31 Aralık 2008

Sevgili sondünlük,mutlu yıllar!!


Belki bu yıl çok şeye kızdın...delirdin...kırdın...
Belki kendinden ödün verdin...savaştın...tek kaldın...
Belki aşık oldun...belki sevildin...belki terk edildin...
Belki aldatıldın, belki istenilmedin...kim bilir ...
Belki çok para kaybettin...belki işinden oldun...
Belki "ne yapıyorum ben yaa" cümlesini ard arda kurdun...

Her ne yaptıysan yaptın...bitti...
2009 çok güzel bir yıl olsun...buna sen de gayret et!....
gülmekten yanakların çatlasın..paranı koyacak cüzdan bulama...bankalar "yatırım" hesabın için telefonlarda kalsın...sağlık bedeninden aksın...aşk kalbini patlatsın...başarıların dillerde dolaşsın.....

10 yorum:

Karazâde dedi ki...

Ablacığım 2009 sana ve ailene mutluluk ve huzur getirir inşallah...

ChoKingCandy dedi ki...

Mutlu,sağlıklı,güzel,huzurlu nice yıllara. Umarım çok güzel geçer bu yıl. (linkimi de düzelttim :) ) muccckk

Nurtella dedi ki...

Karazade amin canım hep beraber inşallah nice yıllara.

Candy teşekkürler tatlım,düzelttinse oraya bekliyorum,sevgiler çok

yanikkoza dedi ki...

2009 benim adıma kimse kutlamadı ama ben onlar süpriz yapıp blog actım ...
ama sonunda yetiştim ....
sevgilerimle mutlu ömürler....

LoLLa dedi ki...

:s nasil guzel dilekler bunlar .)
anlasildi cikamicam blogundan .)

hosgeldim bloguna, ve tabii sen de .)

LoLLa dedi ki...

"Her ne yaptıysan yaptın...bitti..."
su beni aglatir iste :(

Nurtella dedi ki...

Lollacım hoşgeldin ama diğer adrese gel yukarı tıklayıp:))

(( ¢αиıѕı )) dedi ki...

ablacım uzun zaman sonra merhaba tanıdın mı beni:) her zaman kı gibi blogun da süpersin senin yazdıklarını okudugumda huzur buluyorum ya

Hapi dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

deeptone dedi ki...

burdaki hiç kimse yok mesela benim bildiğim :)