01 Temmuz 2008

YORGUNUM YOĞUNUM YORGUUUNNN..!!!!

Bu ara anneciğimin naz seansını hala tamamlayamış olmanın ezikliği içindeyim,aman yanlış anlaşılmasın başımın üzerinde yeri var,çok seviyorum onu elbette.Ama anlamanız için tanımanız gerek ne diyim..Buluttan nem kapan,sürekli her yeni çıkan hastalığın onda da olduğuna kanaat getiren,sürekli şikayet eden ve ona bakıp pohpohlamamı isteyen bir anneciğim var Allah ömür versin..Ha bir de sürekli susucaksın..
Tam geçen salı başladık doktora gittik(tam yanındaki blogta,apartman blogu ama:))
Bütün herşeyi vardı ama doktoruna dedim lütfen tekrar yapalım sürekli fenalaştım diyor çünkü (aynı gün içinde kaslarının ve kemiklerinin gitgide eridiğini,başının bir kere daha döndüğünü ve tansiyonunun çoğu zaman "bana kızıp" çıktığını söylemeyi başarabiliyor anneciğim)
Neyse ertesi gün tomografi çektirdik,kan tahlilleri yaptırdık,bir sonraki gün için ancak MR sırası alabildik.
Ertesi gün akşam 8 de MR için 1 saat yolculuk yaptık(2.kez) şükür oldu fazla beklemedikte orda.
Ama cuma çektirebildiğimiz için sonuç pazartesi dediler.
Her hastanede MR Tomografi vs olmadığı için bir çok götürüp ilgilenecek kimsesi olmayan insan hastanelerde perişan oluyor buna kesin bir çözüm bulunması için kımıldanma var mı acaba?
Yoksa illa her ay söke söke aldıkları sosyal güvence primlerinden vazgeçip,hakkı olduğu halde en ufak bişeyde gidip özel hastanelere paramı yağdırmak zorunda insanlar?
Olmayan ne yapacak peki?
Arabamla kendim gitmesem o kadar yol için hastamla (göya devlet güvencesi için bile) cebimden kaç para çıkması gerek farkındalar mı merak ediyorum??
Benim anneciğimin çok ciddi birdurumu yok tek başına da halledebilir bunları,maddi durumuda gayet yerinde.Hatta salamonla yarışacak cimrilik öykülerimiz var.:) ve özel bir hastaneden aldım zaten ben ona randevu,lakin tam yan komşusu olan doktor devlet hastanesinde çalıştığı için, ilaçları yazarız deyip aklını çelmiş,ama hiç abartmıyorum,muayenehaneye gelmeyene su yok burda..!
Önce gidip muayenemizi "özel" kliniğinde yaptırdık."Özel" bir ücret ödedik tabii.
Ertesi gün hastanede tahlilleri yaptırdık ama anlaşmalı bir kuruma tomografi için gittik(hastane dışında)
MR içinse dediğim gibi dünyanın diğer ucundaki bir hastane,üstelik eski sigorta demeye yerindikleri için yüz kere nerde dediğimiz halde açıklanmayıp 1 saatide arayarak geçirdik.
YANİ ÖZEL BİR HASTANEDE YAPILACAK TAM TEŞEKKÜLLÜ CHECK-UP U AŞTIK..!
Dün MR ı alıp (ayrı anlatıcam dünü de) anneme teslim ettim amaaaa doktor buraya gelirsin teyzem hastaneden ben sonuçları alırım,seni oraya çağırmam dediği ve sonuçları aldığı halde bugün ısrarla tekrar hastaneye çağırınca sabahın köründe gene hastaneye gittik,sıraya girdik,kalabalık değildi bizim bölüm ama bekledik sonuçta.hatta annem içeri girip sekreter kızın molozluğu yüzünden sıra numarası almamışsın deyip geri çıktı ve içindeki kağıdı gösterdiğimde birde bana çemkirdi bunu elime niye vermiyosun diye(!!!)
Hayatı boyu abuk sabuk şeylerden suçlanıp durmuş ben delirmemek için zor tuttum kendimi,annecim sıra almak için bekledim görmedin mi içine koymuş kız (doğal olarak) hem içerdekinin hatası bulamamak dedimse de ,içimdeki ateş sönmemiş şu an ağladığıma göre:((
Neyse sonuçta iki hap yazıldı o kadar,bu harcanan para ve zamanla fabrikasını alırdık sanırım:)
Ama şükürler olsun,Allah ciddi hastalıklar göstermesin sağlık versin annelerimize.

