06 Temmuz 2008

I LOVE MARMARIS.!!!



UZUN ZAMANDIR BASAN AFAKANLAR SONUNDA İKNA ETMİŞ OLMALI Kİ,
UZUN BİR DİNLENME EĞLENME DAĞITMA VE DİYET PROGRAMINA GİRDİK:)
MARMARİS E GİDİYORUM.ORDA ZAMAN BULURSAM YAZABİLİRİM BELKİ.
HEM ABİCİĞİMİ ÇOK ÖZLEDİM,ORDA YAŞIYOR CANIMIN İÇİ.
HEM BÜTÜN SENENİN YORGUNLUĞUNU ORDA BIRAKIP KENDİMİ ŞARJ EDİP GELMEYİ UMUT EDİYORUM.
(ÇOKMU ŞEY İSTİYORUM NE?)
KIZGIN KUMLARDAN SERİN SULARA ATLAYIP MEST OLUP İSTAKOZ KIVAMINDA BRONZLAŞIP
(ÇOK SEVİYORUM YANMAYI YAA,CANIM NE KADAR ACISA DA İLK GÜNLER:)
DÖNÜCEZ KISMETSE:))
İYİ GELİYOR BANA TATİL..


PAZARTESİ GECESİ YOLDAYIM.BELKİ ZAMAN BULAMAM MP3 ÜMÜ DOLDURURKEN YAZAYIM DEDİM.
GİDİP DÖNMEMEK VAR.HAKKINIZI HELAL EDİN.BEN BİLMEDEN ZERRE KIRDIMSA KİMSEYİ,
BİLİN Kİ ASLA KASTEN OLMAMIŞTIR.
YANLIŞ ANLAYANLAR OLDU BİLİYORUM,KENDİMİ İFADE ETMEKTEN ACİZİM
(HEP DERİM YA)
DÜZELTMEK İÇİN UĞRAŞMAKTA BANA GÖRE DEĞİL MALESEF O KADAR ENERJİM YOK VE ÇOK BİRİKİYOR BU KIRGINLIKLAR İÇİMDE.
ÇOK ŞEY BEKLEMESİNLER KUSURUMA BAKMASINLAR LÜTFEN:(


SEVİYORUM BEN SİZİ,
BENİ ÖZLEYİN ÇÜNKÜ BEN SİZİ ÇOK ÖZLİYECEĞİM...HOŞÇAKALIN..

18 yorum:

umar dedi ki...

Hayırlı yolculuklar diliyorum,gez,eğlen,coş gerisi boş :)

SeiNeP dedi ki...

ii tatiller aplaaaa :) bol bol dinlen ve eğlenn..tatilin tadını çıkar .sevgilerimle ^-^

иαℓαи dedi ki...

iyi tatiller canım, ahh yerinde olmak isterdim( tatilim geldi yaf) :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sağlıkla, sağlıcakla, güzelliklerle git ve dön gülüm. Özlemez miyim hiç ben seni? Haydi iyi tatiller olsun...

Öperim...

Karazâde dedi ki...

İYİ TATİLLER BENDENİZ ABLA...

HAYAT dedi ki...

bol bol dinlen,gez,eğlen,içini dağıt.temiz hava,bol güneş
serin deniz.hiç bir şeyi kafana takma tatil insana öyle iyi geliyor ki 1 gün bile yetiyor insana.bizler içinde dinleniver.
bende seni özliycem bendeniz ablacım.

Mutluveumutlu dedi ki...

İyi tatiller.. Güle güle gidin, hayırlısıyla gelin, bol bolda eğlenin inşallah :)

((¯¨¤» TU¥U «¤¨¯)) dedi ki...

İyi eğlencelerrr:)Dikkat et kendine:)

ChoKingCandy dedi ki...

iyi tatiller, iyi eğlenceler, güzel güzel dinlenmeler :)

Gökkuşağının Rengi dedi ki...

İyi tatiller canımcım:))bol bol gir denize ben daha gidemedim:((
doğu karadeniz turu yaptım henüz ama yetti gibi:))
öptüm:))

Flame dedi ki...

Bendeniz; önümüzdeki yaz bende Marmaris tatili planlıyorum. Umarım tüm dileklerin gerçekleşmiştir. Tatil, deniz, kum gibisi var mı?

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

İyi tatiller ablacım =) Bol bol eğlenın.. Ya ben bloguna yorum yazamıyorum..Yazıyorum ama kabul etmiyo senın blog benim yorumları ! Neyse artık öptüm çok iyi eğlenceleeeer..Hee ayrıca mail attım sana .

[Miss] dEsignEr... dedi ki...

Aaaa kaydedildi bu seferr =)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nurtanem inşallah bu dinlenme iyi gelmiştir ruhuna.
Resimlerle renkli bir post bekliyorum ona göre.
Öpüldün kocaman:)

Muhabbet Çiçeği dedi ki...

İyi bir tatil geçiriyorsundur umarım. Tüm stresini orda bırakıp dönmen dileğiyle. Sevgiyle kal.

PaNDoRa dedi ki...

Offff, hadi dön artık yaaaaaaaaaaaa :'(

beyazgece dedi ki...

ne güzel resimler onlar yaa iyi tatil yapıyosundur şimdi..iyi eğlen :)

»¦« GÖKHAN »¦« dedi ki...

hayırlı kandiller...