D

Asortik Krep dedi ki...

Sizi mimledim :)

Bendeniz.. dedi ki...

Çok teşekkür ederiim:)

Ece Evren dedi ki...

Yazılarınız arasında geziniyorum. Şikayet Var sitesine üyeyim ve en çok şikayet bırakanlardan biriyim. Telefon nosu istemeleri güvenlik sorusu gibi bir şey. Zaten hotmailinize şikayetinizin araştırma aşamalarından haber vermek için mail atarlar. Hiç bir konuyu atlamazlar. Firmalar orada kendilerinden doğan şikayetlerin açıklanmasını çok önemser ve sizinle hemen irtibata geçerler. Hiç olmadıkları kadar samimi çözüm üretme gayretine girerler. Şikayet Var biz tüketicilere yamamen yardım misyonunu üstlenmiştir. Ciddi bir çalışma sistemleri vardır. Ben önerebilirim size. Sevgilerimle.

Bendeniz.. dedi ki...

Ece ben de deneyimledim ve kullanıyorum şikayevar ı, yalnız böyle olaylara çare olmuyor çoğu zaman malesef hiçbir kaynak:/