Biraz güzel şeylern bahsedeyim,dün mr ı almaya gidecek olduğum için sevinip gene kendine pay çıkartan cadı,hemen arkadaşını aradı,birlikte önemli bir işimiz vardı(?) onu hallettik,yeni açılan alışveriş merkezinin altını üstüne getirdik,birkaç fotoğraftan sonra hem de tam türk kahvemi çekecekken digital camin pili bittiyse de keyfimiz kaçmadı..Yani bu yaşta hala seni sağa sola çekiştirip koşturmaya devam ediyorlar demedi deme(o lendini bilir:)) hipersosyal arkadaşım nereyi tavsiye ettiyse oralara da gittik:)) Çay kahve içmeden yürümeyen bir teşkilat var sanırım benim bünyemde zaten..Kahvelerimizi içtik dinlendik biraz ama gene yola devam:)

Sanırım yarın veya perşembe yine gidicez,cadılarla veda edelim gözümüz şenlensin..
sevgiyle..
NOT:benim cadım hangisi bulun bakalım:)

8 yorum:

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

Geçmiş olsun canım.Benim annemde bazen böyle,yaş ilerledikçe bizlerden daha fazla ilgi bekliyorlar.Herhalde bizde böyle olacağız:))
Deniz ablacığım resimlerdeki senin güzel kızmı hangisi bilemedim ben??İkiside güzel:))çıkaramadım.
Ya deniz ablacığım yaaaa bende şu sendeki 'bloghanemden'i istiyorum:))
Öptüm canımcım:))

Haydins dedi ki...

Ilgi istiyor demek ki annecigin..Sonuclardan bisey cikmadi yani kisaca dimi??Sagligi yerinde olsunda..

Bende Kizilaya giderim genelde rutin tahlillerim icin ,her seferinde bir suratsizlik bir cemkirme telasi.. hastalara cemkiremezlerse kendi aralarinda didisiyorlar..Bende her seferinde sesli sesli soyleniyorum bilerek bana patliyorlar sonucta ;)
Ailecek bu konularda hassas oldugumuzdan hemen gider sikayet ederiz yetkili mercilere ama yetkililerinde calisanlardan bir farki yok ki oldukca lakaitler..Cok yazdim hadi paka..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hayatım geçmiş olsun. Allah onlara sağlık, uzun ömür versin.

Aaaa du bakalım hangisi bizim cadı... Hııı şu annesi gibi gözlerinin içi gülen tatlı ve güzel kız değil mi?:)

иαℓαи dedi ki...

Geçmişler olsun, herşeyin başı saglık.

Umar dedi ki...

Bugün özel hastanelerde bile Mr olayı yok.Çok pahalı bir birim ve ekip gerektiriyor dr gerektiriyor.Kısacası hastaneler için çok maliyetli olduğundan hastanelerin çoğu bu birimi kendi bünyelerine katmıyorlar.

Dr ve hastanelerde yaşanan durumlar insana zaten hastalığını unutturuyorlar.Ancak annenin durumundan ben hasta olmadığını anlayabiliyorum.Şefkate ve ilgiyi ihtiyacı var.

Günün telaşı,kendi sorunların vs vs insanı ailesinden uzaklaştırıyor.Böyle olunca da doğal olarak büyüklerimiz ilgi ve şefkatlerini böyle serzenişlerle dile getiriyorlar.Allah onların eksikliğini hissettirmesin kimseye.

Sıkılma,üzülme annenin söylemleri karşısında.Aynılarını kızına yapacağın günleri düşün :)

Kızın çok tatlı maşallah.Seçilmezmi resimlerde güzelliğinin ışığı resimde parlıyor resmen.

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

ablacım kandilin mübarek olsun...

Nurtella dedi ki...

Gökkuşağım inşallah olmayız böyle yaa,verdim cevabını,kolay bişey bu:)

Haydins uzun olurmu,yaz sen yeterki canım benim,ne kadar feryad etsende umurları değil bu vurdumduymazlık delirtiyor insanları zaten.

İncegülüm çok sağol,amin.pek bayıldı yorumuna cadım,tşk:))

Nalan çok haklısın,çok tşk canım

Umar sonuçta diğer aletlerde değerli ve pahalı o kadar bağış yapılıyor ve sürekli bunu istiyosa doktorlar olması gereken yer hastanenin içi dimi:)
Annem iyi maşallah her zaman çok ilgi görmüştür,ben zaten çok tatlıdilliyimdir(valla bak:))
E bazen onun dilinden yada diğer işlerimden dolayı azcık uzak kalsam derhal hasta olur:S
Allah başımızdan eksik etmesin büyüklerimizi amin.
Kızıma yapmam yapsam da inan sökmez benim cadım yumuşak değil benim gibi daha beter hasta eder:D
Çook tşk güzel sözlerine pek bir mesut oldu psiqo cadısı:))

Nurtella dedi ki...

Gökhan seninde ve tüm dostlarımıda kandili mübarek olsun(geçti ama)